Nainen, mitkä ovat kriteerisi miehellä
Minulla on:
-Työpaikka
-Korkeakoulutukinto
-Yli 180 cm
-Normaalipainoinein
-Ei riippuvuuksia tai elämänhallintaongelmia
Kommentit (28)
No mieheni on työtön mutta miehekäs ja ihana. Joten en osaa sanoa. Rakastuin melkein heti. Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta. Ei ole edes minua pidempi. Se vain klikkasi. Juo alholiakin.. En tiedä onko jännis?
-ÄO vähintään minun tasoiseni (140 tai yli)
-Tulot vähintään saman verran kuin minulla (10 000€ Kuukaudessa)
-yli 20 cm penis
Mulla on oikeastaan vain yksi kriteeri: miehen tulee herättää minussa tunteita.
Toki tunteiden heräämiseen vaaditaan sitten jotain ominaisuuksia. Älykkyys toimii yleensä aika hyvin. Tyhmää ei jaksa kuunnella. Silmää pitää myös miellyttää.
Mutta aika putkiaivo olen tässä asiassa. Listan kanssa en kulje.
Peniksen pituus on tärkein piirre. Ilman sopivan kokoista varustusta ei seksistä tule mitään ja suhde on tuhoon tuomittu
-Elämänhallinta kunnossa (ei ulosotossa, alkoholismia
- Tykkää juuri minusta
Minä - Niko Petteri olen bottom eli nainen. Ainoa vaatimukseni on se, että minua paneva kundi on jalkapalloilija ja tekee sen neliovisen Bemarini takapenkillä Mikkelin Pitkäjärven uimarannalla. Takapenkilläni on glory hole!
Mahdollisimman samanlainen kuin mä. Eli samat siisteyskäsitykset, samanlaiset rahankäyttötavat, samansuuntaiset tulevaisuuden toiveet, sama elämäntilanne (eli pikkulapsiarki), samanikäinen, samat arvot, sama huumori jne. En vaan enää jaksa alkaa vääntämään joka asiasta ja olla aina tekemässä kompromisseja.
Pitää käydä salilla ja treenata aiktiiviesti
Mielellään korkeakoulututkinto. Vähintäänkin käy töissä ja omaa jonkinlaista kunnianhimoa.
Pitää itsestään huolta. Urheilullinen, ei juo alkoholia, ei käytä muitakaan päihteitä, ei tupakoi.
Syö terveellisesti, ainakin sen suositellut 80% aterioista.
Kohtelee muita ihmisiä hyvin. Arvomme vastaavat toisiaan, esim kaikille yhtenäinen ihmisarvo, tasa-arvo ym.
Tienaa hyvin ja on säästänyt rahaa. Ajattelin itse firettää itseni ulos työmarkkinoilta 45-50 vuoden iässä, olisi kiva, jos mieskin pystyisi samaan.
Pitkä. Yli 180cm. Hyvät hampaat. Ei pitkät hiukset eikä kalju.
Siinä kai ne tärkeimmät.
Jalat maassa, järki päässä, sydän paikallaan, oma tukka ja omat hampaat.
Löysin helmen.
Tää ei anna näemmä julkaista viestiä jossa on sana "tyhmä" ja eräskin oppositiopuolue mainittu samassa viestissä.
Ei oo tyhmä, ei oo p***u, ei oo kokoomuslainen, ei oo muutenkaan n**tsi, ei oo so:vinisti. Näillä pääsee jo aika pitkälle.
Yleensä peniksen kanssa syntyminen riittää siihen, että on kriteerien mukainen mies.
Se, mitä kelpuutan parisuhteeseen on eri asia.
Toivottavasti en koskaan tapaa tuollaisia lehmiä, joilla on oikein lista ominaisuuksista.
Ystävällinen, ei ole henkisesti väkivaltainen eikä alistamiseen pyrkivä, ei käytä hyväksi, ei ole martyyri, tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en koskaan tapaa tuollaisia lehmiä, joilla on oikein lista ominaisuuksista.
Mekään ei haluta tavata sua.
Rakkaus. Että olen hänelle ehdoton prioriteetti. Symbioottinen suhde välittämättä yhteiskunnan vaateista.
Taas näitä. Ei noilla oo väliä, vaan ominaishaju ratkasee
T. superalfa
mies54v
Miehelle*
Ap