Näyttelijöitä, joilla lähes aina samantyyppinen rooli
Hugh Grant. Kaikki mitä olen kyseisen näyttelijän elokuvia katsonut ovat tyyliin hömelö, kömpelö, kiltti ja itseironen mies.
Muita?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jim Carrey, kaikissa ällöttävä irvinaama joten en voi katsoa sen leffoja
Tahraton mieli?
Vierailija kirjoitti:
Olisi vaikea kuvitella Hugh Grantin sarjamurhaajana 😀
Voisi näytellä Ted Bundya.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi vaikea kuvitella Hugh Grantin sarjamurhaajana 😀
Voisi näytellä Ted Bundya.
Oliko se se mies joka paistoi pikkulapsen pyllyn uunissa ja kehui miten rapeaa ja kinkkumainen sen maku on ja mehevä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sean Beanin roolit päättyvät aina ihan samalla tavalla.
Eli miten?
Kuolee ja peräsuoli pullahtaa pihalle.
Liam Neeson.
Tom Cruise
Jack Black
Seth Rogen
Hugh Grant. Kaikki mitä olen kyseisen näyttelijän elokuvia katsonut ovat tyyliin hömelö, kömpelö, kiltti ja itseironen mies.
Olet sitten vain katsonut niitä nuoruuden elokuvia? HG jossain vaiheessa rupesi inhoamaan niitä ensirakastajan rooleja ja on ilmoittanut olevansa iloinen kun on nyt "vanha ja ruma". Tosin toivottavasti sai niistä rahaa.
Miten olisi Poika (About a Boy), Bridget Jones, Florence Foster Jenkins, Paddington 2, ja erityisesti Perienglantilainen skandaali jossa on kaapissa oleva poliitikko joka suunnittelee murhaavansa rakastajansa.
Jack Nicholson on näytellyt Käenpesästä lähtien suurin piirtein samoja maneereja, toki niitä on monenlaisia joten ei se niin haittaa.
Minä kyllä voisin kuvitella sellaisena niljakkaana ja sosiaalisesti omituisena, jota kaikki vähän säälivät, mutta myös kammoksuvat ja sitten saavat selviksi, että miksi.