Pystyisikö olemaan parisuhteessa itseäsi varakkaamman miehen kanssa?
Minä en haluaisi olla, mutta kaverisuhteessa asia ei haittaisi niinkään.
Kommentit (27)
En tiedä. En ole koskaan seurustellut itseäni varakkaamman kanssa. Jos miehelle kelpaisi tyylini pukeutua ja olla, niin sitten.
Melkein kaikki muu menee miehessä edelle, mutta en pidä varakkuutta huonona ominaisuutena. Lähtökohtaisesti aikuiset elättåvät itsensä, myös parisuhteessa.
Tietysti olisi hyvä, että mies olisi sitten mieluiten niin rikas, ettei rahalla olisi hänelle enää mitään merkitystä. Rikkaan mutta pihin kanssa voisi olla ongelmia, kun oma tulotaso 120 000/v ei kuitenkaan salli mitään järjettömiä luksuksia, kivan elintason kuitenkin. Sama elintaso jos parisuhteessa ollaan ja silloin toisen pitää joskus maksaa enemmän. Näin on minulla nytkin, kun puoliso on keski-hyvätuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Mielummin minua varakkaampi kuin köyhempi.
Taidat olla työtön. Tai palkkasi on matala. Toivottavasti saat palkankorotuksen.
Tottakai ja olenkin. Vähentää stressiä huomattavasti kun ei tarvitse miettiä mistä rahat laskuihin tai tuijotella kaupassa hintalappuja jne.
Olen naimisissa noin 200 euroa enemmän ansaitsevan miehen kanssa. Eipä tuo itsetuntoani kauheasti heikennä.
Kyllähän kaverilla pitäisi olla kohtuulliset tulot. Tyhjätaskua en huoli.