Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa lihavia yli 70v ihmisiä?

Vierailija
28.08.2022 |

En muista kadulla ainakaan ihan heti nähneeni

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veskua ei ole enää.

Hän ei ollut enää vuosiin ylipainoinen.

Vierailija
22/23 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan käsittämätöntä, että läskipropaganda on mennyt niin hyvin läpi, että ihmiset oikeasti kuvittelee lihavien kuolevan viimeistään keski-iässä.

Ja joo, mulla on lihavia sukulaisia vaikka millä mitalla. Toinen vanhempani sisaruksineen on kaikki jo yli 80-vuotiaita, ja kaikki paitsi yksi lihavia. Ja sillä ainoalla normaalipainoisella on näistä se syöpä. Tän sisarussarjan äiti eli lihavana, voita pullan päälle laittavana omin jaloin kävellen 93-vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihan käsittämätöntä, että läskipropaganda on mennyt niin hyvin läpi, että ihmiset oikeasti kuvittelee lihavien kuolevan viimeistään keski-iässä.

Ja joo, mulla on lihavia sukulaisia vaikka millä mitalla. Toinen vanhempani sisaruksineen on kaikki jo yli 80-vuotiaita, ja kaikki paitsi yksi lihavia. Ja sillä ainoalla normaalipainoisella on näistä se syöpä. Tän sisarussarjan äiti eli lihavana, voita pullan päälle laittavana omin jaloin kävellen 93-vuotiaaksi.

Olen täysin varma, että vain nuoret luulevat ylipainoisten menehtyvän ennen kuin täyttävät 60. Nuoria on helppo manipuloida uskomaan mitä tahansa kunhan vain vetää oikeista naruista.