Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia rintapumpuista?!?

27.10.2006 |

Nyt tämä mami tarvitsee kyllä jotain kättä pidempää helpottaakseen syöttövälien aikaista tuskaansa! Mikä manuaalinen rintapumppu on mielestänne paras?

Bluewish ja pieni ihana poikavauva 5 vrk

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minä ainakin käytän Aven Isis nimistä rintapumpua siis käsirintapumpua.

Olen sitä kokoillut esikoiseni imetyksessä kun rinta oli aina täynnä, ja joskus kun mieheni hoiti vauvaa vuorollaanniin pumpasin vauvalle.Se on kätevä ja pumppaa nopeasti vaikka pullo täyteen. Eikä kyllä hinta ole kova jos yhden kerran ostaaa. http://www.huvitutti.net/arki/tavarat/tuoteesittelyt/aventpumppu.html

Äiti ja vauva 2 viikko ja lapsi 8/2005

Vierailija
2/5 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsikäyttöinen rintapumppu, hinta oli Stockkalla 24,90 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä Ainun että Aventin käsikäyttöiset rintapumput ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että tuo Ainu on ihan kamala! En saa sillä maitoa kunnolla herumaan, käsi kipeytyy ja väsyy ja pitää ihme klonksutusta eli en voi yöllä makkarissa sillä pumpata kun herättää muunperheen.

Avent isis sen sijaan on loistopeli,maito heruu yhtä mahtavasti kuin sähkökäyttöisellä sairaalapumpulla (joka minulla on myös -lainassa) käsi ei kipeydy ja kaikinpuolin pumppaaminen on helpompaa, periaatteessa voi pumpata yhdelläkädellä esim samalla kun imettää vauvaa, Ainussa tarvii molemmat kädet. Osia siinä on muutama enemmän kuin Ainussa, mutta yhdestä kerrasta opin sen kokoamaan - on siis tosi helppo - ja samalla vaivallahan ne pesee eli en koe sitä millään tavalla ongelmaksi. Hinta tosin on korkeampi eli 59e mutta on kyllä sen arvoinen!

Minä suosittelen Aventia :)

Mayella ja Onni 4vkoa

Vierailija
4/5 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole muita kokeillut kuin tuota ja sairaalan sähköpumppua, mutta minusta tosi hyvä pumppu. Maito heruu helposti ja pumppaus on vaivatonta. Hinta on melko korkea, mutta hyvä jälleenmyyntiarvo ja jos lapsia tiedossa lisää, niin varmasti tarpeen myöhemminkin. Pumppailen vieläkin silloin tällöin pakkaseen, jotta ei tarvi korviketta antaa, jos olen pitempään poissa kotoa.

t. cadavera ja poju n.7kk

Vierailija
5/5 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sekä emman että aventin pumppu. Emma maksoi prismassa vain 16 e niin ostin sen " hätäpäissäni" . Huono ostos oli, jos meinaa usein käyttää: käsi kipeytyy ja 2 kättä tarvii ja huonot ohjeet oli mun mielestä. Maidon sain kyllä tuleen. Tilasin sitten kun poika meni tissilakkoon niin sen avent isis pumpun vauvatar.fi sivuilta. Siis on niin sata kertaa parempi, tosi kevyt käyttää! Hinta oli jotain vähän yli 50 e ja postikulut 5 e, tuli ti kun su tilasin, harva kauppa kai myy näitä pumppuja, sain mielestäni helpommalla kun tilasin netin kautta.