Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka olet perinnyt kesämökin? Käytkö siellä vai haluatko myydä heti jos menee vaan kaupaksi?

Vierailija
28.08.2022 |

Suunnittelen kesämökin ostamista ja ajatuksena, että se voisi olla kiva perintö myös lapsille. Mutta entä jos siitä tulee lapsille vain taakka?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy. Olen testamentannut sen aikuisille lapsilleni.

Vierailija
2/12 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laittavat sen sitten lihoiksi tai vuokralle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt koskaan perityllä mökillä. Se ei ollut minun juttu, se oli vanhempieni ja setäni juttu.

Vierailija
4/12 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perintö mökki on myyty, ja sanoisin että hyvää niin, vai onko sittekkään hyvä🤔

Vierailija
5/12 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi äiti sai sen kaupaksi ennen kuolemaansa. Minä olisin sen myynyt heti, jos se olisi perintönä tullut.

Vierailija
6/12 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kehtaat. Myyt sen vanhana pois. Mökkiperintöjen takia lapset vihaavat vanhempiaan.

Vierailija
7/12 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myy. Olen testamentannut sen aikuisille lapsilleni.

Miksi haluat, että vihaavat sinua?

Vierailija
8/12 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintömökki on 600 kilometrin päässä kotikonnuilla, minulla ei ole sille mitään käyttöä ja onhan tuo matka aivan liian pitkä. Vaikka mökki olisi lähempänä, niin ei mulla olisi sille käyttöä tai tarvetta, myyntiin menisi joka tapauksessa.

Vierailija
9/12 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tultiin mökiltä. Ihanat venetsialaiset ja paljuilua ystävien kanssa. Käydään usein ja myös talvella.

Vierailija
10/12 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain perinnöksi tätini kesämökin muutama vuosi sitten. Lapsena olin siellä paljon, se mökki ja miljöö ovat rakkaita lapsuusmuistoja. Teininä ja varhaisaikuisena kiinnosti muut asiat kun mökki. Kun sain mökin niin peruskorjasin sen täysin ja mylläsin pihan oman maun mukaiseksi. Nyt mökilläviihtyy meiden perhe ja muutkin läheiset. Paikka on upea ja toivottavasti joskus saan antaa tämän lapsilleni ja he yhdessä tulevat toimeen mökin kanssa.

Vierailija
11/12 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kehtaat. Myyt sen vanhana pois. Mökkiperintöjen takia lapset vihaavat vanhempiaan.

En vihas, ihana mökkini

Vierailija
12/12 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäämme kovasti mökkeillä, niin myös lapset ainakin toistaiseksi (12 ja 14v). Mökki on miehen äidin aikoinaan rakennuttama.