Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-kuumeilijat loppuviikkoon 43

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku78 voi miten ikävää, kovasti voimia sinne.

Liipelle onnea haamusta, eiköhän se vielä vahvistu kun päiviä kuluu.

Olikohan Flina, jolla ei varmistunut. Toivottavasti kohta varmistuu tai edes täti saapuu. Kuullaan kun nettipimento ohi.

Muillekin terveisiä.

Vierailija
22/30 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi onnittelut Neerille plussasta ja Liipelle haamusta, kyllä se siitä vahvistuu!!! ;)

Pahoittelut tädin löytämille!

Ja erityisesti pahoittelut Anskulle ja voimia!!!

MinttuRouvalle onnea oviksen bongaukseen! Ja puputusintoa ;) Kyllä se plussa teille vielä tulee! Mekin puputettiin toi tärppikierto melkeinpä joka päivä ihan varmuuden vuoksi! ;) Ja kyllä kannatti, vaikkei aina olisikaan jaksanut! :D

Omaan napaan ei kummepaa! Pahoinvointia ei ole, väsymystä ehkä vähän normaalia enemmän tai sitten ei ;) Täytyy yrittää tässä raskaudessa skarpata ettei tulisi kauheasti kiloja! Edellisissä tullut molemmissa reilu 20kg ja tuosta kuopuksesta niitä onkin jäänyt :( Eka neuvola on kahden viikon päästä ma :)

PP 7+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANSKU: Voi miten kurjasti kavi, suuret pahoittelut taalta ja kovasti vaan jaksamista taas eteenpain. Kylla sita niin akkia ehtii ajatella kaiken vauvasta, etta varmasti on vaikeaa, vaikka alussa vasta olikin. =(

LIIPE: Onnittelut haamuplussasta. Luulis sen nyt siita vahvistuvan. Toivotaan parasta.

FLINA: Mikas sulla on tilanne, vielakos tati on ymmartanyt pysya poissa? Ootkos jo testaillut?

TARALD: Malttamattomina taalla odotellaan sun kuulumisia? Tuuppa heti ilmotteleen kun sielta reissusta kotiudut. =)

PIKKUPILU: Kiitos onnitteluista! =)

ON: Oon kait jo jotenkin sisaistanyt tan raskauden, tosin aika paljon pelottaa etta kay samallailla kun Anskulle.. joten oon koittanut pitaa senkin mielessa. Vaik sama se kai on, kylla kai se silti on kamalaa vaikka olis sita ajatellutkin. Onnex ei oo koskaan (viela) kaynyt niin. Ihan on hyva olo, paitsi illalla on hyvin lievaa etomista, enka ees tunne itteeni normaalia vasyneemmax. Eikohan nuokin oireet ehi alkaa viel moneen kertaan. Aiemmista pahoinvointi on alkanu muitaakseni viikolta 6, eli eikohan se tasta =) Eli toistasex viel kaikki on ihan hyvin.

Neeri rv5+0

Vierailija
24/30 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten olen pahoillani!!! ****halaus*** mitkään sanat eivät varmasti lohduta! Ja menetys on suuri vaikka tapahtuisikin varhaisessa vaiheessa. Voimia kovasti sinulle! Ja jaksamisia arkeen!!!

Liipelle, wau haamu....upea juttu---lupaa siis tosi hyvää! Hienoa ja varovaiset onnittelut!!!!!!!

Niin, mitenkäs muut? Tarald vissiin odotteli sitä plussa`? Vai? Pidän peukkuja, että täti pysyy poissa!!!

Kiva, kun te plussanneetkin vielä pidätte meille seuraa!!!

Tänään kp 12 jo limoja !!!! En ole ees vielä aloittanut ov testausta...voipi kyllä olla vaan valkkaria...kun ei ollut kirkasta limaa...viimekierrossa en ees huomannut mokomia limoja! Tosin olen lukenut, että eivät limat merkkaa mitenkään (siis varmuudella)... ovista..tai siis ovis voi olla vaikka limoja ei paljoa olisikaan. Mutta kait sitä teidän kannustuksesta täytyy aloittaa tuo pupuilu...

MR ja kp 12 omien laskujan mukaan ilman kalenteria...

Vierailija
25/30 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan.

Oon hieman lueskellut teidän juttuja ja yritän päästä juttuihin mukaan pikku hiljaa.

Anskulle voima hali. Todella ikävää. =(

Pikkupilu kiitos kun neuvoit tuolla toisessa jutussa mistä eravan prismasta niitä raskaustestejä löytyy.

Täytyy huomenna paikantaa ne suurennuslasin kanssa että löytää ne sitten kun on tarvis.

Ja onnea kaikille plussanneille.

Hieman jo jännittää kun tiistaina kierukka otetaan pois.

Mietityttää vaan että millainenkohan kierto sen jälkeen tulee.

Ennen lapsia ja kierukkaa kierto oli sekava 28-34.

Kierukan kanssa ollut melko tasan 31 paitsi kaksi kertaa on jäänyt kokonaan pois kuukautiset ja muutenkin oli vain päivän pieni vuoto.

Että tietääköhän sitä sitten ollenkaan koska aihetta testata kun se kierukka on poistettu ja tuleekohan sitten tehtyä turhia testejä.?

Yritän kyllä minimoida niiden testejen turhaa tekoa kun onhan ne niin kalliitakin.

Siis petippuhista sen verran että yritättekö juuri aina osua siihen ovis aikaan? Kun lueskelin juttuja niin paljon oli juttua tästä.

Ennen lapsia ja kierukkaa tiesin noin suunnilleen koska ovis oli tuloillaa. Mutta olen todennut ettei sitä varmaankaan kannata etsiskellä sen kummemmin. Meillä hoidetaan hommat muutenkin noin 3-4 päivän välein niin kai se sitten riittää lasten saantiinkin. ?

Ja luulen että jos hihkaisisin miehelle että nyt on ovis, housut pois kulta ja siittiöitä mulle niin ei varmaan hommasta tulis mitään. =)

Vaikka lapsen mieskin haluaa (ei edes miettinyt vastausta) niin kyllä siinä melkoiset paineet vois mun ukko kulta ottaa. =)

Että semmosta tällä kertaa. =)

Vierailija
26/30 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset kaikille rentouttavalta reissulta Pärnusta. Oli oikeen kunnon kylpyläloma hoitoineen ja ihanine ruokineen. Myrskyäki riitti ja onneks se ehti tyyntyy niin et päästiin tänään kotiin Tallinnasta.

Luin pikaseen teidän loppuviikon kuulumiset:

Neeri: Onnea plussasta! Taisit olla aika yllättyny!

Ansku78: Ikävää et sulle tuli keskenmeno! Se on ihan kamalaa ku on kerenny jo niin heittäytyä raskauden mukaan ja suunnitella tulevaisuutta. Paljon voimahaleja!

Ona: Harmi ku täti tuli mut onnea uuteen yrityskiertoon!

Liipe: Vau, haamu tuli! Eiköhän se siitä vahvistu :)

Fina: Toivotaan et sulle tulee kohta plussa!

Mintturouva: Mukavia ovispuuhailuja!

ON: Testasin reissussa aamulla kp 27/27-28 koska halusin tietää voinko ottaa illalla esim. lasin viiniä ja tosi haalea plussa tuli. Testi-ikkunasta näin vähän niinku haamuviivaa ja sit purin testin osiin ja ihan haaleen punanen viiva siel oli alla. Ehdin jo vähän innostua mut illtapäivällä alko alaselkää polttamaan niin pirusti et pahaa teki...Koko selkä oli ihan tulessa ja tuli vähän tuhrua sekä pikkusen verta. Se loppu siihen mut seuraavana aamuna alko vuoto ihan kunnolla ja oli vähän huono oloki. Olinkohan siis liian hätänen ku testasin ton lyhemmän kierron mukaan ja olikohan toi kemiallinen raskaus niin ku on mm. Sintagmalla ja olikos jollain muullaki täällä? Vuotoa on tullu ihan normaali runsaiden kuukautisten verran joten uus yrityskierto alkaa taas...Harmittaa vaan ku ehti jo vähän innostua :( Ja reissussa ku oli 2 kaveria jotka kummatki ihan alussa raskautta ni varmaan osaatte kuvitella mistä juteltiin...Jouduin kertomaan omasta tilanteestaki ku olin aika kipeenä selkäpolttojen takia!

Tarald, pettyneenä ja väsyneenä alottanu just yk3 ja oiskohan kp 4/27 Vai laskenko tädin tulleen vasta ku kunnon vuoto alko? Hoh, oonpa sekasin ja harmissaan koko jutun kaa :(

Vierailija
27/30 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niin tiiviisti viikonlopun töissä, etten ole ehtunyt kirjoitella. Pikaisesti olen käynyt lueskelemassa jutut.

Ansku 78: Pahoittelut sinulle ja JAKSAMISTA!!!

Neeri: Onnea PLUSSASTA!!!

Liipe: Varovaiset onnittelut haamusta. Kiitos lisäksi nettisivujen osoitteesta mistä testejä saa.

Tarald: Pahoittelut tädin saapumisesta ja yritystä seuraavaan kiertoon.

ON: Täällä piinaillaan edelleen. Ei ole vielä tätiä näkynyt. Uutta testiä en ole uskaltanut tehdä viime sunnuntain negan jälkeen tehdä. En ole kyllä vielä ostanutkaan, sillä itseni tuntien testi polttaisi kaapissa liikaa. KP nyt 39. Hiukan on mahassa tuntunut parina päivänä menkkamaista jomotusta, kai se tädin tuloa tietää...

bastilli yk 2, kp 39/? (40)

Vierailija
28/30 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yk1, yk2 jne.

Tarkoittaako yrityskuukautta niin ja niin mones meneillään?

Vierailija
29/30 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

BASTILLI: Mun kasittaakseni tuo yk on yrityskiertoa, siis etta montako kiertoa on ollut yritysta =) Makaan en puhunut miehelle mitaan ovulaatioista tms. se teki sen ihan selvax sillon jo heti alkuun, etta me ei ruveta " tekemaan" vauvaa, ei siis halunnu tietaa mitaan mistaan paivista, limoista tai vuodoista. Kai siita tulee sit vaan turhaa stressia. Jos miehista on kivempi ajatella, et sa muuten vaan haluut sita yhtakkia ihan koko ajan ;)

TARALD: Voi ei! Ma olin ihan varma et sa tulet sielta hyvien uutisten kera =( En naista niin tiia mut voihan olla et se haamu olis siltikin nakynyt vaikka olisit seuraavanakin paivana testannut. taa kai noissa aina vaan herkemmissa ja paremmissa testeissa on se kaantopuoli, tietaa asioita joita ehka ilman ois ollut parempi olla. No nyt vaan sitkeesti uuteen kiertoon! Tsemppia!

Niin ja kiitos onnitteluista! Olinhan ma vahan yllattynyt, kun oli tosiaan sellanen kierto etten ollut oikeestaan ajatellut koko asiaa ennen kun huomaisn menkkojen olevan myohassa. Nyt ajatukseen on jo aika tottunut =)

BASTILLI: Kiitos onnitteluista! Sulla onkin kans tosi jannat paikat.. pari paivaa viela. Tadille kovasti hatistyksia, ettei saapuisi!

Kaikille muillekkin onnea matkaan ja jaksamista, missa vaiheessa meettekin!

Vierailija
30/30 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuossa viestissani tuo eka osio ei ollut tarkoitettu Bastillille ja TSIRPPANALLE! Anteeksi kovasti mohlailyt.. mullekkin viel naa nimimerkit uusia ja on jo niin myohakin.. kauheet selitykset =) Sori!!