Kuinka te uskallatte saunoa talonyhtiön saunoissa?
Mua hirvittäisi ensinnäkin, että siellä ei pestä tiloja saunojien välissä (yök) ja lisäksi pelkäisin, että joku laittanut piilokameran tiloihin. Onneksi on oma sauna.
Kommentit (81)
No tuskin taloyhtiösaunassa kukaan mitään kuvaa. Ja jos kuvaa niin mitä ihmeellistä saunassa käynnissä on ?
Mulla oli aina oma pefletti mukana.
Helposti. Ihan mukavaa oli äsken ja makosat löylyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain sieltä n**kerisankkerin. Rapussa asuu vain yksi ma tu, haastanko sen oikeuteen?!
No, itsehän annoit sille siellä lauteilla. Olisit vaatinut kondomin käyttöä!
En ikinä menisi taloyhtiön saunaan. Niissä salakuvataan ihmisiä nettiin.
Mitä jos joku iskee naapurin Markun? Eikö sekin voi olla likaista tavallaan?
En oikein välitä koko saunomisesta, mökkisaunassakin käyn vain peseytymisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain sieltä n**kerisankkerin. Rapussa asuu vain yksi ma tu, haastanko sen oikeuteen?!
Sen nykynimi on lokeronivusajos!
Vainoharhaista. uimahallit ja taloyhtiön saunat ovat omiaan lisäämään normaalia vasstustuskykyä. Tuslinpa siellä kukaan kuvaakaan normaalia saunatouhua.
Vierailija kirjoitti:
Vainoharhaista. uimahallit ja taloyhtiön saunat ovat omiaan lisäämään normaalia vasstustuskykyä. Tuslinpa siellä kukaan kuvaakaan normaalia saunatouhua.
Salakuvaavathan jotkut ihan normaaleja wc-käyntejäkin...
Jos joutuisin käymään taloyhtiön saunassa, niin varmaan tuntisin oloni paskaisemmaksi saunan jälkeen, kuin ennen.
Yhtä hyvin kuin yleisissäkin saunoissa muualla.
Saunat siivotaan kaksi kertaa viikossa.
Tosin, jotkut vain kerran. ;)
- Siivooja
Lauteita ei todellakaan kuurata joka kerta! XD Ehkä... muutaman kerran kuukaudessa?
- Siivooja
Kerran siskoni saunoessa taloyhtiön saunassa joku oli tullut suihkutiloihin. Ilmeisesti tuo tyyppi oli myös koettanut katsoa saunaan pienestä raosta, joka oli ollut oven ja karmin välissä, koska se kohta oli joksikin aikaa pimentynyt. Saunaan tyyppi ei oolut tullut, vaan oli lähtenyt. Siskoni lopetti ko. saunassa käynnin kohta tuon jälkeen. Hänen kerrostalonsa oli pitkä talo ja kellarissa kiemurteli kapeita käytäviä ja sauna oli aika syvällä käytävien uumenissa.
Miksi kukaan ei pelkää hiivan, sienen tai papilloomaviruksen tarttumista suihkutiloista. Tai herpes.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena en edes ajatellut asiaa, vaan saunoin. Nyt keski-ikäisenä en menisi taloyhtiön saunaan.
30 vuotta sitten kävimme lasten kanssa pienkerrostalon saunassa joka lauantai. Kun olimme löylyhuoneessa ovi pesuhuoneeseen oli pienellä haalla kiinni, siellä joku peseytyi🙄😬Hirveää onneksi on oma sauna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei pelkää hiivan, sienen tai papilloomaviruksen tarttumista suihkutiloista. Tai herpes.
Miten se tarttuu?
Helposti. Kaikessa on riskinsä, mutta tuskin suurimmat ovat taloyhtiön saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn uimahallissakin saunassa. Pitää olla laudeliina mukana.
Nuorena en edes ajatellut asiaa, vaan saunoin. Nyt keski-ikäisenä en menisi taloyhtiön saunaan.