Hinnoitteluapua kirppikselke: Marimekon iso arkkitehti-laukku
Tätä ei vissiin enää saa uutena, ja torissakin kauhean vähän myynnissä tai ovat kulahtaneita, joten hinnoitteluapua kaipaan.
Mitä pyytäisin Marimekon isosta arkkitehti-laukusta? Erittäin vähän käytetty, joten uudenveroinen. Sain tämän noin 20 vuotta sitten äidiltäni valmistujaislahjaksi, ja silloin se maksoi muistaakseni 249€.
Kommentit (8)
Joku 45 euroa?
Pistä myyntiin Emmybelönade tai rekkiin
20 pyytäisin, näin jää tinkimisevaraa.
Se, mitä tuote on joskus maksanut, ei ole mitään merkitystä.
Pyytäisin ainakin 150 euroa, ehkä enemmän, ihan koska se on jo pois tuotannosta, ja noille on ihan oma ostajakuntansa. Mahtaako kirpparilla saada ansaitsemaansa huomiota?
Arvelisin että tuollainen olisi paras myydä netissä.
Kannattaa pistää nettiin 500 euroa hinnalla.
Googlasin niin näkyy olevan myynnissä 200 eurolla, mutta "out of stock", joten ehdotan että pyydät ainakin 200 euroa, kyllä se menee kaupaksi, jollekin joka esim kerää Marimekon laukkuja, tai esim ulkomaille.
Mm. japanilaiset ostavat nettikirppiksiltä, mutta myy itse suoraan, koska välityspalkkiot ovat suuret.
Laita ilmoitus suomen ja englannin kielisinä.
Itse Marimekko laukkujen suurkuluttajana löysin kyseisen laukun eräältä kirppikseltä ja maksoin siitä 30 euroa. Vuoden laukkua itselläni pidin, mutta jotenkin se ei ollut minun makuun oleva laukku kuitenkaan. Laitoin sen myyntiin nettikirppikselle niin, että lähtöhinta oli se sama 30 euroa, ajattelin, että vähintään saan omani pois. Sain lopulta laukusta 170 euroa ja olin hyvin tyytyväinen siihen. Tästä nyt aikaa noin 5 vuotta.
15e