Onko kellään sama tunne yökerhoissa
Eli vaikka olisi humalassa niin on tylsää! Ihan kiva esim. tanssia hetki, mutta sitten alkaa ärsyttää ja tylsistyttää.
Ajattelen sitten, että hei en ole tarpeeksi kännissä ja käyn hakemassa juomaa, ja mulla onkin AINA juoma kädessä ja rahaa menee ihan tolkuttomasti. Kaverit sen sijaan saattaa juoda baarissa enää 1-2 juomaa. Vaikka juon koko ajan niin silti on tylsää. En siis kuitenkaan sekoile tai ole kovin humalaisen oloinen.
Jotenkin siitä illasta ei tunnu oikein saavaan mitään. Muistan miten ihanaa nuorempana oli olla kännissö. Se humala oli jotenkin niin erilainen ja päätyi kaikkiin seikkailuihin ja hauskoihin tilanteisiin ja oli jopa jotenkin euforinen olo. Tätä mä varmaan kaipaan vieläkin, vaikkei ole tapahtunut moneen vuoteen. Ja olen edelleen siis nuori, alle kolmikymppinen.
Halusin vaan avautua kun harmittaa taas eilisen rahanmeno ilman, että sille tuntee saaneen vastinetta. Pitäisi varmaan löytää kavereita, jotka tykkää illanistujaisista kotona, niissä tuntuu olevan ihan mukavaa ja alkoholia ei "tarvitse" yhtä paljon.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ite käyn hakemassa juomat jostain mukavasta baarista, vaikka kolme hyvää drinkkiä pohjalle. Sitten meen yökerhoon tanssilattialle loppu-illaksi musiikin vietäväksi, enkä välitä mistään! Korkeintaan vettä haen tiskiltä.
Toi on hyvä. Ei oo aamulla morkkis eikä pää pipi.
Et ole paljoa juonut jos nyt jo kirjoittelet täällä. Hyi hitto niitä teini aikoja alle 25 vuotiaana, ihan mieletön krapula, vielä iltapäivällä aina yrjö lensi kun koitti nousta sängystä ylös ja pahimmillaan su illalla yöksi töihin meno. Joka vkl aina sama, vaikka oli vannonut ettei enää koskaan. Mutta nyt viimeksi käynyt baarissa vuonna 2012
Vierailija kirjoitti:
Ite käyn hakemassa juomat jostain mukavasta baarista, vaikka kolme hyvää drinkkiä pohjalle. Sitten meen yökerhoon tanssilattialle loppu-illaksi musiikin vietäväksi, enkä välitä mistään! Korkeintaan vettä haen tiskiltä.
No siis tuota minäkin haluaisin. Mutta kolme drinkkiä ei mulla tunnu missään kuin ihan maksimissaan seuraavan tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jo 37 vuotta, enkait mä ole enää käynyt baareissa 10 vuoteen. Teinit käy. Tottakai siellä silloin juotiin ja kontattiin aina ulos. En muista koskaan tanssineeni, huomaan sinne yleensä mennään.
Aijaa. Minun kavereista harvoin kukaan juo kovin paljoa baarissa paitsi minä itse ja tunnelma on usein aika masentunut. Pari muuta kaveria on jotka juo enemmän ja yleensä silloin onkin hauskempaa. Mutta ei silloinkaan kontata ulos tms.
Minusta siellä oli tylsää aina vähän humalassa, tanssimista en ymmärtänyt koskaan, mitä järkeä siinä on? En kyllä usein ollut siinä kunnosssakaan että olisin pysynyt pystyssä tanssilattialla.
Vierailija kirjoitti:
Et ole paljoa juonut jos nyt jo kirjoittelet täällä. Hyi hitto niitä teini aikoja alle 25 vuotiaana, ihan mieletön krapula, vielä iltapäivällä aina yrjö lensi kun koitti nousta sängystä ylös ja pahimmillaan su illalla yöksi töihin meno. Joka vkl aina sama, vaikka oli vannonut ettei enää koskaan. Mutta nyt viimeksi käynyt baarissa vuonna 2012
Kyllä mä varmaan 15 annosta join illan aikana. Varmaan liian hyvät toleranssit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis tuota minäkin haluaisin. Mutta kolme drinkkiä ei mulla tunnu missään kuin ihan maksimissaan seuraavan tunnin.
Ite aloitin alkoholiin tutustumisen vasta 39 vuotiaana, joten ilmeisesti elimistölleni tämä on sen verran uutta että vähällä saa paljon.
Ikä tekee tehtävänsä. Olen 35v ja kun harvoin käyn baarissa niin kaikki muut niin nuorennäköisiä. Parikymppiset miehet kuin teinipoikia finninaamoineen ja naiset pissiksiä. Kaikki musa mitä yökerhossa soi outoa jumputusta.
Joo. Enkä ikinä edes tanssi koska en pidä tanssimisesta, en edes tosi kännissä rupea tanssimaan.
Samanlaista se oli nuorempana, kaverit oli aina ihan innoissaan että mennään yökerhoon ja menin ja sitten tylsistyin.
Olet tullut aikuiseksi. Huomasin itse saman ja lopulta lopetin kokonaan alkoholin ja tupakan. Alkoi näkyä naamasta. Toinen syy on se että invaasion myötä yöelämä muuttui saalistamiseksi hauskuus katosi. Esim jos nainen ei lähtenyt uusiosuomalaisen matkaan tuli lasituopista ja muu väkisinmakaaminen räjähti käsiin jne. Joka johti siihen että kunnon miesten lähetymisyrityksille laitettiin stoppi. Tietenkin kun ilmeisiin ongelmiin ei vaan voi puuttua ja ne rehottaa.
Eihän sitä jumputusta selvinpäin kestä. Känni päälle!
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmetellään kun vanhempana korvat vain vinkuu eikä kuule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ikä tekee tehtävänsä. Olen 35v ja kun harvoin käyn baarissa niin kaikki muut niin nuorennäköisiä. Parikymppiset miehet kuin teinipoikia finninaamoineen ja naiset pissiksiä. Kaikki musa mitä yökerhossa soi outoa jumputusta.
No Sannahan on sua vuoden vanhempikin mut hyvin jaksaa vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Sannahan on sua vuoden vanhempikin mut hyvin jaksaa vielä
Sehän tässä kansaa ihmetyttääkin. On perhekin.
Kyllä. Just tuo.
Viina ei nosta enää euforiaa kuten nuorena eikä johda seikkailuihin.
Ap, tiedän tunteen. Et enää kuulu yökerhon kaltaisiin paikkoihin.
Lopetin jo yökerhoissa käymisen 25 vuotiaana. Oli tylsää aina ja naiset halusi vain yhden yön juttuja vaikka minä halusin pysyvän suhteen. Löysin sit kumppanin muuta kautta. En ole baareissa käynyt kun kerran viimeisien 22 vuoden aikana.
Lopulta tuo on helpotus. Keksit pian parempaa tekemistä ja rahanmenoa.
Alkoholismilta kuulostaa jos ei pysty nauttimaan, vaan on juotava koko ajan.
siirry kovempiin huumeisiin. vihreät tarjoavat verorahoilla ilmaisia käyttöhuoneita
Aijaa. Minun kavereista harvoin kukaan juo kovin paljoa baarissa paitsi minä itse ja tunnelma on usein aika masentunut. Pari muuta kaveria on jotka juo enemmän ja yleensä silloin onkin hauskempaa. Mutta ei silloinkaan kontata ulos tms.