Miten ottaa yhteyttä yhteen vanhaan tuttavaan (romanttinen kiinnostus)
vuosi sitten oli selkeästi mahdollisuus hänen kanssaan, mutta erinäisistä syistä johtuen en päästänyt juttua pidemmälle. Välillä häntä miettinyt, kuukausi sitten törmäsin kys. tyyppiin ihan sattumalta. Ja joku sisällä läikähti. Minulla oli vieläpä tässä uusi suhde koko kevään/kesän, ja kun törmäsin tuohon vanhaan tyyppiin, tuli olo että olen ihan väärän henkilön kanssa nyt. Se ei sitten toiminut ja nyt mietin miten ottaisin yhteyttä tuohon vanhaan. Tekstari, whatsapp, messenger.. suoraan asiaan vai ensin kuulumisten kautta..
Kommentit (7)
Laita viestiä jotakin kautta. Kerro, että olet miettinyt mitä hänelle kuuluu. Ihan työlleen suoraan ja nätisti sanot.
Kuulumisten kysyminen on ihan hyvä. Kannattaa kuitenkin varautua ettei hänen sisällään läikähtänyt.
Jos sinä olit jättäjä, niin luultavasti hän toivoo sinun näkevän vaivaa hänen eteensä tällä kertaa, vaikka olisi ilmankin kiinnostunut.
Itselle kävi näin, että nainen otti yhteyttä, mutta luovutti kun en heti ollut avosylin ottamassa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä olit jättäjä, niin luultavasti hän toivoo sinun näkevän vaivaa hänen eteensä tällä kertaa, vaikka olisi ilmankin kiinnostunut.
Itselle kävi näin, että nainen otti yhteyttä, mutta luovutti kun en heti ollut avosylin ottamassa takaisin.
Kuka nyt olisi ottamassa? Jos ihminen on hylännyt sinut kerran, on odotettavissa että tekee sen toistekin.
Aloituksesta tuli vaikutelma, että nyt kun ap:n suhde ei toiminut, hänen pitäisi saada äkkiä joku toinen tilalle. Ajattelee että ihminen, joka on kerran hänet halunnut, on helppo ratkaisu.
Mulle voisi laittaa tekstarin, mutta ei ihan kylmiltään suoraan asiaan. Pyydä ekaksi kahville, konserttiin tai urheilemaan tms. Siinä sitten kaikenlaista juteltua voisi ilmaista, että olen kaivannut sinua.