Vaimo ei halua suuseksiä
Aina näkee juttuja, joissa naiset itkevät, ettei mies suostu nuolemaan. No meillä on toisinpäin. Nuolisin vaikka joka päivä, jos vaan saisin tehdä niin, mutta vaimo ei ole koskaan tykännyt saada suuseksiä. En nyt usko huonokaan olevani. Miten naiset täällä? Jos et halua suuseksiä, miksi et?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
En vain tykkää suuseksistä. Se nolottaa ja yököttää minua. Mieheni kyllä mielellään antaisi sitä mulle, mutta minusta mun ei ole pakko suostua siihen vain häntä miellyttääkseni, jos en itse tykkää siitä.
Miksi nolottaa?!
Se ei tunnu oikein luvalla sanoen miltään. Mies kuitenkin kuvittelee että se on suurikin nautinto. Enemmän tykkään ottaa suihin. Toivon, että mies sormettaisi, mutta se tuntuu taas olevan miehelle ongelmallista.
Vähän nolottaa ja mietin, maistunko ja tuoksunko hyvältä. Tulee helposti tulehduksia. Mutta siihenkin on lääkkeet. Jos toinen haluaa, niin sitten.
Yäk. Nuolla jonkun likaista ja haisevaa alapäätä. 🤢
Otapa ap sormesi samalla käyttöön, ja huomioi myös peppua, eiköhän ala haluamaan suuseksiä.
en huolisi keltään muulta kuin maailman kuumimmalta
Kaikki eivät vaan pidä samasta ja thats it. Ja vaikka kokisit olevasi hyvä, niin se ei välttämättä ole niin.
Ja esim kaikki eivät pidä siitä, että seksihetkien pitäisi kestää kauan ja että pitää esittää jotain hirveän himokasta, vaan kaipaa seksiltä pikemminkin rakkautta ja läheisyyttä. Sellaienn onnistuu paremmin, jos ollaan kasvokkain.
Vierailija kirjoitti:
Otapa ap sormesi samalla käyttöön, ja huomioi myös peppua, eiköhän ala haluamaan suuseksiä.
No hyi, entistä kaameampaa. Koittakaa hyväksyä, että kaikki eivät pidä tällaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tää jakaa. Tykkään suuseksistä, mutta kädet pepussa estäisi laukeamisen.
Suuseksi on todella tylsää, jos mies ei osaa antaa orgasmia. Jos osaa, se on melkein parasta ikinä.
Meillä vähän samaa: en halua antaa suusek-iä.
Suhteen alussa mies sanoi, ettei ymmärrä miksi siitä ( siis ns suuhoidosta) tehdään niin iso haloo ja asia, ei se nyt niiiin mahtavan hienoa ole.
Tästä otin vaarin. 25 yhteisen vuoden aikana olen ottanut m-nan suuhuni ehkä 20 kertaa. Korkeintaan.
Minua nuoli mies, joka sitten puhui suuseksin antamisesta omana nautintonaan. Ja se oli kiusallista ja puuduttavaa olla hänen nuoltavanaan, koska hän ei edes yrittänyt lukea kehoani ja saada minua kiihottumaan. Tietysti hän toivoi, että olisin saanut. Ei käyttänyt edes käsiään.
Pórno on mielestäni opettanut useimmat miehet väärille tavoille. Siellä näkyy miehen kieli, suusta ulkona, lähinnä filmaattisesta ja esteettisestä syystä. Tosiasiassa jos haluat että nainen tulee niin pidät koko ajan huulesi ihossa kiinni ja hengität vain nenän kautta. Ja käytät aluksi kieltäsi hitaasti ja kevyesti, sitten lisäät bit by bit painetta(mikroskooppisesti) ja vauhtia. Koko vulvan alue saa siitä kosteutta että mies pitää suunsa paikallaan ja kiinni naisessa. Jos tulee nieltävää niin nielet ja jatkat. Ehkä päivittelet siinä kui hyvältä nainen mielestäsi maistuu ja kuin ihanaa on nuolla häntä. Kerrot että saa tulla suuhuun, tykkäät siitä :)
-mies
Ihmiset on ällöjä. Sitten ne sen jälkeen pussaa
haise villa huulillaan. 🤮
Jännitän että haisen tai maistun pahalle. Sitten ajattelen että mies näkee pömppikseni ja kaksoisleukani kun nostaa katseensa. Eikä se hitaasti nuoleminen tunnu vain yhtään miltään. Ei puhu mitään eikä koske muulla tavalla. Nuolee kuin jätskitöttöröä.
Mun mies panee mua ensin hellästi peppuun ja lopux aika rajustikki..sen jälkeen otan hänelt suihin ja mällit kurkkuun, tykätää olla tuhmii makkarissa ;)
N26
EN halua, että minuun koksee viinalta/vanhalta viinalta ja tupakalta haiseva, hampaansa huonosti hoitava henkilö. Oksettaa pelkkä ajatuskin, ja sitä on ihan hemmetin vaikea saada menemmään perille puolisolle.
MINUUN EI KOSKETA TUPAKKAKÄSILLÄ eikä etenkään SUULLA; JOLLA POLTETAAN TUPAKKAA.
Vierailija kirjoitti:
Pórno on mielestäni opettanut useimmat miehet väärille tavoille. Siellä näkyy miehen kieli, suusta ulkona, lähinnä filmaattisesta ja esteettisestä syystä. Tosiasiassa jos haluat että nainen tulee niin pidät koko ajan huulesi ihossa kiinni ja hengität vain nenän kautta. Ja käytät aluksi kieltäsi hitaasti ja kevyesti, sitten lisäät bit by bit painetta(mikroskooppisesti) ja vauhtia. Koko vulvan alue saa siitä kosteutta että mies pitää suunsa paikallaan ja kiinni naisessa. Jos tulee nieltävää niin nielet ja jatkat. Ehkä päivittelet siinä kui hyvältä nainen mielestäsi maistuu ja kuin ihanaa on nuolla häntä. Kerrot että saa tulla suuhuun, tykkäät siitä :)
-mies
Ei vakuuta. T. Nainen
En vaan tykkää siitä. Se ei innosta. Kaikki muu seksissä on paljon kivempaa ja kiihottavampaa. Miksi joku ei tykkää sushista ja toinen tykkää? Osaatko vastata? Onko sen joka inhoaa raakaa kalaa, pakko sitä syödä vain siksi että moni muu tykkää? Mitäpä jos söisi kaikkea sitä, mikä on omasta mielestä hyvää?
Ja nyt uutinen: ihmiset eivät ole samanlaisia MISSÄÄN asiassa, eivätkä tule olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies panee mua ensin hellästi peppuun ja lopux aika rajustikki..sen jälkeen otan hänelt suihin ja mällit kurkkuun, tykätää olla tuhmii makkarissa ;)
N26
Missä kohtaa mies huolehtii sinun orgasmistasi?
"en uskoisi olevani huono siinä" - eli todennäköisesti olet sitä, tai korkeintaan keskivertoinen. Oletko lukenut cunnilingus oppaita ikinä? Katsonut youtubesta naisten neuvoja siitä? Amazonista löytyy esim kirja "She Comes First: The Thinking Man's Guide to Pleasuring a Woman".
www.amazon.ca/She-Comes-First-Thinking-Pleasuring/dp/1504637771
Itse otin vuosia sitten opiskeluprojektiksi ja naiset ei sen jälkeen ole muuta halunneetkaan kuin suuseksiä!
Vinkki : opi myös Kivin-metodi