Voisko tähän ketjuun tulla ilmoittautumaan kaikki, joilla halpa sähkösopimus vielä ensi vuoteen
Itselläni ensi vuoden kesäkuun loppuun 4,84snt/kwh.
Kommentit (47)
Sähkösauna joka ilta huhtikuuhun asti
Meillä 5,7sent/kwh reilu vuoden vielä. Luojan kiitos!
Niinhän sä luulet. Irtisanomiskirjeet on jo lähetetty.
Reilu 14,71 senttiä heinäkuun 2024 asti. Nykyisillä hinnoilla pidän edullisena. Toki loppunut sopimus oli edullisempi, vajaa 5 senttiä.
Syksyyn 23 asti jotain 6senttiä/kwh
Onko noissa teidän ilmoittamissa hinnoissa siis se siirron hinta per kilowattitunti mukana?
Vai ilmoitatteko vain sen ns. perussähkön kilowattituntihinnan?
Laittakaa vertailun vuoksi kallein hinta myös, mulla 6senttiä/kwh heleniltä.
Mulla on nyt Helenillä about 14 senttii kilowattitunti ja sitten se siirto on jotain 4 senttii kilowattitunti eli onko mun sähkön hinta siis 18 senttii kilowattitunti?
5 c/kWh vielä vuoden.
Eniten ***uttaa se, että olen kannattanut ydinvoimaa koko ikäni, ihan sieltä 80-luvulta saakka, ja tämä nykyinen katastrofi on ollut ennustettavissa jo vaikka kuinka pitkään.
Sitä nyt niitetään mitä on kylvetty. Hyvä vihreät ja hyvä Ydinvoimaa - ei kiitos-väki!
Vierailija kirjoitti:
Onko noissa teidän ilmoittamissa hinnoissa siis se siirron hinta per kilowattitunti mukana?
Siirto erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla se siirtohinta per kilowattitunti tossa hinnassa mukana? Helenin siirtohintahan on nyt noin 4 senttii per kilowattitunti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirto erikseen.
Miksi ette laske ja ilmoita noihin summiin mukaan sitä siirtohintaa per kilowattitunti myös?
Siitähän se lopullinen lasku kuitenkin muodostuu.
Eli perussähkön hinta plus siirtohinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla se siirtohinta per kilowattitunti tossa hinnassa mukana? Helenin siirtohintahan on nyt noin 4 senttii per kilowattitunti.
Ei. Eli noin 10c/kwh siirron kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt Helenillä about 14 senttii kilowattitunti ja sitten se siirto on jotain 4 senttii kilowattitunti eli onko mun sähkön hinta siis 18 senttii kilowattitunti?
Nyt puhutaan pelkästä kulutuksen hinnasta arvonlisäverollisena. Ei kuukausimaksuista eikä siirtomaksuista.
Mun 22 sentin sopparikin alkaa nyt jo pian vaikuttaa hyvältä diililtä, mitä en olis uskonu.
Reilu 5 kwh vielä maaliskuuhun. Soitti joku päivä ja tarjosi tosi hyvää= suomeksi kalliimmalla kuukausimaksulla ,no eipä otettu sopimus jatkuu siis ennallaan.
🤣