Minulla on mahdollisimman epäterveelliset elämäntavat. Siltikään en edes muista, milloin olisin ollut sairaana
Vihannekset ei kuulu ruokavaliooni. Poltan tupakkaa ja juon melko reippaasti viinaa.
Asun yksin, joten minusta ei ole haittaa kenellekään.
Kommentit (49)
Olen hoitanut melko monia muistisairaita, joilla on ollut yhtä huonot elintavat kuin sinullakin. Ne edesauttavat nimittäin muistisairauden kehittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitanut melko monia muistisairaita, joilla on ollut yhtä huonot elintavat kuin sinullakin. Ne edesauttavat nimittäin muistisairauden kehittymistä.
Niin olen minäkin, mutta en yleistäisi.
Ihmisen terveyteen ja elinikään vaikuttavat merkittävästi geenit, sen jälkeen elämäntavat ja kolmantena mahdolliset sairauksien hoito.
Vierailija kirjoitti:
Niin eli käyt vaan lähikaupassa? Ei silloin ole ihmekään ettei sairastele.
Jos noin päättelit niin eihän siinä.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Onneksi vielä muistan, mistä olen lähtenyt, kun kauppaan menen.
- ap -
Sama, mutta ilman tupakkaa ja viinaa. En liiku kuin pakolliset asiat autottomana eli max. 30min kauppareissun, istun huonossa asennossa kotona, syön mitä sattuu ja mihin aikaan huvittaa, nukun miten sattuu. En muista milloin söin viimeksi hedelmän.
Ylipainoa on hieman, mutta sitä lukuunottamatta työterveyslääkärien kaikki kokeet ovat OK ja olen terve. Anemia vaivaa kuukautisten takia, mutta sekin on hoidossa ja vaivaisi minua elintavoista riippumatta. Viimeksi olin sairaana 2016 ja sekin tapahtui ulkomaan matkalla.
Perheessämme ei hirveästi sairastella muutenkaan, joten geenilottoa pitää kiittää tästä.
Olen keski-ikäinen lapseton ja sinkku täti. Sekin varmasti vaikuttaa, ettei ole puolisoa tai lapsia kantamassa pöpöjä mukanaan.
Kroppa terve, mutta mielenterveys prakaa. Et sinä muuten täällä luuhaisi selittämässä kuinka hyvinvoiva olet huonoista elintavoista huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Kroppa terve, mutta mielenterveys prakaa. Et sinä muuten täällä luuhaisi selittämässä kuinka hyvinvoiva olet huonoista elintavoista huolimatta
Jaa. Aika usein olen tällä palstalla. Ehkä mulla on sitten nuppi sekasin.
Eikös se vaan ole hyvä, jos tuntee itsensä hyvinvoivaksi? Pitääkö siitäkin v*ttuilla?
- ap -
On mulla lastenlapsia, joita hoidan, kun sairastavat eikä ne voi mennä kouluun tai päiväkotiin.
- ap -