Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajan vaihto tuntuu vaikealta

Vierailija
28.08.2022 |

Olen käynyt 12 vuotta samalla kampaajalla. Olen ollut ihan ok tyytyväinen ja olemme toki ystävystyneetkin tässä ajassa. Nyt löysin kuitenkin uuden jolla haluaisin alkaa käymään. Hän tekee todella upeita vaaleille sopivia värjäyksiä jossa olisi uutta minulle. Meillä myös synkkasi hyvin.
Nyt kuitenkin tuntuu että petän vanhan kampaajani. Hän on pitänyt minulla hinnatkin kokoajan suunnilleen samana.
Onko muilla ollut samaa ongelmaa ja mihin olette päätyneet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ei pidä ystävystyä asiakkaana ikinä palveluntarjoajaan saati ostaa jo ennestään kaverilta hänen palveluitaan. Vanhempani halusivat minut pianotunneille ja opettajaksi valitsivat ystävänsä. Olisin halunnut vaihtaa opettajaa, mutta vanhempien mielestä se olisi ollut noloa ja minun oli käytävä hänen tunneillaan vuosia, vaikka hänen tyylinsä opettaa ei sopinut itselleni ollenkaan.

Vierailija
2/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ei pidä ystävystyä asiakkaana ikinä palveluntarjoajaan saati ostaa jo ennestään kaverilta hänen palveluitaan. Vanhempani halusivat minut pianotunneille ja opettajaksi valitsivat ystävänsä. Olisin halunnut vaihtaa opettajaa, mutta vanhempien mielestä se olisi ollut noloa ja minun oli käytävä hänen tunneillaan vuosia, vaikka hänen tyylinsä opettaa ei sopinut itselleni ollenkaan.

Varmaan opettaja tunsi samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
4/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme siis pidä yhteyttä vapaa-ajalla mutta toki 12 vuodessa on tullut tutustuttua ja juteltua paljon.

Ap

Vierailija
5/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä käyn useammalla kampaajalla. En ole sitoutunut vain yhteen. 

Vierailija
6/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun edes löytäisi kampaajan, jolla viitsisi käydä useammin kuin kerran.

Vierailija
7/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella erikoinen ongelma! Miten selviät kaupassakäynnistä, jos siellä ei ole "oma" kassa, tai lääkäristä, hammaslääkäristä nyt puhumattakaan? En ymmärrä myöskään "uskollisuutta" pianonsoiton tai ratsastuksen opettajalle tai millekään muulle palvelun tarjoajalle, jos tyyli ei miellytä.

Sinähän maksat siitä. Siksi sinulla ei ole mitään velvollisuutta pysyä hänen asiakkaana. Sitä paitsi et voi vielä tietää, onko uusi kampaaja sinua miellyttävä ennen kuin kokeilet.

Vierailija
8/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja on kampaaja. Tekee vain työtä niin kuin kaikki kauppiaatkin. Ei syytä miettiä petätä hänet. Et mieti siloinkaan kun vaihdat esimerkiksi kauppa liikettä, kun saat parempaa palvelua toisessa liikkessä. Kaupan ala tai palvelu ala sydän ystäviksi ei tulla asiakas ja palvelun tuottaja,antaja. On pelkkä pisnes.

Vierailija
9/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kampaajasta eroaminen on noin vaikeaa, niin kuinka mahdottomaan ihmissuhteeseen sinä jäisitkään?

Vierailija
10/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vuorotellen

Vierailija
11/11 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin juuri siksi, että uusi teki paremmat värjäykset. Hieman koin tuota samaa, mutta ajattelin, että ihmisillä on monia syitä alkaa köydä eri paikassa, ja että kyseessä ovat minun hiukseni. Käyn joskus leikkauttamassa vanhassa paikassa, koska hänkin leikkaa hyvin. Näkee samalla, että olisiehkä värjäystaidoissa päivittämisen varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi