Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te yksin asuvat, yövuoroa tekevät, joilla koira...

Vierailija
26.08.2022 |

Miten järjestätte yövuoron ajaksi ja tai esimerkiksi pitkän päivävuoron ajaksi, koiran hoidon, jos ei ole lähipiiriä, joka voisi auttaa? Jätättekö koiran yövuoron ajaksi yksin kotiin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään voi jättää!!

Ja vastaus, en tee. Koska koiralle ei ole hoitajaa. Samanlainen vastuu siitä on kuin lapsestakin. Ei voi vaan jättää vaikka työ olis kyseessä. 10h on ihan maksimi ja ei yöaikaan.

Vierailija
2/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat nukkuu 80% elämästä joten ajankohdalla ei kai niin väliä mutta juu Max 10h jättää yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri tekee öitä ja sillä koira, tai kaksi. Kai niillä ihan hyvin menee..

Vierailija
4/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palkannut nuoren lenkittämään ja työmatkojen ajaksi menee hoitolaan.

Vierailija
5/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjää mun koirat yövuoron ajan, varmaan nukkuvat. Kun tuun töistä, 1h lenkki ja ruoka. Iltapäivällä pikkulenkki ja ennen yövuoroon lähtöä taas pitempi kierros ja ruoka.

Vierailija
6/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hoitoalallako huono palkka on kun varaa pitää koiraa ja varaa vielä palkata lenkittäjän niille?

Vierailija
7/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hoitoalallako huono palkka on kun varaa pitää koiraa ja varaa vielä palkata lenkittäjän niille?

Mistä ihmeestä tuon hoitoalan tähän vedit?

Vierailija
8/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalasta jos puhut. Olen sillä alalla ja kaksi lasta. Ja toisilla koira. Niin mitä sitten?

Vierailija
9/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalasta jos puhut. Olen sillä alalla ja kaksi lasta. Ja toisilla koira. Niin mitä sitten?

Sitä että sinä olet rikas koska sinulla on varaa lapsiin. Ei pienipalkkaisella työläisellä ole varaa lapsiin tai koiriin. 

T: nettona 1800e/kk joista asuminen,auto sekä laskut vie hiukan yli 1000e/kk

Vierailija
10/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olen hoitoalalla, jos kirjoitan työmatkoista. Vuositulot 45 000€, aika moni sairaanhoitaja pääsee samoihin. Ja ihan hyvin on varaa, kympin maksan tunnilta tuosta.

Vierailija
11/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No halojaa nyt. Kyllä eläin pystyy tuon aikaa olla yksin. Koirilla tietysti on tuo ongelma, jos  tulee vessahätä. Kissoilla taas on sisällä oma laatikkonsa.

mies54v

Vierailija
12/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitten teette koiran kanssa öisin, jos ei voi jättää yksin? Meillä koira ei edes nuku makkarissa, vaan on oma paikkansa, mihin aina hakeutuu nukkuu.

Vierailija
13/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkitätkö normaalisti öisinkin?

Vierailija
14/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yöllähän normaalisti nukutaan, joten en ymmärrä mikä ongelma tässä nyt on? Sähän olet päivisin niiden koirien kanssa? Kyllähän ihmiset on töissä 8 h, työmatkat päälle ja yöt nukkuvat eli ei ne päivisin töitä tekevät sen enempää ole koiriensa kanssa.

Vierailija
15/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako uroskoira tyhjentää rakkonsa vai säästeleekö merkkauksiin?

Vierailija
16/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkitätkö normaalisti öisinkin?

Tuossa oli myös pitkien päivävuorojen...

Vierailija
17/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäisen koirani otin, ihana lurjus!

Vaan se todellinen lurjus oli kiusaajaesimieheni, joka sai tietää koirastani.

Tahallaan pisti työvuoroni sellaisiksi, että työpäiville tuli mittaa yli 10 tuntia, ja koirulin pito kävi mahdottomaksi.

Suomi on täynnä huonoitsetuntoisia esimiehiä, jotka tavalla tai toisella kostavat alaisensa ilmeisen etevämmyyden. Ja kun minä olin selvästi ilmaissut, etten halua mitään muuta, kuin jatkaa näin.

Koirasta oli mahdottomien työaikataulujen vuoksi pakko luopua. Sillä onneksi on kaikki hyvin; uudessa perheessä riittää leikittäjää ja lenkittäjää.

Vierailija
18/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako uroskoira tyhjentää rakkonsa vai säästeleekö merkkauksiin?

Jotkut osaa, toiset ei. Toki kannattaa sen verran vähimmilläänkin uloiluttaa, että saa sen rakon tyhjäksi vaikka merkkailemalla, mutta me esim opetettiin omalle uroskoiralle käskystä kuseminen.

Vierailija
19/19 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yöllähän normaalisti nukutaan, joten en ymmärrä mikä ongelma tässä nyt on? Sähän olet päivisin niiden koirien kanssa? Kyllähän ihmiset on töissä 8 h, työmatkat päälle ja yöt nukkuvat eli ei ne päivisin töitä tekevät sen enempää ole koiriensa kanssa.

Ei kai tuossa muuta ongelmaa ole kuin se, että jos asuu kerrostalossa ja lähtee yöksi töihin niin kannattaa toivoa, että koiralla ei ole maha sekaisin. Minun koira nimityäin ilmoittaa (kovaan ääneen) jos täytyy päästä ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi