Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea ikävä esikoista vauvana

Vierailija
27.08.2022 |

Elämäni ihaninta aikaa kun tulin äidiksi. En ollut koskaan ennen nähnyt niin pientä vauvaa, enkä voinut uskoa että se ihanuus oli minun. Mahtui ensimmäisiin viikkoihin toki epätoivoa, itkua ja väsymystä, mutta maksaisin mitä tahansa jos saisin elää siitä edes yhden päivän uudelleen :')

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun. Ketään ei voi omistaa. Itseänikin yritettiin kohdella esineenä mutta onneksi e tarvitse enää aikuisena olla tekemisissä.

Vierailija
2/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyisitkö jos kotileikkiosa jäisi pois ja lapset olisivat suoraan teinejä? Siihen ei siis kuuluisi mitään pukemista ja syöttämistä ja vankkureissa tuuppaamista ja sössöttämistä.

Tämä erityisesti niille joiden mukaan automatisoituva ja ihmismassoihin hukkuva maailma tarvitsee lisää veronmaksajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudutko vihamielisesti lapsesi kasvuun ja kehitykseen?

Vai onko ok ettet voi enää päättää hänen vaatteistaan, ettei hän halua enää hengailla kanssasi ja tuo seksiseuraa yökylään?

Vierailija
4/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkinukella leikkimisestä pitäisi tehdä sosiaalisesti hyväksyttävämpää. Sitä ei tarvitse saattohoitaa eikä haudata, mutta emä pääsee silti tuuppaamaan vankkureita ja terhakkaasti huoltamaan. Vaikka koko ikänsä.

Vierailija
5/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa vesissä uin itsekin.

Nyt hän on 185cm ja 20v nuorukainen joka muutti omilleen viime kesänä yliopiston alettua ja nähdään harvakseltaan, enää en sentään itke ikävääni (toki välillä voi tulla tippa linssiin esim.jitain ajatellessani/muistellessani), mutta ensimmäinen n.6kk muuton jälkeen oli minulle aivan hirveätä 😭💔,olkoonkin että oli luonnollista ja olin/olen ylpeä, että teki ratkaisunsa aivan omasta päätöksestään ilman turhia pelkoja tms ja että viihtyy ja pärjää niin hienosti😍.

Vierailija
6/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy-seuraussuhteita käsittelevä aivojen osa kehittyy aikuiseksi vasta yli 25-vuotiaana.

Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

Vierailija
7/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämänkaari:

0-20v: harjoitellaan nukkeleikkiä

20-30v: mangutaan nukkeleikkiä mieheltä

30-45v: nukkeleikki

45-55v: nuppi sekoaa kun nukkeleikki on takana -> häiriökäyttäytymistä

55v->: mangutaan nukkeleikkiä lapsiltaan

Vierailija
8/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allukka etsii ainakin äityliä oikeen isolle pojalle, saa syöttää ja pukee.

Vierailija
9/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin äitiyden ennalta että lapsi huutaa äitiä kaupassa ja minä vastaan hänen tarpeisiin: ”No mitä kulta? Äiti on täällä! Äiti on täällä!” ja lapsen olevan iloinen löytäessään minut. Suunnittelin ennalta kuinka tarpeellinen minusta yhtäkkiä tulee, ja suljin mieleni siltä kauhulta että lapsi itsenäistyisi. Elämä on ohi sitten kun äitiys on, etenkin jos lasta ei saa enää käyttöönsä vaan se aloittaa oman elämän

Vierailija
10/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntyisitkö jos kotileikkiosa jäisi pois ja lapset olisivat suoraan teinejä? Siihen ei siis kuuluisi mitään pukemista ja syöttämistä ja vankkureissa tuuppaamista ja sössöttämistä.

Tämä erityisesti niille joiden mukaan automatisoituva ja ihmismassoihin hukkuva maailma tarvitsee lisää veronmaksajia.

Mikä kotileikkiosa? Se on lapsen lapsuus, tärkeä pohja koko elämälle. Sinusta huomaa että lapsuudessasi meni jotain pieleen.

Vierailija
11/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkeleikki on se juttu. Eihän lapsenakaan kotileikeissä leikitään että perheen lapset ovat teinejä vaan vauvoja.

Vierailija
12/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkinukella leikkimisestä pitäisi tehdä sosiaalisesti hyväksyttävämpää. Sitä ei tarvitse saattohoitaa eikä haudata, mutta emä pääsee silti tuuppaamaan vankkureita ja terhakkaasti huoltamaan. Vaikka koko ikänsä.

Syntymä on kuolemantuomio.

Vierailija
13/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän oman lapseni aina nukkena. Äiti tulee auttamaan, kulta!!

Vierailija
14/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä päätän OMASTA lapsestani. Minä hänet olen synnyttänytkin!

Nainen omistaa lapsen ihan niin kuin mies omistaa naisen.

99% avioliitoista mies kirjoittaa nimensä naiseen kuten muihinkin omistamiinsa esineisiin.

Vierailija
15/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap kaivata vain sitä hoivaamista ja itseäni tärkeäksitekemistä, et varsinaisesti lasta itseäsi.

Vierailija
16/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. En ole koskaan ollut niin onnellinen ja täydellisen läsnä kuin ekat kuukaudet vauvan syntymän jälkeen. Ja minä en ollut koskaan edes halunnut lasta. Voi luoja miten rakastin vauvaani ja ensimmäistä kertaa elämässäni tiesin mitä on täysin pyyteetön rakkaus. 🥰

Vierailija
17/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kotileikkiosa? Se on lapsen lapsuus, tärkeä pohja koko elämälle. Sinusta huomaa että lapsuudessasi meni jotain pieleen.

Hankit lapsen tyydyttämään omia tarpeitasi.

Vierailija
18/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. En ole koskaan ollut niin onnellinen ja täydellisen läsnä kuin ekat kuukaudet vauvan syntymän jälkeen. Ja minä en ollut koskaan edes halunnut lasta. Voi luoja miten rakastin vauvaani ja ensimmäistä kertaa elämässäni tiesin mitä on täysin pyyteetön rakkaus. 🥰

Luulenpa ettei sille lapselle ollut parasta aikaa se, tuskin edes muistaa. Parasta aikaa on se kun täysi-ikäistyy ja onkin yhtäkkiä päätäntävaltainen aikuinen, pois toisten vallan alta.

Vierailija
19/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa ettei sille lapselle ollut parasta aikaa se, tuskin edes muistaa. Parasta aikaa on se kun täysi-ikäistyy ja onkin yhtäkkiä päätäntävaltainen aikuinen, pois toisten vallan alta.

Ei minua kiinnosta niin paljoa mikä lapselle on parasta vaan mitä itse haluan. Haluan hoitaa vauvaa. Jos voisin vieläkin pyyhkiä poikani pyllyä mutta hän on jo 37 ja OMA äiti tyrkätään pois kun yritän auttaa :(

Ihan kuin minua ei enää tarvittaisi pukemisessa ja syöttämisessä :(

Vierailija
20/51 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko hankkia vauvanukkeja, näköis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi