Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset stringit mun pitäis oikeen hankkia, kun kaikki menee sinne vakoon ja aina saa olla nyppimässä popis?

Vierailija
27.10.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
2/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosta, mallista, laadusta tai materiaalista riippumatta. Minä esimerkiksi olen aina ollut ihan pienestä pitäen hirveän " herkkäihoinen" sillä tavalla, etten pysty pitämään minkäänlaista villapaitaa ilman pitkähihaista aluspaitaa, en pehmeintäkään kasmir-tai angorapaitaa, koskaan, samaten joudun leikkaamaan lähes kaikista vaatteista kokolaput ja merkkilaput irti, koska ne kertakaikkiaan kutittavat ja raapivat mua aivan sietämättömästi. Stringien kanssa sama juttu; ne ovat niin inhottavat päällä etten pidä kuin ihan pakkotapauksissa eli sellaisten vaatteiden kanssa, joiden kanssa mikään muu ei käy, ja silloin tiedänkin että on epämiellyttävä olo koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tähän vaikuttaa paljon stringien malli ja materiaalikin. Joku sanoi miksi pitää olla ne stringit,no siksi että joidenkin vaatteiden läpi tavalliset alkkarit vaan paistaa aika ikävästi läpi.

Vierailija
4/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta ap varmaan tarkoitti että ne tuntuu epämiellyttävältä. Daa..

Vierailija
5/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tottua stringeihin, mutta en vaan totu, vaikkka olen useita erilaisia kokeillut. Kätän niitä tosi harvoin, vaikka mies toivoisi että kättäisin aina.

Sanoin että ostan kohta itselleen stringejä, että voi kokeilla tuntuvatko päällä mukavilta. (Oikeasti stringit miehellä ovat yököttävät. BB:n Kakilla ne ovat superyököttävät, enkä tajua, että hän niitä käyttää ja esiintyy niissä vielä julkisesti)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä