Eipä tehty tänäkään kesänä vaimon kanssa mitään
Koronatestiin tosin mentiin samalla autolla. Viime kesänä käytiin kaatopaikalla yhdessä. Kysy jotain.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Laita vielä vihjeenä, olivatko testit negatiivisia vai positiivisia?
Positiivisia.
Onko ollut aina näin vai jokin muutos tullut viime aikoina?
Rouva vaativassa työssä ja uupunut lomalla?
Vierailija kirjoitti:
No avaa nyt vähän enemmän. Vaimoko ei suostu mihinkään vai etkö edes ehdota mitään?
Ehdotan mutta ne ehdotukset on aina väärin
Vierailija kirjoitti:
Usea vuosi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Tekee työt aina 200% ennen lomia ja uupunut siksi. Joka kerta sama. Vkl vapaat myös menee niin ettei rauhoitu
Kuule ap. Nyt puhut vakavasti sen vaimon kanssa, onko vaimo sun kanssa onnellinen, mitä vaimo haluaisi että te tekisitte, vai haluaako ylipäätään edes olla sun kanssa. Eihän me voida tietää. Ehkä olet itse muuttunut tylsäksi tai muuten huonoksi seuraksi.
Ja sanot vaimolle että sinä et ole onnellinen näin, ei hän ehkä ole tiedostanut sitä oletko onnellinen vai et. Ja sanot vaimolle, että haluat olla onnellinen, ja jos hän ei halua tehdä mitään sille, että molemmat olisitte onnellisia, niin on parempi erota, elämä on tosi lyhyt, ja teillä sitä on tosi vähän jäljella jolloin on vielä mahdollista löytää uusi rakkaus, ja ehtiä tekemään mitä haluaa ennenkuin vanhuus vaivoineen iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee työt aina 200% ennen lomia ja uupunut siksi. Joka kerta sama. Vkl vapaat myös menee niin ettei rauhoitu
Luonnossa kulkeminen laskee stressitasoja. Pyydä vaimo mukaan koirien lenkitykseen. Voitte siinä puhella tai kulkea vaiti läheisyyttä tuntien. Vaimo ehkä tuntisi sinut näin tukena. Tai keksi jotain vaimolle mieluisaa, missä rentoutuisi. Elokuvissa käynti? Ravintolailta? Piknik luonnossa?
Jos työ vie mehut vaimosta, olisiko mahdollista keventää tekemällä osa-aikatyötä tai peräti vaihtaa työpaikkaa tai pitämällä sapattivapaata. Tai onko työpaikalla esim. työnohjausta, jossa voisi miettiä kuormittamattomampaa työskentelyä.
Jotain muutosta tarvitsette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauan olette ollut yhdessä?
Oletteko molemmat töissä?
Mitkä ovat sinun harrastuksesi? Entä vaimon?
Miksi olette edelleen yhdessä ?
Miksi kirjoitit tänne?Tammikuussa 25 vuotta
Tein urani jo ilmavoimissa
En tiedä
Olen parisuhteessa yksinäisempi kuin yksin olisin.Mökillä olen 2 koirani kanssa nyt.
Olisit mun unelmamies...mutta en halua varattua.
Ehkä vaimolla ihan uupumus sairautena, jos lomalla ei tapahdu latautumista. Jaksaako tavata ystäviään tai onko työn ulkopuolella mitään sosiaalista elämää?
vaimot ovat tylsiä. hanki joku rakastettava (naiset hakevat rakastajia, joten miesten kai kuuluu hakea rakastettavia)
No avaa nyt vähän enemmän. Vaimoko ei suostu mihinkään vai etkö edes ehdota mitään?