Mies on lähdössä työkaverin kanssa työmatkalle kahdestaan
Mitä tästä pitäisi ajatella? Työkaveri on miestä n.10 vuotta nuorempi lapseton hoikka nainen, yöpyvät 4 yötä samassa hotellissa kahdestaan. Pelkään että heillä voisi olla jotain säpinää, mutta en voi kieltääkään miestä lähtemästä, hän kuitenkin tuo leivän pöytään minulle ja vauvalle.
Kommentit (142)
On selvää että mies lähtee reissuun, nyt sinun pitäisi osata asennoitua siihen.
Mies soitti, että se ei tuu enää kotiin. Eli ero tuli, mies jää sen duunikaverin luo.😪
Mies soitti, että mä en saa erossa mitään.😫
Mä vähän luulen, että ongelma on ap:n (vähintään taloudellinen) riippuvuus miehestä. Vauvavuosi toki oma juttunsa, mutta sen jälkeen kannattaa pitää huoli, että pärjäät myös omilla tuloillasi. Muuten tuo asetelma vinksahtaa tosi epäterveeksi.
Raskauden ja synnytyksen jälkeen muutenkin kroppa hetken monilla aika pjashkana. Siitä se palautuu pikkuhiljaa. Jos tällaista ongelmaa on, ehkä siitä voisit keskustella miehen kanssa (ilman että liittyy työmatkaan mitenkään). Ymmärtäisi mies sitten toivottavasti boostata sun itsetuntoa vähän.
Työmatkasta ei auta meteliä nostaa. Se on työtä ja se on hoidettava. Toki voit kertoa, että olet mustasukkainen (haastamatta riitaa), jos mies vaikka sitten vakuuttelisi, ettei syytä huoleen, mutta toisaalta, onko niillä sanoilla merkitystä asiassa. Tottakai hän sanoo, ettei syytä huoleen ja voihan se olla tottakin.
Mies soitti, että saan sen vanhan lipaston, mikä olikin mun. Muuta en. 🥺
Leivo sille hyydekakku mukaan niin pysyy koti ja muija mielessä.
Huvittavaa! Olen ollut tuo tämän kuvion nuorempi nainen työpaikallani jo 15 vuoden ajan. Olen reissannut työpaikan miesten kanssa ympäri Suomea viikon reissuja. On löyty rannikolla, Kainuun korvissa ja Lapin tunturikeskuksissa. Joskus ulkomaillakin.
Hyviä reissuja ja matkoilla on päässyt tutustumaan paremmin kollegoihin. Meidän työpaikalla puolet ja puolet on miehiä ja naisia. Omalle kohdalleni ei ole koskaan tullut mitään asiattomia ehdotuksia eikä mitään lähentelyjä ym. ole tapahtunut, koska kollegat kunnioittavat toisiaan. Myöskään kollegoiden välisiä suhteita ei ole ollut kuin yksi joskus 10 v sitten ja sekin päättyi avioliittoon. Olin ennen tätä työpaikkaa pari vuotta eräässä toisessa paikassa, jossa miesten käytös oli todella törkeää.
Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään.
Kyllähän se selvä on, että työnantajan rahalla mennään sinne kaukomaille syömään, juomaan ja nussimaan. Töitä ei tehdä yhtään. Työnantajahan ihan mielellään maksaa näitä bisneslomamatkoja varsinkin nykyään etätyöaikakaudella. Mitään tulosodotuksia millekään työmatkalle ei ole. Ne matkat ovat työstään hyvin suoriutuneiden palkintomatkoja, joissa laatuviini virtaa, puolikypsästä Koben härän pihvistä tihkuu veri ja viiden tähden hotellin sviitissä nainen huutaa kiimaansa yöstä toiseen. Samaan aikaan pikkuvaimo Suomessa syöttää pilttiruokaa itku kurkussa vauvalle Suomen suurkaupungin laitapuolella synkän perämetsän kupeessa. Näin se menee kuulkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista että tilaisuus tekee varkaan. En kyllä päästäisi ainakaan ulkomaille kahdestaan naispuolisen työkaverin kanssa!
On oikeasti joku työseminaari tms. Haluaisin kieltää mutta se on miehelle tärkeä.
Aika pitkä seminaari. Yleensä ne kestää pari päivää.
Onko varmaa että kyseinen työkaveri on tuo tietty nainen tai nainen ylipäänsä?
Jospa se on peitetarina ja matkalle lähteekin kaveriksi miespuolinen työkaveri!
Mies pettää jos on pettääkseen. Joko työmatkalla tai muualla. Sitä ei voi estää estämällä työmatkan, koska pettää sitten muualla. Useimmat miehet ei kuitenkaan onneksi petä, missään.
Ja kannattaa muistaa, että vaikka ap:n mies olisi kiinnostunut hehkeästä nuoremmasta työkaverinaisesta, niin tuo kaunis nuori nainen ei mitä luultavimmin ole yhtään kiinnostunut samassa työpaikassa olevasta vanhemmasta äijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista että tilaisuus tekee varkaan. En kyllä päästäisi ainakaan ulkomaille kahdestaan naispuolisen työkaverin kanssa!
On oikeasti joku työseminaari tms. Haluaisin kieltää mutta se on miehelle tärkeä.
Aika pitkä seminaari. Yleensä ne kestää pari päivää.
On siellä joku toinenkin tapahtuma johon osallistuvat. Menevät autolla lentokentältä vielä monta tuntia kohteeseen, eikä suoria lentoja ole joka päivä kyseiseltä kentältä suomeen. Ap
Saa miehesi kerrankin tiukkaa pimpslooraa.
Ai että miehelläsi tulee olemaan kissanpäivät sen ihanan kiimapillun kanssa.
Olen 20 vuoden aikana matkustanut työn puolesta kahdestaan eri miespuolisten kollegojen kanssa kymmeniä kertoja. Myös toisten naisten kanssa kahdestaan, esimiehen kanssa, alaisen kanssa, porukalla, mitä ikinä on tarvittu. Ikinä, koskaan en ole kohdannut mitään asiattomuuksia tai edes kuullut sellaisista. Pitäisin tällaisia epäilyjä puolison puolelta aivan perversseinä ja silloin olisi tilanne se, että puolison päässä olisi jotain vakavampaa muutakin vikaa.
Tällaiset työmatkalla sutijat ovat jotain alaluokan myyntihessuja tai harvoin matkustavia, joille työmatka on jokin palkinto.
Vierailija kirjoitti:
Olen 20 vuoden aikana matkustanut työn puolesta kahdestaan eri miespuolisten kollegojen kanssa kymmeniä kertoja. Myös toisten naisten kanssa kahdestaan, esimiehen kanssa, alaisen kanssa, porukalla, mitä ikinä on tarvittu. Ikinä, koskaan en ole kohdannut mitään asiattomuuksia tai edes kuullut sellaisista. Pitäisin tällaisia epäilyjä puolison puolelta aivan perversseinä ja silloin olisi tilanne se, että puolison päässä olisi jotain vakavampaa muutakin vikaa.
Tällaiset työmatkalla sutijat ovat jotain alaluokan myyntihessuja tai harvoin matkustavia, joille työmatka on jokin palkinto.
Niin tämä on miehen ensimmäinen työmatka ja todennäköisesti näitä tulee jatkossa enemmän ja enemmän. Ehkä minulla on vähän huono itsetunto tällä hetkellä on kun olen vuoden ajan lähinnä vain lässyttänyt vauvalle kotona ja miehellä jatkuvasti menoja eikä meillä ole aikaa parisuhteelle juurikaan jäänyt. Ap
Miksi naispuolinen työkaveri innostuisi miespuolisesta kollegastaan vain sen takia, että ollaan työmatkalla!? Kyllä sen muutaman päivän/ viikon pystyy hyvin olemaan ilman seksiä. Illallisella käydään porukalla, jonka jälkeen jokainen menee omaan hot.huoneeseensa. Matkoillakin tehdään pitkiä päiviä; suihku+ lepo "omassa sängyssä" on parasta.Sitä ennen on kiva jutella kotona olevien kanssa.
Aina kannattaa etsiä pilven hopeareunus eli ajatella positiivisesti. Perheellesi säästyy rahaa, kun miehesi ei tarvitse tilata maksullista naista sinne hotellihuoneeseensa!