Vaimo ei halua suuseksiä
Aina näkee juttuja, joissa naiset itkevät, ettei mies suostu nuolemaan. No meillä on toisinpäin. Nuolisin vaikka joka päivä, jos vaan saisin tehdä niin, mutta vaimo ei ole koskaan tykännyt saada suuseksiä. En nyt usko huonokaan olevani. Miten naiset täällä? Jos et halua suuseksiä, miksi et?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
En vain tykkää suuseksistä. Se nolottaa ja yököttää minua. Mieheni kyllä mielellään antaisi sitä mulle, mutta minusta mun ei ole pakko suostua siihen vain häntä miellyttääkseni, jos en itse tykkää siitä.
Nolottaa?? Miksi?
Tuntuu lähinnä lievästi epämukavalta. Jotenkin liian märkää.
Minä olen niitä naisia, jotka itkee kun useampi mies ei yritä saada minua squirttaamaan tai sormeta g-pistettäni kunnolla tai töki munanpäällä sinne.
Itselläni suuseksin vastaanottaminen aiheuttaa joko neutraalin mitäänsanomattoman tuntemuksen tai sitten jos voimaa käytetään enemmän, kipua ja epämukavuutta.
Meille vaan ei anneta palstatilaa samalla lailla kun klitoriskeskeisille ihmisille.
Edellinen kommentoija sen sanoi. Se ei tunnu miltään tai korkeintaan vähän epämiellyttävältä. Ja siitä tulee hankala tilanne kun toinen luulee, että nainen on nautinnon huipulla. Eikä ole helppoa sanoa, että ei tunnu miltään. Ei halua loukata toista, joka touhuaa tosissaan. Sitä kuitenkin elää toivossa, että jonain päivänä homma toimisi.
Ei helevetti täällä on vajaaälyistä porukkaa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niitä naisia, jotka itkee kun useampi mies ei yritä saada minua squirttaamaan tai sormeta g-pistettäni kunnolla tai töki munanpäällä sinne.
Itselläni suuseksin vastaanottaminen aiheuttaa joko neutraalin mitäänsanomattoman tuntemuksen tai sitten jos voimaa käytetään enemmän, kipua ja epämukavuutta.
Meille vaan ei anneta palstatilaa samalla lailla kun klitoriskeskeisille ihmisille.
Eihän täällä kukaa jaa palstatilaa, senkun kirjoitat.
Ja klitoriskeskeisillehän sanotaan rumasti, ihan aina. Se on räpeltämistä yms.
Nyt vaikuttaa siltä, että osa naisista ei ole koskaan saanut kunnollista suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä kukaa jaa palstatilaa, senkun kirjoitat.
Ja klitoriskeskeisillehän sanotaan rumasti, ihan aina. Se on räpeltämistä yms.
Ai missä sanotaan?
Suuseksi on ihan turhaa kun suihkussa nainen voi tehdä itselleen saman.
Haluan mieheltä penistä, en mitään nuolentaa.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin suihku tuntuu toki mukavalta mutta mitään seksuaalista tyydytystä ei tämä nainen siitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä vähään kun voi saada kaiken. Vaimoni on aina halunnut hyvää suuseksiä ja sormetusta esileikeiksi ja sitten nauttinut isosta kalustani, jolla päässyt panetuksesta ja tuntenut saaneensa. Sitten mennyt muutama päivä palautuessa ja halunnut uudestaan.
Ap:lle on annettu täällä lukuisia syitä, miksi eri ihmiset eivät välttämättä suuseksistä pidä, kaikki valideja. Kuitenkaan näiden kommenttien perusteella et voi tietää, mihin näistä vaimosi kuuluu vai onko hänellä kenties muu syy, hän on ainut henkilö jolla on varma tieto asiasta. Et myöskään tiedä mitä hän haluaa sinulta seksuaalisesti ellette asiasta keskustele.
Mikä estää sinua kysymästä? Eikö suhteessanme keskustella ollenkaan, ettekö ota vaikeita asioita esille, alatteko riidellä ja menette syyttelykierteeseen? Etkö osaa esittää asiaa siten, että vaimo ei koe painostusta sinulta?