Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka rakastaan kummitusjuttuja ja kaikkea synkeää ja pelottavaa?

Vierailija
27.08.2022 |

Elän suurimman osan vapaa-ajastani tälle harrastukselleni, joka on kauhu, yleensä perinteinen kauhu, modernista en niinkään välitä. Minua kiehtoo älyttömästi esimerkiksi kaikki paranormaali. Annan sen näkyä kotini sisustuksessa, vaatteissani, taiteessani jne. Olen myös älytön "kuuhullu".

Täällä muita ns pimeältä puolelta tulevia? :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit mikä kirjoitusvirhe otsikossa :D

-Ap

Vierailija
2/9 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä toinen kaltaisesi, mutta veikkaan, että en ole ihan niin "fanaattinen" kuin sinä annan ymmärtää itsesi olevan. Näin syksyn kynnyksellä se puoli minussa vahvistuu. Jos sieluni olisi vuodenaika niin se olisi syksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen noita (mieheni sanoi näin, hän kyllä tietää). Mukana mustia kissoja ja ihan parasta on halloween :)

Vierailija
4/9 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällö kolmas, joka rakastaa kaikkea pelottavaa! Tänä syksynä alkoi Alma Hätösen podcasti Yön Puolella, josta on eka jakso tullut enkä jaksaisi odottaa seuraavia!

Vierailija
5/9 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen noita (mieheni sanoi näin, hän kyllä tietää). Mukana mustia kissoja ja ihan parasta on halloween :)

Halloween!<3 Vuoden paras aika on ihan juuri käsillä :D

Vierailija
6/9 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen 43v. äiti-ihminen ja rakastan kaikkia kummitusjuttuja, vampyyreja, zombeja jne. YouTubesta katon näitä paranormal investigation-juttuja ja haaveilen et pääsisi sellaisiin mukaan. Olen kuitenkin skeptikko, enkä ole itse kokenut mitään yliluonnollista, mutta olisi hiton siistiä kokea. Halloweenia alkanut fanittamaan iän myötä ja nyt ajattelin laittaa Halloweenvalot ja koristeet hyvissä ajoin, lasten takia vaan muka. :D Netflixissä ihan parasta Haunting of the Hill House, Bly Manor, Midnight Mass ja Stranger Things ja on noita muitakin. Varmaan sisustaisin kanssa johonkin Adams Family-tyyliin jos ei olisi lapsia.

Vierailija
7/9 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä HESASSA näkee kummituksia keskellä päivääkin!

Vierailija
8/9 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen 43v. äiti-ihminen ja rakastan kaikkia kummitusjuttuja, vampyyreja, zombeja jne. YouTubesta katon näitä paranormal investigation-juttuja ja haaveilen et pääsisi sellaisiin mukaan. Olen kuitenkin skeptikko, enkä ole itse kokenut mitään yliluonnollista, mutta olisi hiton siistiä kokea. Halloweenia alkanut fanittamaan iän myötä ja nyt ajattelin laittaa Halloweenvalot ja koristeet hyvissä ajoin, lasten takia vaan muka. :D Netflixissä ihan parasta Haunting of the Hill House, Bly Manor, Midnight Mass ja Stranger Things ja on noita muitakin. Varmaan sisustaisin kanssa johonkin Adams Family-tyyliin jos ei olisi lapsia.

Lisään vielä, että olen aina rakastanut kävellä hautausmailla. Matkaillessakin aina pakko päästä paikalliselle hautausmaalle. Ulkomailla ne on usein jotenkin oikeasti aavemaisen oloisia. Suomessa enimmäkseen kauniita.

Vierailija
9/9 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä. Muistan vieläkin kun oltiin miehen kanssa ekaa kertaa vuokraamossa ja sen helpottuneen huokauksen kun sanoin että mitään romanttista komediaa ei kyllä katsota.

Mutta ei mulla sisustuksessa tämä viehätys pelottavaan näy. Ammatissa ja harrastuksissa vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi