Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oleko ostanut/uskaltaisitko ostaa jotain Huutonetistä?

Vierailija
27.10.2006 |

Tämä vaatepaketti-juttu on pistänyt miettimään, onko tietoa, miten usein käy niin, että menettää vain rahansa, mutta mitään vastinetta ei kuulu?

p.s. tuossa vaatepaketti-jutussa epäilyttää myös tuo palautteenanto. Vaikuttaa siltä kuin myyjä olisi rekisteröitynyt useilla nimimerkeillä ja antanut itselleen " palautetta" ; esim. " johanna81" tms. oli antanut viisi täsämälleen samaaa palautetta muutaman minuutin välein...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa, mutta kannattaa katsoa myyjien palautteita, jos on paljon negaa, niin en ostaisi sellaiselta myyjältä.

Vierailija
2/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla itse tekaistua, joten ihan siihenkään ei välttämättä uskalla (tällainen kyyninen luonne) luottaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ostanutkin. Mutta en mitään kalliita tyyliin rahat tilille ja tuote postiin. Kaikki kalliimmat olen käynyt hakemassa.

Vierailija
4/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain tuotteita jotka olen noutanut itse

Vierailija
5/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ostanut mitään, mutta myyn pieneksi käyneitä lastenvaatteita ja - tavaroita.

Alussa kieltämättä ihmetytti, että täysin vieras ihminen uskaltaa laittaa tililleni rahaa ennen kuin on saanut tuotteen, alussa kun sitä palautetta ei vielä ole.

Palauteesta näkee paljon, samoin siitä mitä myyjä on ennen myynyt. Jos myyjän myymä tavara on selkeästi normaalia lapsiperheen tavaraa ja myyjällä on vain positiivista palautetta niin tuskin mitään sen suurempaa riskiä on.

Jos taas myyjä on aiemmin myynyt paljon uutta tavaraa niin aina voi miettiä tavaran alkuperää, onko tavara rehellisesti hankittua, onko myyjä trokari jne

Ja ostajan riskinä on myös näkemyserot: " hyväkuntoinen" kun on subjektiivinen käsite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän