Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Move-testeistä

Vierailija
28.08.2022 |

Eivät ne tulokset ole täysi todellisuus. Minulla oli pari vuotta sitten ne testit, enkä nähnyt vaivaa, koska
1. tulokset eivät vaikuta arvosanaan
2. vaikka vaikuttaisivatkin, ei kiinnosta, sillä liikunnan arvosanalla ei ole juuri missään väliä.

Juoksin 200 metriä juoksutestissä. Olisin voinut juosta pidämmälle, mutta miksi olisin tahtonut nähdä vaivaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera tunnut kuitenkin olevan huonoista tuloksistasi. Olisit ottanut homman tosissasi aikoinaan.

Vierailija
2/7 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera tunnut kuitenkin olevan huonoista tuloksistasi. Olisit ottanut homman tosissasi aikoinaan.

En kyllä katkera ole. Oli tuossa toinen Move-testi-keskustelu ja niistä ei pahemmin ole puhuttu, koska palsta on ollut kiireinen Marinin kanssa. Niin, miksi olisin ottanut? Tätä eivät edes opettajat osaa kertoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitäisi ottaa huomioon. Itsekin olin se kuuluisa "farkut-jalassa-liikuntatunnilla"-tyyppi ja tulokset sen mukaisia. Vapaa-ajalla olin vuosia harrastanut aktiivisesti tanssia ja esiintynyt pienestä pitäen ympäri Eurooppaa.

Vierailija
4/7 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap 8.luokalla?

Vierailija
5/7 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap 8.luokalla?

Ei, lukion ensimmäisellä.

ap

Vierailija
6/7 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä testejä ole tarkoitettu mittaamaan yksittäisten opiskelijoiden tuloksia, vaan koko ikäluokkaa tilastoiville.

Vierailija
7/7 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä testejä ole tarkoitettu mittaamaan yksittäisten opiskelijoiden tuloksia, vaan koko ikäluokkaa tilastoiville.

Mutta ottaako testi huomioon kuinka suurta osaa testi ei kiinnosta? Vai oletteko, että kaikki painavat täysillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme