Oletteko nyt syksyllä aloittamassa uutta harrastusta?
Itse olen ilmoittautunut yhdelle tanssitunnille ja yhteen jumppaan/vko. Kovin liikuntapainotteista...
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään harkinnut prokrastinoinnin aloittamista, ja nyt syksyllä ehkä viimein aloitan.
Ehtiihän sitä ensi syksynäkin.
Työväenopiston core-tunnille, tuttu kurssi ja tuttu opettaja niin tiedän jo etukäteen että tulen olemaan tyytyväinen tähän valintaan.
Mä säästän harrastusrahat sähkölaskuun ja niin tekee moni muukin ensi talvena.
Joo, ilmoittauduin joogaan, ja ostin selkätreenikurssin. 🤩
Mä aloitin salilla käynnin uudelleen. Koronan alettua pistin jäsenyyden jäihin. Otin vielä pt:n pariksi kuukaudeksi tukemaan alkua.
Kansalaisopiston kautta mietin josko aloittaisin espanjan kielen opiskelun.
Eipä ole varaa maksaa harrastuksesta. Joten jatkan lenkkeilyä luonnossa.
Jatkan vanhaa kuoroharrastusta ja uintia/vesijuoksua. Mitään uutta maksullista ei voi nyt ottaa.
Harkinnassa oli, mutta en halua maksaa 100 euron kurssimaksua ja todeta syksystä, että seuraavan koronasulun takia kurssi siirtyy ensi kevääseen asti verkossa pidettävään etäopetukseen.
Olen ajatellut käyväni pe JA la baarissa jatkossa.
Joo, pianon soittamisen. Aion opetella itsekseni.
Vanhoja harrastuksia jatkan :)
Pitkästä aikaa joogaa salilla, etätunnit on ihan kivoja mutta sitä opettajan läsnäoloa ja tukea olen kaivannut.
Kuntosalille myös paluu edessä, yhden harrastusporukan kanssa käydään yhdessä.
Ihan uusiakin harrastuksia mietin mutta jos nyt nämä tutut ja hyväksihavaitut saisi käyntiin ja arvioi sitten kevääksi uudelleen. Aika ihana juttu alkava syksy
Olen jo pitkään harkinnut prokrastinoinnin aloittamista, ja nyt syksyllä ehkä viimein aloitan.