Mitä teen jos wc- paperi pääsee kaupoista loppumaan?
Olen ostanut 5 isoa säkkiä wc- paperia mikäli kaupasta se pääsee loppumaan. Ostan vielä useamman säkin lisää ettei pääse kotoa loppumaan. Ostan myös kuiva- aineita, säilykkeitä ja kahvia varastoon.
Kommentit (61)
Osta varmuuden vuoksi vielä pari säkkiä lisää, ettei vaan pääse loppumaan.
Toinen käsi pyyhkimiseen, toinen syömiseen.
Minulla on 500 rullaa joten pitäisi riittää muutamaksi vuodeksi.
Käytä esim. sitä seurakuntayhtymän ilmaislehteä
Sanomalehtiä paperinkeräyslaatikosta, jos ei itselle tule, ja sillä pyyhit. Mutta älä laita vessanpönttöön sen jälkeen. Niin sitä huussissa tehtiin ennen. WC-paperi oli ylellisyystuote.
En ole koskaan ymmärtänyt ihmisten halua pyyhkiä PASKAA pelkällä paperilla. Jos käsiin, naamaan, tai mihin vaan menee paskaa, niin se pestään vedellä ja saippualla.
Mutta perseen kohdalla ilmeisesti ok että vaan pyyhkäistään paperilla.
Työtön 46 kirjoitti:
Muutamaksi vuodeksi? Aika harvoin taidat käyttää jos noin pitkälle riittää.
Ennen rypistettiin sanomalehtipaperia ja sillä pyyhittiin.
Vierailija kirjoitti:
Työtön 46 kirjoitti:
Muutamaksi vuodeksi? Aika harvoin taidat käyttää jos noin pitkälle riittää.
Montako rullaa itse käytät päivässä?
Pyllyni olen pessyt pitkään käsisuihkulla, paljon hygieenisempää. Mutta jos vessapaperia ei enää saa, niin pitänee alkaa käyttämään jotain sukkia tms mällirätteinä.
WC-paperikaappiin lukko. Saattaa olla haluttua varastettavaa tavaraa tulevaisuudessa.
Yleisövessoihin tulee Suomeenkin käytäntö, että maatuska antaa ovella paperin, jolla pyyhkiä, niin eipä varastella vessapaperirullia.
Meillä on vasta 20 % koronahysterian aikana hankitusta vessapaperista käytetty.
Ruotsinlaivoilla ne kellu taxfree-putiikin kataloogit vessanpöntössä isojen paskakasojen peittona!
Olen säästäväinen. Käytän paperia molemmin puolin!
T. Dipl ins Eirasta.
Kuljen köntsät housuissa niinkuin muutkin bidee pesijät.
Vessapaperia riittää kyllä kaikille. Ei se pääse loppumaan. Jos joku pösilö ei sitten osta taas kauppoja tyhjäksi, kuten Korona-aikana.
Täytä nyt toinenkin huone wc-paperilla. Ihan varmuuden vuoksi koska et taida selviytyä hengissä jos loppuu.
No käytät sitten niitä varastojasi, daa?