Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisikö olemaan parisuhteessa itseäsi varakkaamman miehen kanssa?

Vierailija
27.08.2022 |

Minä en haluaisi olla, mutta kaverisuhteessa asia ei haittaisi niinkään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi

Vierailija
2/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Mielummin minua varakkaampi kuin köyhempi.

Vierailija
4/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, miten paljon itseäni barakkaampi mies olisi. Jonkun sikarikkaan kanssa en pystyisi olemaan, tulisimme niin eri maailmoista ja todennäköisesti varallisuusero asettaisi minut epätasa-arvoiseen asemaan parisuhteessa.

Vierailija
5/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meillä on hyvin toverillinen suhde, emmekä pidä seksistä.

Vierailija
6/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen. Tai kyllä se riippuu vähän siitä joudunko syömään makaronia kun mies syö lihaa.

Vierailija
7/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En ole homo.

Varakkaamman naisen kanssa pystyisit, koska olet hetero?

Vierailija
8/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen syvästi rakastunut aviomieheeni.

Vierailija
9/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja todennut, että niin pihejä kuin  he ovat johtaa siihen että heistä tulee miljonäärejä. Seurustelin erään erittäin rikkaan ja yhtä pihin miehen kanssa. En tekisi sitä uudelleen. Mutta se rakkaus, kyllä aika äkkiä rapisi rakkaus kun opin tuntemaan.

Vierailija
10/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten olen itseäni varakkaamman kanssa.

Vierailija
11/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ja todennut, että niin pihejä kuin  he ovat johtaa siihen että heistä tulee miljonäärejä. Seurustelin erään erittäin rikkaan ja yhtä pihin miehen kanssa. En tekisi sitä uudelleen. Mutta se rakkaus, kyllä aika äkkiä rapisi rakkaus kun opin tuntemaan.

Jos pihistelyllä tulisi miljonääriksi niin Suomi olisi heitä täynnä.

Vierailija
12/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Se ei ole paljon vaadittu mieheltäkään.

Vierailija
13/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se varakas on sivistynyt ja täysipäinen.

Vierailija
14/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En ole homo.

Varakkaamman naisen kanssa pystyisit, koska olet hetero?

Kyllä voisin.

Vierailija
15/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta onhan se kettumaista, kun kumppanilla on varaa kaikkeen kivaan ja itsellä ei (jos siis puhutaan isosta erosta). Toisaalta, onneks parhaat asiat elämässä ovat ilmaisia tai halpoja. 

Vierailija
16/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän hankalaa on ollut. Lähinnä sen osalta, että joudun työstämään omia pelkojani ja epävarmuuksiani. Mutta nykyään osaan myös nauttia ilman epämääräisiä syyllisyyden tunteita.

Mies on elämäni rakkaus. Ja minä hänen. Molemmat joudumme kohtaamaan jotain epävarmuuksia ja jännitteitä mitä olemme tämän elämän aikana taakoiksemme kasanneet. Mutta mikä sen ihanampaa kuin saada työstää tuollaisia asioita sellaisen ihmisen kanssa, joka hyväksyy sinut 100%:sesti. Tässä kokonaisuudessa varallisuus suuntaan tai toiseen ei paljoa merkitse loppujen lopuksi. Mutta mahdollistaahan se bonuksena paljon kivoja juttuja mistä nauttia kahdestaan.

N52, neljä vuotta yhdessä

Vierailija
17/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu... Miten se kumppani sen kokee ja toimii eri tilanteissa. Jos vaatii multa samaa, mihin itsellä on varaa, no way. Toisaalta inhoan kaikkea holhoamista, eli, jos tarjoutuu jatkuvasti maksamaan ja hankkimaan lahjaksi, ei sekään ole hyvä. Jonkinlainen kompromissi pitäisi tehdä ja kiva olisi, jos se toinen osapuoli edes vähän hahmottaa asiaa itsekin, ettei tarvitse rautakangesta vääntää, mikä on homman nimi

Vierailija
18/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihan aito kokemus on, että toinen osapuoli on tulotasoltaan ja varakkuudeltaan ihan eri sfääreissä. Vaikka kuinka yritin pitää kiinni siitä että maksan omat kuluni enkä lokkeile, homma meni jossain kohtaa aivan helkkarin vaikeaksi. On hankalaa maksaa puolet esim. kaikista yhteisistä jutuista (ravintolat, reissut, asuminen ym...) kun toinen haluaa tehdä ja mennä niihin oman tulotasonsa mukaan. Ymmärrän sen tietenkin, mutta itse aloin olla jo lähellä vararikkoa kun periaatteisiini kuuluu maksaa puolet. Toisinaan toinen halusi välttämättä tarjotakin, mutta lähtökohtaisesti hänkin oli sitä mieltä että ei ole reilua hänen kustantaa kaikkea. 

Ei siitä pitkän päälle tullut mitään, oli pakko viheltää peli poikki. Kyllä se vaan helpottaa elämää (ja parisuhdetta) että molemmilla on edes suunnilleen samanlainen tulotaso. 

Vierailija
19/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Varakkaat miehet, vaikka voivat olla kivoja ja kunnollisia, ovat kuitenkin niin kiinni omaisuuksissaan, rahassa, autossa, veneessä yms. Naisena tuntisin olevani vain yksi esine toisten joukossa.

Vierailija
20/27 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähimmäisvaatimus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi