Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos ei halua roskien vienti reissulla törmätä naapureihin?

Vierailija
28.08.2022 |

Ja sen takia suosii öistä aikaa viedä roskat? Varsinkin niinä päivinä kun hiukset on likaiset eikä ole edes pessyt naamaa eikä viitsi laittaa puhtaita vaatteita kun ei ole käynyt suihkussa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on outoa. Miksi niitä naapureita pitäisi vältellä? Voihan niitä moikata jos vastaan tulevat ja joskus vaihtaa muutaman sanankin. Ei tarvitse kylään kutsua eikä peräpukamista avautua. Luonnotonta vältellä samassa talossa asuvia.

Vierailija
22/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon oudompaa on se, että ei viitsi pestä kasvojaan eikä laittaa päälleen puhtaita vaatteita sellaisena päivänä, kun pitää viedä roskat.

Omalla kohdalla olisi oudompaa tavata naapurit mihin aikaan tahansa, kun ovat jo kuolleet ja lähimpiin eläviin  naapureihin on nykyään useampi kilometri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Ei ole kovinkaan suuri todennäköisyys törmätä pihalla naapureihin edes päivällä.

Vierailija
24/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Kyllä minuakin hävettäisi tavata naapureita, jos sivistykseni olisi tuota luokkaa (yhdys sana ongelma.)

Vierailija
25/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on outoa. Miksi niitä naapureita pitäisi vältellä? Voihan niitä moikata jos vastaan tulevat ja joskus vaihtaa muutaman sanankin. Ei tarvitse kylään kutsua eikä peräpukamista avautua. Luonnotonta vältellä samassa talossa asuvia.

Niin, kun kukaan ei voi asua erillistalossa😑😑

Vierailija
26/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ekstrovertti ja suomalaiseksi aika avoin, positiivinen ja puhelias. Silti minäkin mieluummin vien roskat myöhään välttääkseni naapureita :D ja siis muuten kyllä juttelen naapureille, että tää on vaan joku suomalainen juttu.

Vierailija
27/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaksi menisi, jos pitäisi aina hiukset pestä ja vaatteet vaihtaa, ennen kuin voi viedä roskiksen.

Vierailija
28/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen homman nopeasti ja huomaamatta siinä samalla mennessäni jonnekin. Kiirehdin pois.

Vierailija
29/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä asuu yksi toisten vaatteita päästä jalkoihin arvosteleva nuorehko nainen. 

Kun menee viemään roskia, ei viitsisi vaihtaa rentoja kotivaatteita parempiin sen takia.

Sitten saa arvostelevia katseita.

Nuorten naisten muotiriippuvuus on riesa muillekin ihmisille. Heille pitäisi antaa rauhoittava pilleri.

Vierailija
30/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa jokainen sosiaalinen kanssakäyminen vie energiaa. Pystyn ihan hyvin tarpeen tullen hoitamaan niitä, eikä kukaan varaman edes huomaa että olen introvertti, mutta tosiaan se kuluttaa minulta voimia. Joten mieluiten vältän turhanpäiväisiä small talk -kohtaamisia aina kun helposti voi välttää. En kyllä edes yhtään tiedä keitä muita tässä rivitalossa asuu kuin minä :D Asun päädyssä, pensasaita erottaa naapurin, oma sisäänkäynti päädystä jne.

Vierailija
31/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko sitten ihan normaalia, että kun kerrostaloasukkaana vie roskansa etupihalla oleviin säiliöihin AINA JOSTAKIN TALON IKKUNASTA TAI VASTAPÄISEN TALON PIHA-ALUEELTA HUUDELLAAN TÖKERYYKSIÄ?

Tässä on kulmakunta jossa kaistapäitten käytös pilaa elämän! Ihan siis aina kun etupihalla kulkee, saa hölmöjen huutelua selkäänsä! Auttaako jos menee kysymään MITÄ SINÄ HUUDAT SIINÄ, TUNNETAANKO ME, EN TODELLAKAAN MUISTA OLLEENI SINUN KANSSA TEKEMISISSÄ, KUKA SINÄ OLET, MITÄ SINÄ MINUA KIUSAAT!!!! OLETKO IHAN TERVE? TIEDÄTKÖ MAAILMAN MENOSTA MITÄÄN? OLETKO IHAN NORMAALI? SAISINKO JO KULKEA TUOLLA PIHALLA JOUTUMATTA SINUN MÖLINÖITÄSI KUULEMAAN? KUKAS SINÄ OLET? VOISIKO SE KAUPUNKI AIDATA TÄMÄN TEIDÄN PIHANNE NIIN ETTETTE PÄÄSE MUITA HÄIRIKÖIMÄÄN? OLETKO JOSTAIN LAITOKSESTA TÄNNE TULLUT? MITÄ SINÄ HUUDAT!

Vierailija
32/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onko sitten ihan normaalia, että kun kerrostaloasukkaana vie roskansa etupihalla oleviin säiliöihin AINA JOSTAKIN TALON IKKUNASTA TAI VASTAPÄISEN TALON PIHA-ALUEELTA HUUDELLAAN TÖKERYYKSIÄ?

Tässä on kulmakunta jossa kaistapäitten käytös pilaa elämän! Ihan siis aina kun etupihalla kulkee, saa hölmöjen huutelua selkäänsä! Auttaako jos menee kysymään MITÄ SINÄ HUUDAT SIINÄ, TUNNETAANKO ME, EN TODELLAKAAN MUISTA OLLEENI SINUN KANSSA TEKEMISISSÄ, KUKA SINÄ OLET, MITÄ SINÄ MINUA KIUSAAT!!!! OLETKO IHAN TERVE? TIEDÄTKÖ MAAILMAN MENOSTA MITÄÄN? OLETKO IHAN NORMAALI? SAISINKO JO KULKEA TUOLLA PIHALLA JOUTUMATTA SINUN MÖLINÖITÄSI KUULEMAAN? KUKAS SINÄ OLET? VOISIKO SE KAUPUNKI AIDATA TÄMÄN TEIDÄN PIHANNE NIIN ETTETTE PÄÄSE MUITA HÄIRIKÖIMÄÄN? OLETKO JOSTAIN LAITOKSESTA TÄNNE TULLUT? MITÄ SINÄ HUUDAT!

Taidat kuulla ääniä...

Vierailija
33/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista, ja siltikin siellä aina johonkin törmää.

Niin ne muutkin, jotka luulee saavansa yöllä viedä roskat rauhassa :D

Minua rupesi yhteen aikaan jo melkein ärsyttämään kun meninpä pihalle milloin tahansa, AINA sattui samaan aikaan se yksi ja sama naapuri pihalle ja kukaan muu ei koskaan sattunut yhtäaikaa pihalle.

Ehkä sitäkin ärsytti tavata sut, ehkä sitä ärsytti enemmän kuin sua.

Vierailija
34/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta milloinkaan tavata naapureita. Ei roskia viedessä eikä muuten. Ei päivällä eikä yöllä.

Vierailija
35/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni menee pilalle, jos näen toisen ihmisen.

Vierailija
36/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Tosi harvoin naapureita edes kohtaa eikä niiden tervehdystä enempää tarvitse puhua. Miten voi mihinkään muuallekaan lähteä? Syytä hankkia apua.

Vierailija
37/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Meillä on talon ja roskiksen välissä tupakkapaikka ( savuton talo) ja ärsyttää suunnattomasti kun röökipaikalla on aina joku löpisemässä kun kävelet ohi.

Vierailija
38/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Meillä on talon ja roskiksen välissä tupakkapaikka ( savuton talo) ja ärsyttää suunnattomasti kun röökipaikalla on aina joku löpisemässä kun kävelet ohi.

Nämä röökaajat ovat sitä rasittavista ainesta...

Vierailija
39/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan outoa. Outoa olisi jos jostain kumman syystä haluaisi törmätä naapureihin roskareissulla! 

Itse olen näen jopa kohtuullisen paljon vaivaa ja valmistelua, että en varmasti törmää keneenkään roskia viedessä. Odotan vuorokauden pimeintä ja hiljaisinta aikaa, ja todella kuulostelen että kenekään ääniä ei kuulu lähistöltä, ennekuin edes harkitsen ovesta ulos astumista. Ulkona tulee olla pimeää ja rapun tulee olla pimeänä. Roskat saa olla niin pitkään jätesäkissä odottamassa, että sopivan rauhallinen tilaisuus tulee ne viedä!

Suht hyvin on toiminut. Olen asunut uli 20-vuotta keskellä Sörkän menoa ja melskettä, ja vain yhden kerran törmännyt naapuriin roskisten ovella. Yhden käden sormilla laskettavan määrän nähnyt näköetäisuudellä, mutta onneksi tarpeeksi kaukana että ei pimeässä tunnista.

Erittäin extrovertti kaveri ei sitten millään tajua, miksi en suostu millään lähtemään viemään roskia milloinkaan muulloin. 

Vierailija
40/43 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan outoa. Outoa olisi jos jostain kumman syystä haluaisi törmätä naapureihin roskareissulla! 

Itse olen näen jopa kohtuullisen paljon vaivaa ja valmistelua, että en varmasti törmää keneenkään roskia viedessä. Odotan vuorokauden pimeintä ja hiljaisinta aikaa, ja todella kuulostelen että kenekään ääniä ei kuulu lähistöltä, ennekuin edes harkitsen ovesta ulos astumista. Ulkona tulee olla pimeää ja rapun tulee olla pimeänä. Roskat saa olla niin pitkään jätesäkissä odottamassa, että sopivan rauhallinen tilaisuus tulee ne viedä!

Suht hyvin on toiminut. Olen asunut uli 20-vuotta keskellä Sörkän menoa ja melskettä, ja vain yhden kerran törmännyt naapuriin roskisten ovella. Yhden käden sormilla laskettavan määrän nähnyt näköetäisuudellä, mutta onneksi tarpeeksi kaukana että ei pimeässä tunnista.

Erittäin extrovertti kaveri ei sitten millään tajua, miksi en suostu millään lähtemään viemään roskia milloinkaan muulloin. 

Olet aika pro. Onnittelut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän