Onko kellään sama tunne yökerhoissa
Eli vaikka olisi humalassa niin on tylsää! Ihan kiva esim. tanssia hetki, mutta sitten alkaa ärsyttää ja tylsistyttää.
Ajattelen sitten, että hei en ole tarpeeksi kännissä ja käyn hakemassa juomaa, ja mulla onkin AINA juoma kädessä ja rahaa menee ihan tolkuttomasti. Kaverit sen sijaan saattaa juoda baarissa enää 1-2 juomaa. Vaikka juon koko ajan niin silti on tylsää. En siis kuitenkaan sekoile tai ole kovin humalaisen oloinen.
Jotenkin siitä illasta ei tunnu oikein saavaan mitään. Muistan miten ihanaa nuorempana oli olla kännissö. Se humala oli jotenkin niin erilainen ja päätyi kaikkiin seikkailuihin ja hauskoihin tilanteisiin ja oli jopa jotenkin euforinen olo. Tätä mä varmaan kaipaan vieläkin, vaikkei ole tapahtunut moneen vuoteen. Ja olen edelleen siis nuori, alle kolmikymppinen.
Halusin vaan avautua kun harmittaa taas eilisen rahanmeno ilman, että sille tuntee saaneen vastinetta. Pitäisi varmaan löytää kavereita, jotka tykkää illanistujaisista kotona, niissä tuntuu olevan ihan mukavaa ja alkoholia ei "tarvitse" yhtä paljon.
Kommentit (40)
Mulla ei ole ollut yökerhossa koskaab tylsää. Siellä pääasia on ollut katsella miehiä sillä silmällä. Eikö se kiinnosta ap:ta?
Miksi pitää mennä yökerhoon? Menkää jonnekin keikalle tai vaikka - ylläripylläri - tanssilavalle! Ja siellä voi olla vaikka selvin päin. Menkää vaikka kun on Taikakuu soittamassa tai tyttöorkka Neitoset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä tekee tehtävänsä. Olen 35v ja kun harvoin käyn baarissa niin kaikki muut niin nuorennäköisiä. Parikymppiset miehet kuin teinipoikia finninaamoineen ja naiset pissiksiä. Kaikki musa mitä yökerhossa soi outoa jumputusta.
No Sannahan on sua vuoden vanhempikin mut hyvin jaksaa vielä
Tuskin se Sannulikaan enää bilettäisi jos hengaisi vaan ikäistensä kanssa. Lähinnä varmasti käy nyt vaan siksi että useimmat kaverinsa ovat häntä vuosikymmenen nuorempia. Seura tunnetusti vaikuttaa.
En tiedä mistä johtuu, mutta nykyään jos lähden baariin, tai ulos johonki illanviettoon, niin jään aina niinku keskusteluista ja muista jutuista ulkopuoliseks, tuntuu että ihmiset vaan kattoo päälle, mutta kukaan ei tuu juttelemaan, ehkä sit annan semmosen kuvan ittestäni, että ketään ei kiinnosta jutella mun kanssa🤔
Vierailija kirjoitti:
Ikä tekee tehtävänsä. Olen 35v ja kun harvoin käyn baarissa niin kaikki muut niin nuorennäköisiä. Parikymppiset miehet kuin teinipoikia finninaamoineen ja naiset pissiksiä. Kaikki musa mitä yökerhossa soi outoa jumputusta.
Nonii en mäkään jaksa enää baareja tai yökerhoja 😎 59v
Et saa naisia yökerhosta koska juot liikaa ja sinulla on tylsää.
Se on täysin normaalia, että kun tulee ikää, niin ihminen kasvaa henkisesti ohi tuollaisetn bilettämisten. Useimmille käy niin.
Pitää löytää uutta sisältöä elämään. Itse en ainakaan halua enää verää alkoa kuten nuorina,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se Sannulikaan enää bilettäisi jos hengaisi vaan ikäistensä kanssa. Lähinnä varmasti käy nyt vaan siksi että useimmat kaverinsa ovat häntä vuosikymmenen nuorempia. Seura tunnetusti vaikuttaa.
Deekuilla on aina ryyppyrinki tai tässä tapauksessa jauhorinki. Jos raitistuu ne ryyppykaverit katoaa kuin jauho tuuleen. Niinkuin kesärannassa on nykyään tapa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä yökerhoon? Menkää jonnekin keikalle tai vaikka - ylläripylläri - tanssilavalle! Ja siellä voi olla vaikka selvin päin. Menkää vaikka kun on Taikakuu soittamassa tai tyttöorkka Neitoset.
Ei jaksa maksaa 100 euroa että joku narkkis hommpeli laulaa 20v vanhoja iskelmiä.
Yökerhoista haetaan lihaa, vanhetessaan alkaa katsella ihan eri kriteereillä jos on aikuistunut, kaikkihan ei aikuistu koskaan. Alkaa katsella rinnalleen vakavammin otettavaa lapsilleen äitiä. Valintaa ei enää halua jättää känniselle minälle.
Oi noita teiniaikoja. Onneksi olen jo aikuinen.
Nyt olen jo vanha sika (jss :), mut itse sain tod:kin tarpeekseni niistä pintaliitopaikoista jo jtn. 25v.na Se testostrenonin ja estrogeenin löyhkä! ;(
Jos siellä "ruuhkassa" vahingossa jotain mukajäbää tönäsit, niin heti oltiin nyrkit pystyssä. Ja vaikka et, niin joku muija haastoi mukariitaa siitä, et olit mukavilkaissut sitä.
Niin ärsyttäviä paikkoja, huih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deekuilla on aina ryyppyrinki tai tässä tapauksessa jauhorinki. Jos raitistuu ne ryyppykaverit katoaa kuin jauho tuuleen. Niinkuin kesärannassa on nykyään tapa sanoa.
No joo mut jos hengaisi omanikästen kanssa niin enemmän varmaan kävisi sitten vaan perus pikkupubeissa kuin yökerhoissa.
Noin 15 v sitten kun pääsin yöelämään, alkuun se oli jännää koska oli kokemuksena uusi. Rahaa meni kauheasti sen pari vuotta baareihin, vaikka en koskaan juonut esim joka vklp.
Sitten huomasin että tilasin aina lisää ja lisää juomaa koska olin niin ikävystynyt. Etenkin jos olin kaveriporukalla ja piti olla pilkkuun asti. Sittemmin yöelämä jäi, sillä pidän muutenkin oikeista keskusteluista enkä mölystä. Estoja alkoholi ei kauheasti minulta vie, joten introverttina en edes löytänyt seuraa vaan ahdistuin lähestymisistä.
On siis aika keksiä uusia sosiaalisia kuvioita, ehkä jopa eri seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa maksaa 100 euroa että joku narkkis hommpeli laulaa 20v vanhoja iskelmiä.
Ei siel sellaista ole.. Esim Taikakuu soittaa päivän hittejä, salsa, cha cha versioina jne.. Solisti komea Juha Metsäperä.
Jätä ap yökerhot ja etsi mukava pubi. Sellainen, mistä voi löytää paitsi juttukaverin, myös dj:n, bändin tai kulttuuriohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siel sellaista ole.. Esim Taikakuu soittaa päivän hittejä, salsa, cha cha versioina jne.. Solisti komea Juha Metsäperä.
Eini. Ja ei maksa tanssilavoille sata eruoa pääsylippu, vaan kymmenen euroa. Ja ei siellä soiteta kaksikymmentä vuotta vanhoja kappaleita. Siellä soitetaan usein kahdeksankymmentä vuotta vanhoja kappaleita. Varsinkin jos on esiintymässä Eikka tai Reiska. Sitten nuorempia polvia edustaa nämä Meiju ja Einit ja Päivit ja Kaijat yms, jotka lauavat uutta musiikkia, noin neljäkymmentä vuotta vanhoja biisejä. Kyllä siinä tanssijalka vipattaa. Ja ei tarvitse olla kännissä. Itse asiassa Pavilla ei muistaakseni ole anniskelua lainkaan. Sieltä voi löytää jopa tasokasta seuraa. Tosin itselleni se ei käy, koska en voi tanssia. Valitettavasti.
Hyvä se on nyt huomata, eikä vasta 36-vuotiaana perheenäitinä.
Pastori Benedictus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eini. Ja ei maksa tanssilavoille sata eruoa pääsylippu, vaan kymmenen euroa. Ja ei siellä soiteta kaksikymmentä vuotta vanhoja kappaleita. Siellä soitetaan usein kahdeksankymmentä vuotta vanhoja kappaleita. Varsinkin jos on esiintymässä Eikka tai Reiska. Sitten nuorempia polvia edustaa nämä Meiju ja Einit ja Päivit ja Kaijat yms, jotka lauavat uutta musiikkia, noin neljäkymmentä vuotta vanhoja biisejä. Kyllä siinä tanssijalka vipattaa. Ja ei tarvitse olla kännissä. Itse asiassa Pavilla ei muistaakseni ole anniskelua lainkaan. Sieltä voi löytää jopa tasokasta seuraa. Tosin itselleni se ei käy, koska en voi tanssia. Valitettavasti.
Reiska on kuollut, Eikka ei keikkaa, Eini, Kaija, Meiju, (kuka Päivi?), eivät esiinny tanssilavoilla (ei myöskään Paula, Katri-Helena yms, tsekatkaa Tanssi.net/esiintyjät), ja anniskelua on kyllä joka lavalla, mut ei niissä kyllä humalaisia näe. No ehkä jossain Krouvin lavalla, missä on sahtibaari myös. Liput on 18 € luokkaa, kahvi 1,50, samoin grillimaggara, jne.
Tottakai se on tylsä paikka, miksi sinne pitää ängetä.