Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisikö olemaan parisuhteessa itseäsi varakkaamman miehen kanssa?

Vierailija
27.08.2022 |

Minä en haluaisi olla, mutta kaverisuhteessa asia ei haittaisi niinkään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaverilla pitäisi olla kohtuulliset tulot. Tyhjätaskua en huoli.

Vierailija
22/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole koskaan seurustellut itseäni varakkaamman kanssa. Jos miehelle kelpaisi tyylini pukeutua ja olla, niin sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki muu menee miehessä edelle, mutta en pidä varakkuutta huonona ominaisuutena. Lähtökohtaisesti aikuiset elättåvät itsensä, myös parisuhteessa.

Vierailija
24/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olisi hyvä, että mies olisi sitten mieluiten niin rikas, ettei rahalla olisi hänelle enää mitään merkitystä. Rikkaan mutta pihin kanssa voisi olla ongelmia, kun oma tulotaso 120 000/v ei kuitenkaan salli mitään järjettömiä luksuksia, kivan elintason kuitenkin. Sama elintaso jos parisuhteessa ollaan ja silloin toisen pitää joskus maksaa enemmän. Näin on minulla nytkin, kun puoliso on keski-hyvätuloinen.

Vierailija
25/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Mielummin minua varakkaampi kuin köyhempi.

Taidat olla työtön. Tai palkkasi on matala. Toivottavasti saat palkankorotuksen.

Vierailija
26/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ja olenkin. Vähentää stressiä huomattavasti kun ei tarvitse miettiä mistä rahat laskuihin tai tuijotella kaupassa hintalappuja jne.

Vierailija
27/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa noin 200 euroa enemmän ansaitsevan miehen kanssa. Eipä tuo itsetuntoani kauheasti heikennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän