Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumieheni menee tänään Venetsialaisiin toisen tapailunaisensa kanssa

Vierailija
27.08.2022 |

Sitä ennen käy naisen luona mm syömässä. Nainen saattaa luulla että heillä on seurustelusuhde. Olen surullinen naisen puolesta. Mikä neuvoksi?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meininki. Etköhän sinäkin vaan mee tapailemaan jotakuta.

Vierailija
2/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on tapailusuhde ja mies on tämän sinulle kertonut niin asia ei kuulu sinulle. Sinä voit sitten päättää että haluatko olla tapailusuhteessa vai et. 

Vierailija
4/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss, ei mitään tapailuja. Joko ollaan tai ei olla.

Vierailija
5/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee mukaan.

Joo. Tää nainen on nähnyt hirveästi vaivaa näiden kesälomareissujen eteen ja silti mies jatkaa päivittäistä viestittelyä ja haluaa tavata. Myös matkoilta viestittelee koko ajan. Nainen ei ilmeisesti välitä tai sitten hän on sokea.

Itse en juuri ole jaksanut nähdä vaivaa tämän miehen takia kun näyttää roikkuvan perässä joka tapauksessa.

Vierailija
6/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se imee sun tapailumiestä, mies ei varmasti edes muista sen jälkeen sinua.

Vierailija
7/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on tapailusuhde ja mies on tämän sinulle kertonut niin asia ei kuulu sinulle. Sinä voit sitten päättää että haluatko olla tapailusuhteessa vai et. 

Ei se varsinaisesti minulle kuulu. Toisen tapailunaisen elämää vaan kuluu harmillisesti tällaiseen päämäärättömään matkanjärjestänä toimimiseen. Mutta totta tietysti että se on hänen ongelmansa.

Vierailija
8/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama tapailumies, joka lähti tapailunaisen kanssa reissuun viikonlopuksi kesällä ja viestitteli koko ajan sinun, toisen tapailunaisen kanssa?

Vierailija
9/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä se imee sun tapailumiestä, mies ei varmasti edes muista sen jälkeen sinua.

Olen parisuhteessa. Valitettavasti tapailumieskin haluaa imeä minua melkein joka viikko.

Vierailija
10/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikaan osapuoli ei halua sitoutua, niin tapailu on ihan ok. Sinä voit olla mustavalkoinen, kaikki ei ole. Itsellä (M53) ei ole enää mitään tarvetta vakituiseen parisuhteeseen, tapailu toimii minulla oikein hyvin. 

Vierailija
11/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä et tiedä siitä kolmannesta. Teitä on koko haaremi. Ja tauti leviää...

Vierailija
12/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa painii sen kalusta, miehet tykkää semmosista l utkista.

Vierailija
13/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet kai kiihottuu jotenkin siitä kun joku nainen ei roiku perässä. Ei suutu mistään eikä mies voi varmuudella tietää, välittääkö nainen ollenkaan vai ei.

Vierailija
14/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkakaa painii sen kalusta, miehet tykkää semmosista l utkista.

Voitin kalupainin piirimestaruuden. Tiedä sitten arvostaako tapailumies tätä meriittiä, mutta ei siitä tapailunaisesta olis mulle vastusta.

Vierailija
15/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siinä alkuvaiheessakin keskitytään yhteen ihmiseen kerrallaan eikä tapailla/tutustuta moneen samaan aikaan.

Vierailija
16/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hokevat jostain venetsiasta tänään. Onko tämä ollut oikeasti joku juttu viime vuosina?

Vierailija
17/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö muut Papua-Uusi Guinealaisiin?

Vierailija
18/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hokevat jostain venetsiasta tänään. Onko tämä ollut oikeasti joku juttu viime vuosina?

Se on joku juttu jonka maalaiset on pöllinyt keski-euroopasta.

Vierailija
19/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikaan osapuoli ei halua sitoutua, niin tapailu on ihan ok. Sinä voit olla mustavalkoinen, kaikki ei ole. Itsellä (M53) ei ole enää mitään tarvetta vakituiseen parisuhteeseen, tapailu toimii minulla oikein hyvin. 

Höpö höpö, tapailu on luusereille. Tuossa iässä on edessä helposti 40 v edessä vielä, kiva sitten istua yksin loppuikä.

Vierailija
20/41 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta tuon pitää olla ok molemmille ja siitä pitää olla avoin eikä tapailla toisia ns selän takana.

Ja voi sitä olla vakituisessa/yksiavioisessa suhteessa niinkin, ettei asuta yhdessä eikä ikinä tulla asumaankaan ja toistensa kanssa vietetään aikaa vain esim viikonloppuna ja lomilla.

Kaikilla ei ole tarvetta päästä panemaan monia/muita samaan aikaan.