Nainen, mitkä ovat kriteerisi miehellä
Minulla on:
-Työpaikka
-Korkeakoulutukinto
-Yli 180 cm
-Normaalipainoinein
-Ei riippuvuuksia tai elämänhallintaongelmia
Kommentit (28)
- korkeakoulutus ja sen mukainen hyvä työ
- ei koe asemaansa miehenä uhatuksi, vaikka minä olenkin hyvätuloinen (ei todellakaan haittaa, vaikka hän tienaisi mua vähemmän)
- urheilullinen (ei tarvi olla huippukunnossa, mut esim. niin, että nuorena on ollut ja vielä kuntoilee jonkin verran, hänestä saisi siis seuraa hiihtoretkelle, lenkille, vaeltamaan tai mihin vaan sporttailuun)
- ikä +7v ja -3v omaani verrattuna (nuo vähän nuoremmat kiinnostaa enemmän, mut ei liian nuoret)
- vastuuntuntoinen ja kunnollinen (esim. nettovarallisuus selkeästi plussan puolella, ei rikollista toimintaa jne.)
- sivistynyt, hyväkäytöksinen, miellyttävä, kielitaitoinen (vähintään sujuva englanti), hauskakin
- kuuma (tämä on määrittelemätön, viittaan vaan siihen kemiaan, että saa sukat pyörimään jaloissa)
- mukautuvainen, esim. osaa käyttäytyä virallisemmissa tilaisuuksissa ja olla rennosti rennossa tilanteessa
- pukeutuu siististi
- poliittisesti enemmän oikealta
- melko terveelliset elämäntavat, joista voi myös välillä joustaa
- ja sit se, miksi olen sinkku, enkä edes yritä löytää yllämainitun kaltaista yksisarvista: hyväksyy sen, että mulla on lapsia, eikä halua lisälapsia (sillä ei ole merkitystä, onko miehellä itsellään jo lapsia vai ei)
N37
Vierailija kirjoitti:
- ei koe asemaansa miehenä uhatuksi, vaikka minä olenkin hyvätuloinen (ei todellakaan haittaa, vaikka hän tienaisi mua vähemmän)
- urheilullinen (ei tarvi olla huippukunnossa, mut esim. niin, että nuorena on ollut ja vielä kuntoilee jonkin verran, hänestä saisi siis seuraa hiihtoretkelle, lenkille, vaeltamaan tai mihin vaan sporttailuun)
- ikä +7v ja -3v omaani verrattuna (nuo vähän nuoremmat kiinnostaa enemmän, mut ei liian nuoret)
- vastuuntuntoinen ja kunnollinen (esim. nettovarallisuus selkeästi plussan puolella, ei rikollista toimintaa jne.)
- sivistynyt, hyväkäytöksinen, miellyttävä, kielitaitoinen (vähintään sujuva englanti), hauskakin
- kuuma (tämä on määrittelemätön, viittaan vaan siihen kemiaan, että saa sukat pyörimään jaloissa)
- mukautuvainen, esim. osaa käyttäytyä virallisemmissa tilaisuuksissa ja olla rennosti rennossa tilanteessa
- pukeutuu siististi
- ja sit se, miksi olen sinkku, enkä edes yritä löytää yllämainitun kaltaista yksisarvista: hyväksyy sen, että mulla on lapsia, eikä halua lisälapsia (sillä ei ole merkitystä, onko miehellä itsellään jo lapsia vai ei)
N37
Annatko tuon romaanin aina luettavaksi deiteillesi?
Lapseton korkeakoulutettu, ei omia lapsia tai aikuiset lapset joissa ei roiku, ei sukuriippuvuutta, valmis muuttamaan kanssani tarvittaessa kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pukeutuu siististi
N37Annatko tuon romaanin aina luettavaksi deiteillesi?
En :D En edes etsi miestä. Pointti kai on se, että näin eronneena naisena, jolla on lapsetkin jo tehtynä, en näe mitään syytä tyytyä vähempään ja ymmärrän kyllä, että listasin yksisarvisen ;)
- minun silmääni miellyttävä = fyysisesti puoleensavetävä, haluttava
- minua miellyttävä luonne ja persoonallisuus
- riittävän samanlainen arvomaailma omani kanssa
- riittävän samanlaiset mielenkiinnon kohteet, harrastukset ja elämäntapa
- riittävän samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmat
- samanlainen elintaso
Kaksi toimivaa päätä, käytös ja asenne kunnossa, meillä synkkaa. Koska tuo on jo paljon pyydetty, turha listata enempää. Kriteerit täyttävä mies löytyy, joten haku ei ole päällä.
Vierailija kirjoitti:
Peniksen pituus on tärkein piirre. Ilman sopivan kokoista varustusta ei seksistä tule mitään ja suhde on tuhoon tuomittu
Jos olisit oikeasti nainen niin tietäisit ettei pituudella ole naisen nautinnon kannalta mitään merkitystä. _Usein_ pituuteen liittyy myös paksuus, mutta ei läheskään aina. Olen harrastanut seksiä "lyijykynämiehen" kanssa ja se oli kaikkea muuta kuin kiihottavaa. Sen sijaan "kananmunamiehen" kanssa sain o:n lähes välittömästi.
Opiskelkaa, jonnet, vähän anatomiaa. Emätin on 9-12 cm pitkä eikä siinä ole juuri tuntoa. Sen sijaan parin sentin päässä emättimen suuaukolta on se kohta, mistä naista voi sisäkautta kiihottaa. Se ei todellakaan ole kohdunkaulassa.
Pitää sytyttää ylä-ja alapäässä
Fiksu
Huumorintajuinen
Kunnianhimoinen