Jos Jeesus palaa huomenna
Ja tuomitsee meidät, niin pääsetkö taivaaseen vai joudutko helvettiin?
Kommentit (71)
Miksi se tänne tulisi, todennäköisempi paikka olisi Israel. Amerikkalaisetkin varmaan luulevat sen ilmestyvän jonnekin New Yorkiin, Los Angelesiin tms.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tuli pelastamaan ihmiset, ei tuomitsemaan.
Lukekaapa seuraavakin jae Johannes kolme kahdeksantoista ja siitä eteenpäin...
Taivaaseen, vaikka ateisti olenkin. En ole koskaan tehnyt syntiä ja en Jeesushan olisi saatanasta jos minunlaiseni helvettiin pakottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se teidän uskonnossa ole niin, että helvettiin joutuu jos ei usko? Helvettiin siis menossa.
Ei vaan päin vastoin. "Niin tapahtukoon kuin uskotte". Jos, ei usko helvettiin, niin ei voi myöskään joutua sinne.
...Jos Jeesus tulee uudestaan,
se jälleen ristiinnaulitaan
ja papit huutaa kuoroissansa
käännetään ja kaulitaan...
-Juice Leskinen: Pilkkaanko Jumalaa (vai Jumalan kuvaa).
Niin kai siinä kävisi. Ihminen toistaa itseään. Hyvää ja pyhää on vaikea sietää.
Kyllä Jeesus on luvannut palata noutamaan omansa. Varmista vain (Isä meidän rukous tms) että sinulla on välit kunnossa ylöspäin. Taivas on iankaikkinen.
Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Tukholman ennustuksen ja Bulgarian Baba-mummon ennustusten mukaan vastaava heppu tulee takaisin miekan kanssa.
Ei tule rauhan aikein, koska on pettynyt ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Me oltais Jeesuksen kanssa hyvissä väleissä. Olen pyrkinyt noudattamaan Jeesuksen oppeja eli olen pyrkinyt olemaan myötätuntoinen, auttavainen ja epäitsekäs, olen lahjoittanut paljon itseäni köyhemmille, olen antanut anteeksi niin muille kuin itselleni, olen ymmärtänyt heikkoja jne.
Minussakin on vikaa mutta uskon että Jeesus antaisi anteeksi minulle niinkuin minäkin olen antanut anteeksi niille jotka ovat minua vastaan rikkoneet.
Jeesus kysyy vain yhden kysymyksen, uskotko häneen, oletko ottanut hänet Vapahtajaksesi, Herraksesi. Se vastaus ratkaisee, ei jaloimmatkaan teot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholman ennustuksen ja Bulgarian Baba-mummon ennustusten mukaan vastaava heppu tulee takaisin miekan kanssa.
Ei tule rauhan aikein, koska on pettynyt ihmisiin.
En tiedä mistä johtuu, että ihmiset mielellään kertovat rankaisevasta Jumalasta ja helvetistä kuin Jumalan rakkaudesta."Minä ilmoitan teille suuren ILON joka on tuleva kaikille. Teille on syntynyt Vapahtaja.." Huomatkaa, ilo on ilmoitettu, ei suru.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan usko, että hän on Jeesus.
Yrittäjiä on ollut pitkään.
Uskoo, koska hänen paluunsa on näyttävä; pilvissä yhdessä enkelien sotajoukon kanssa.
Juu ja minä pääsen taivaaseen. Ihanaa jos Jeesus tulisi huomenna!
Taivaaseen. Putin tappajasotureineen menee helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Taivaaseen, vaikka ateisti olenkin. En ole koskaan tehnyt syntiä ja en Jeesushan olisi saatanasta jos minunlaiseni helvettiin pakottaisi.
Ateismi on synti, koska ihmisen kuuluu pitää Jumalaa Herranaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Eilen näin sähkötolpassa viestin "Jeesus tulee". Olen noita nähnyt jo 40 vuotta eikä Jeesusta ole vielä näkynyt. Ei tule koskaan. Uskonto on heikoille ihmisille.
Päivä päivältä lähenee hetki, jolloin Jeesus hakee omansa täältä taivaaseen.
Luepa Johanneksen ilmestystä raamatun lopusta, paljon siellä ennustettuja asioita on jo tapahtunut.
Kannattaa olla Voittajan (Jeesuksen) puolella.Laitapa vaikka 3 näistä ennustetuista asioista tänne niin jatketaan siitä.
Epäilen etten saa asiallista vastausta mutta yritetään nyt silti.
Lue evankeliumit ja lue Flavius Josephus juutalaissodat ja muu historia. Kaikki mistä Jeesus puhui tapahtui jo silloin, vajaat 2000 vuotta sitten. Jeesus sanoi ettei se sukupolvi katoa, joka oli häntä kuulemassa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat, ja että hän tulee pian.
Vierailija kirjoitti:
Taivaaseen. Putin tappajasotureineen menee helvettiin.
Niin kauan kun on elämää, on toivoa. Tuomio ei ole meidän.
Vierailija kirjoitti:
*Ensimmäisellä kerralla näin, mutta toisella kertaa hän tulee nimen omaan tuomitsemaan. Silloin tulee viimeinen tuomio ja ikuisuus alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ateismi on synti, koska ihmisen kuuluu pitää Jumalaa Herranaan.
Kuka on sinun Herrasi? El Shaddai, Jahve vai joku muu? Entä Asherah sananlaskujen 8 Taivaan Kuningatar ja heidän poikansa Jeesus Kristus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se teidän uskonnossa ole niin, että helvettiin joutuu jos ei usko? Helvettiin siis menossa.
Ei vaan päin vastoin. "Niin tapahtukoon kuin uskotte". Jos, ei usko helvettiin, niin ei voi myöskään joutua sinne.
Ei noin, helvettiin joutuu jos ei usko. Taivaaseen pääsee - ei jos uskoo taivaaseen vaan jos uskoo Jeesukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Ensimmäisellä kerralla näin, mutta toisella kertaa hän tulee nimen omaan tuomitsemaan. Silloin tulee viimeinen tuomio ja ikuisuus alkaa.
Vuonna 70 AD tuomio tuli jo.
Edelleen odotan.
Helppohan minut on nolata faktoilla, eikö niin?