Jos Jeesus palaa huomenna
Ja tuomitsee meidät, niin pääsetkö taivaaseen vai joudutko helvettiin?
Kommentit (71)
straight to hell, ilman lähtöruutua
Jos Jeesus palaa huomenna niin soitan ambulanssin.
Ei kukaan usko, että hän on Jeesus.
Yrittäjiä on ollut pitkään.
Taivaan isä ja poika Oy rakkautta tänään halvalla myy
Jos hän alkaisi siinä jotain tuomitsemaan, niputtaisin äijän niskalukkoon.
En tiedä, mutta olisin onnellinen.
Jesse kuoli juutalaisena, ei kai se mistään kristinuskosta, paavista yms. ole kuullutkaan. Tuskin osasi kuvitella mitään tuollaista, kun kuoli.
Taivaaseen. Ei ihminen omilla teoilla pelastu, vaan armosta. Jeesus on tie, totuus ja elämä.
Toivon niin, että pääsisin Jeesuksen mukaan.
Luterilaisille leipäpapeille tulisi kyllä helvetillinen hätä oman sielunsa pelastamisesta, jos huomenna Jeesus tänne ilmaantuisi.
No, ei ilmaannu. No hätä.
Tuo satuolentonnehan rakastaa minua. Eikös se niin mennyt?
Me oltais Jeesuksen kanssa hyvissä väleissä. Olen pyrkinyt noudattamaan Jeesuksen oppeja eli olen pyrkinyt olemaan myötätuntoinen, auttavainen ja epäitsekäs, olen lahjoittanut paljon itseäni köyhemmille, olen antanut anteeksi niin muille kuin itselleni, olen ymmärtänyt heikkoja jne.
Minussakin on vikaa mutta uskon että Jeesus antaisi anteeksi minulle niinkuin minäkin olen antanut anteeksi niille jotka ovat minua vastaan rikkoneet.
jos jeesus palaa huomenna, siitä tulee hiilidioksidia. vihreät ei tykkää. keksivät suomalaisille uuden jeesusveron.
Jeesus onpi kalliolla kyljellään ja näyttää sormellaan mistä viinaa saa.
Ei tule. Eilen näin sähkötolpassa viestin "Jeesus tulee". Olen noita nähnyt jo 40 vuotta eikä Jeesusta ole vielä näkynyt. Ei tule koskaan. Uskonto on heikoille ihmisille.
Se vetää jotain diilejä kauko-idässä, kun täällähän on jo kannatusta, mutta voisi kyllä edes siistiä partaansa.
Millä se tänne tulisi?
Miksi juuri Suomeen?
Luulisi Jerusalemin kiinnostavan enemmän.
Olen taivaassa jo nyt