Tapailen miestä, joka oli tullut 46-vuotiaana ensimmäistä kertaa isäksi.
Sai tyttölapsen, jonka äidistä erosi aika pian. Fiksu, kiva, kunnollinen mies. Johtotehtävissä ja varakas.
Kun ollaan kahden kesken, on normaali, mutta auta armias, kun on tyttärensä kanssa.... Puhuu oktaavia korkeammalta täysin lässyttäen 5-vuotiaalle tytölleen. Kutsuu tätä neidiksi ja antaa tytön päättää kaiken. "Mitä neiti neitiläinen haluaa nyt tehdä?" Olen viettänyt heidän kanssaan nyt pari arki-iltaa ja yhden viikonlopun ja koko ajan ollut samanlaista. Vasta illalla kun tyttö nukkuu, mies palautuu aikuisen rooliinsa. Tytär siis sanelee kaiken ja mies toteuttaa kuin palvelija.
Esim. illalla tyttö sanoi, että haluaa iltapalaksi sushia ja lähdettiin sitten porukalla autolla hakemaan sushia, vaikka tyttö oli jo yöpuvussa. Mitään aikuisten asioita ei koko viikonloppuna puhuttu, vaan ihan koko ajan vain lapsen kanssa lapsen juttuja.
Muutin tästä pari yksityiskohtaa, ettei tunnisteta, vaikka tuskin mies täällä palstailee.
Mutta siis, olen todella hämmentynyt ja huvittunutkin. Aivan epänormaalia kasvatusta, mutta tuleeko tästä parisuhdemielessäkään mitään? Omat lapseni ovat jo teinejä, pieni lapsi sinänsä minulle toki ok, mutta tuollainen teatteri, huh huh.
Ai niin, sekin vielä, että ennen kuin tapasin tytärtä, mies kertoi kuinka tytär on harvinaisen älykäs, kaunis, sosiaalinen, musikaalinen, urheilullinen ja kaikessa todella paljon ikäisiänsä edellä. Uskoin tämän, mutta kun tapasin tytön, niin minun silmääni oli aika tavallinen 5-vuotias. Olikin niin, että sanoi tai teki tyttö mitä hyvänsä, niin mies ylisti tätä siitä pitkään ja hartaasti ja odotti minunkin yhtyvän ylistyksiin.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Olennaisin kysymys on, miksi mies erosi. Huhuu ap.
Entä miksi ap erosi? Huhuu ap?
Onko minulla vielä toivoa isäksi? Vaimo on kuin piru vaihdevuosissaan ja on jo 52vuotias. Eroaa minusta saman päivän aikana ainakin 20 kertaa.
Oma isäni ryyppäsi ja riehui. Selvinpäin hakkasi vyöllään maidon kaatumisesta tai vaikka hammastahnatahrasta kylppärin altaalla. Ikinä ei halannut tai sanonut rakastavansa. Sinun miesystävä kuullostaakin todella hirveältä vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla vielä toivoa isäksi? Vaimo on kuin piru vaihdevuosissaan ja on jo 52vuotias. Eroaa minusta saman päivän aikana ainakin 20 kertaa.
T.m47
Vierailija kirjoitti:
Olen 29-vuotias nainen ja mun ystävän isällä on uusi naisystävä, joka tuli tästä aloituksesta mieleen. Tämä uusi naisystävä jatkuvasti kilpailee ystäväni isän huomiosta ja pyrkii kääntämään keskusteluissa aina aiheen itseensä. Jos ystäväni on onnistunut jossain tai hänen isänsä kehuu häntä jostain, naisystävä tuijottaa nyrpeänä vieressä. Tämä on minusta todella outoa, että miksi joku naisystävä haluaa kilpailla miehen tyttären kanssa? Miksi siitä pitää tehdä joku kilpailuasetelma? Mitä se on häneltä pois, että isällä ja tyttärellä on hyvät välit?
Emme toki ole enää lapsia kuten aloituksen tapauksessa, mutta en ollut aiemmin törmännyt siihen että naisystävä olisi mustasukkainen jollekin miehen perheenjäsenelle. Jonkun toisesta naisesta aiheutuvan mustasukkaisuuden ymmärtäisin, mutta oman tyttären? En vaan ymmärrä 😅
Oletan että olet siis vieraillut tämän ystäväsi isän ja hänen naisystävän luona joka kerta kun ystäväsi on ollut isäänsä tapaamassa kun tiedät noin hyvin kilpailutilanteen? Vai oletko saanut yksipuolisesti tietoa ystävältä joka itse saattaa olla mustasukkainen isästään koska haluaa olla isin tyttö loppuikänsä ja kokee itse naisystävän kilpailijana.?Sinulla taitaa olla vain tämän ystävän kertoma fakta joka ei välttämättä ole sama kuin absoluuttinen totuus.
SAATANAN MAAILMAN VANHIMMAN AMMATIN HARJJOITTAJA:
Olet maailman vanhimman ammatin harjoittaja!
JÄTÄ Perheen isä rauhaan 🤬🥊🥊Näitä perheen rikkojia sitten riittää.🥊🥊Maailma on täynnä Vapaita miehiä !saatanan ...
Jätä perheen isä rauhaan 🤬!
Olet perheen rikkoja🥊🥊!
En jaksaisi katsoa tuollaista miestä joka antaa viisivuotiaalle noin paljon valtaa. Lapselle ei kuulu olla palvelija vaan vanhempi joka asettaa terveet rajat. Niin moni iäkäs vanhempi pitää omaa lastaan maailman suurempana ihmeenä, varmaan sen pskakin on kultaa. Juuri tuolla tavalla lapsesta kasvaa hirviö ja jonka elämä menee pilalle pienestäkin vastoinkäymisestä. Opettajat saavat sitten kärsiä näistä pikku hirviöistä.
Ap samoissa mietteissä, tuolla kasvatuksella tulee lapsiraukalle kyllä jatkossa ongelmia. Tosin en yhtään tiedä, kuinka äitinsä häntä kasvattaa ja kohtelee.
Harmittaa vaan kovasti, koska mies on muuten todella ihana ja lasten kasvatuksestakin ollaan juteltu jo monesti ja ajatuksensa olivat järkevän oloisia, mutta eivät näköjään siirtyneet käytäntöön.
Isin pikkupimppi on aina ykkönen, lähde. Kävellenkin ehtii, ei tarvitse juosta.
Jos tämä olisi totta, niin sianjättö olisi ajankohtainen.
Ymmärrätkö nyt miksi miehet eivät halua tapailla naisia joilla on koira?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähditti markettiin ettekä woltanneet sushia kotiin? Miksi mies kokee tärkeäksi, että sinä olet paikalla niinä harvoina päivinä, kun lastaan tapaa? Miksi sinä haluat silloin olla miehen luona, vaikka olet vain tapailukumppani?
Suomessa on vielä aika paljon paikkakuntia, joissa Wolt ei kuljeta mitään.
Ainakaan teidän ei pidä muuttaa yhteen. Eihän sun ap edes tarvitse olla tekemisissä sen lapsen kanssa, jos tapaatte vain silloin kun mies on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.m47
Ranskalaisessa tutkimuksessa tutkittiin 12200 paria, jotka osallistuivat hedelmöityshoitoihin. Kuten oli odotettua, tutkimuksessa selvisi, että yli 35-vuotiailla naisilla oli suurempi riski saada keskenmeno.
Miesten osalta selvisi kuitenkin varsin mielenkiintoinen seikka: biologinen kello näyttää tikittävän myös miehille.
Yli 35-vuotiailla miehillä alkoi näkyä vaikeuksia saada lapsia. Jos miehen ikä oli puolestaan yli 40-vuotta, olivat miehestä johtuvat hedelmöitysongelmat jo merkittäviä.
Ongelmat johtuvat sperman laadusta. Miesten ikääntyessä sperman DNA heikkenee. Tästä seuraa hedelmöitysvaikeuksia. Myös keskenmenoriski on korkeampi, jos mies on yli 35-vuotta.
https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/viimeine…
Aphan kertoi, että mies nimenomaan haluaa viettää aikaa yhdessä.
Älä ainakaan muuta yhteen ennen kuin tyttö on täysi-ikäinen ja muuttaa pois kotoa. Kokemusta on kahdesta tämmöisestä isin pikku prinsessasta. Toisesta tulossa hyvää vauhtia despootti-narsisti ja toinen, jo teini-ikäinen purkaa ahdistustaan ja rajattomuuttaan viiltelyllä ja aineilla.
Miten lapsi suhtautuu ap:hen?Siis jos kasvaa ilman kuria ja saa kaiken niin tuo voi olla jatkossa isokin ongelma. Jos ap sanoo yhdenkin poikkipuolisen sanan...
Todellisuus iskee vielä karusti kakaraan.
Jalustalle nostettu.
Noin vanhana hankkinut lapsen ja silti ero tullut hyvin pian. Mikä oli miehen mukaan eron syy?