Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaako mies hellyyttä? Julkisestikin?

Vierailija
26.08.2022 |

Tämä mietityttää. Aloittelen uutta suhdetta ja olisin nyt valmis siihen sitoutumaan. Tällöin myös antaisin sille kaikkeni sisältäen hellyyttä ja huomionosoituksia.

Jotenkin minuun on vain iskostunut, etteivät miehet välttämättä halua, että heitä halaillaan ja pussaillaan. Ainakaan Julkisilla paikoilla. Uuden kumppanin kanssa en osaa tätä vielä ottaa puheeksi. Haluaisin nyt kuulla miehiltä yleisiä fiiliksiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua mietityttää se, et karsastaako miehet julkista hellyyttä muiden potentiaalisten naisten takia? Vaikka epätietoisestikin

Aika moni vaimokkeen kanssa kulkeva kuitenkin vilkuilee muita naisia.

Niinpä. Siksi julkisen hellyyden kammo on epäilyttävää. Kyllä rakastuneen miehen luulisi nauttivan rakkaansa huomiosta ja kosketuksesta. Siinä on jotain raskasta, että pitää varoa nolaamasta miestä olemalla oma itsensä ja osoittamalla rakkautta.

Itsevarmat ja aidot miehet tunnistaa siitä, että he pitävät kädestä/ ottavat kainaloon.

Vierailija
22/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on erilaisia. Itse asiassa aika paljonkin erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on erilaisia. Itse asiassa aika paljonkin erilaisia.

No ei kysyttykään ku vastaajan mielipidettä.

Eli kuis sä, jos oot mies?

Vierailija
24/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spontaani suikkari kelpaisi silloin tällöin.

Vierailija
25/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua moista julkisessa ympäristössä. M33

Vierailija
26/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies vastaa ettei halua julkista hellyyttä.

Kukaan ei kerro miksi.

MIKSI?

Vierailija
27/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnen kukkuloilla jos hellyyttä saisin vaikka julkisesti. Ajatuskin tuo hyvän mielen.

M30

Vierailija
28/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat yksilöitä. Löysin miesystävän, joka ei kursaile pienten hellyydenosoitusten kanssa ihmisten ilmoilla, ja katsos vaan, yksityinenkin hellyys on paljon runsaampaa ja parempaa. Minulle tällainen sopii, ja mielelläni olen sellaisen kanssa, joka nauttii koskettelusta yhtä paljon kuin minä. Ne hajurakomiehet sopivat sitten jonkun muun elämään hengailemaan paremmin.

Vierailija
29/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on erittäin avoin ja ulospäin suuntautunut. Hän on näyttänyt tunteensa aina hyvinkin avoimesti. Itse olin alkuun varautuneempi, mutta pian totuin hänen "julkisiinkin"hellyydenosoituksiin ja rupesin itsekin vastaamaan niihin. Olemme olleet jo pitkään yhdessä; silti käsikädessä usein kävellään, suukkoja vaihdellaan, kättä kaulalle/ vyötärölle kietaistaan jne Mieheni saattaa vetää minut kainaloonsa lähes missä paikassa tahansa. Ravintola illalliset, kynttilä illalliset tms ; silloin on kiva laittautuneena/ kaunistautuneena ...flirttailla, niinkuin silloin, kun tapasimme. Mieheni ei ole suomalainen, mutta miksei suomalainen mieskin tykkäisi pienistä hellyydenosoituksista, vaikka joku sattuisi sitten näkeemäänkin. Eihän se mitään haittaa! Kysymyshän ei ole kuitenkaan mistään mauttomasta lääppimisestä tai törkeästä koskettelusta.

Vierailija
30/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljettu vaimon kanssa käsikädessä kohta 25 vuotta.

Wau, aivan ihanaa. Onnea teille