Syksy saapuu ensi viikolla!
Kommentit (30)
,Thank God, loppuisi jo! (tsestÀ riippumattomista syistÀ joutunut tÀstÀ hellehelvetistÀ kÀrsimÀÀn.)
Muistutus itselle: osta itsellesi joululahjaksi ilmanviilennin. Ensi kesÀnÀ taas tarvitset sitÀ.
Vaihtelu on parasta.
Ihana kesÀ on ollut, ja kiva kun tulee syksy.
Syksyn vÀrit parhaat ja sÀÀ raikasta ja illat pimeÀt kuin yö. Juhlaa siis.
Olen odottanut syksyÀ niin paljon :)
Olen valmis juu syksyyn. En yhtÀÀn kaipaa helteitÀ ja unikin maistuu paremmin pimeÀssÀ.
KyllÀ! Nyt on ihanan pimeÀÀ ulkona, ja lÀmpötilakin ollut tÀÀllÀ tÀnÀÀn koko pÀivÀn alle 20 astetta. KÀvin pitkÀllÀ lenkillÀ. Toivon jatkossakin raikkaita ulkoilukelejÀ!
Naurattaa, kun hellehullut tÀÀllÀ huutelivat, ettÀ helteet jatkuvat syyskuulle asti. Ihan ei siltÀ nÀytÀ, kun ensi viikolle luvattu alle 15 asteenkin lÀmpöjÀ tÀnne Keski-Suomeen.
Joo todella ihanaa kun on kylmÀ seuraavat 9 kuukautta ja sÀhkön hinta (ja kaiken muunkin) taivaissa. Jos ei ole varaa niin varautukaa palelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo todella ihanaa kun on kylmÀ seuraavat 9 kuukautta ja sÀhkön hinta (ja kaiken muunkin) taivaissa. Jos ei ole varaa niin varautukaa palelemaan.
Ei sitÀ vielÀ +15 lÀmmöissÀ lÀmmitystÀ tarvitse, jos talo on kunnolla tehty.
Eilen oli 18 astetta maks lÀmpö. Sain jÀÀhdytettyÀ kodin ja nukuin sikeÀsti 10 tunnin unet. On vielÀkin univelkaa kaikkien kuumien öiden takia. Olen todella valmis syksyyn.