Syksy saapuu ensi viikolla!
Kommentit (30)
Terrrrvetuloa, nÀmÀ helteet riittÀÀ jo. Nyt -40 pakkasta puoli vuotta.
Vihdoin, ihanaa! Olen tÀysin valmis.
Syksy saa painua haisevaan vaginaan minun puolestani.
Olen todellakin valmis. KÀmppÀkin viilenee. Jeee!
No minusta tuo nÀyttÀÀ saapuneen jo tÀnÀÀn, mutta ei haittaa.
Tulee ikÀvÀ kesÀÀ, vaikka olen hyvin sopeutuvainen kaikkiin vuodenaikoihin. VielÀkin muistuu mieleen viime talven kevÀÀn ja kesÀn odotukset auringon ja lÀmpötilojen suhteen. Ja sitÀ aurinkoa todellakin saa toivoa ja odotella, varsinkin tÀÀllÀ pohjoisessa kainuussa, ettÀ milloin sitÀ saa. Auringon valon piristÀvÀ vaikutus on huomattava ja jatkuva hÀmÀryys/pimeys ei oo mukava juttu. Onneksi pÀÀsee itse nauttimaan pÀivÀn valosta talvisinkin kun ei oo töitÀ ja jos ei muuta, niin toivotaan aurinkoisia sÀitÀ talveksi myös.
Tervetuloa raikkaat happirikkaat ilmat.đ€
Voi miksi? Oispa ikuinen kesÀ, en kaipaa kylmÀÀ enkÀ loskaa enkÀ luntakaan.
Jokohan viilenee niin paljon, ettÀ voisin pitÀÀ vÀhÀn tulia takassa tai leivinuunissa?
Vierailija kirjoitti:
Voi miksi? Oispa ikuinen kesÀ, en kaipaa kylmÀÀ enkÀ loskaa enkÀ luntakaan.
Sitten kannattaa varmaan muuttaa lÀhemmÀksi pÀivÀntasaajaa.
Syksy on ollut tÀÀllÀ jo pitkÀÀn!
Syksy on kiva. Syksyn vÀrit on kauniit. Kunnon syysmyrsky ihana. Ja sitten kun voisi vielÀ hypÀtÀ suoraan kevÀÀseen..
Syksy on tÀÀllÀ nyt. TiedÀn sen siitÀ, ettÀ naapurin pellolla on leikkuupuimuri työssÀÀn.
Olen valmis. Kuumuudensietokyky loppui kun lomailu loppui. Mieluummin viileÀ kÀmppÀ ja nÀin vaikka eipÀ se pian alkava pimeys ja loska kiinnostelekaan. Ois ihanaa jos tulis etelÀÀnkin kunnon pakkas/lumitalvi kuten viime vuonna.
Tervetuloa syksy! đ€đđđ
Vierailija kirjoitti:
En ole. HelteitÀ en niinkÀÀn kaipaa, mutta sellaista mukavaa 22 astetta ja poutaa olisi ollut kiva juttu.
Koko kesÀn on ollut tuollaista pk-seudulla hellejaksojen vÀlissÀ. Itse olen jo aivan loppu lÀmpöön ja valmis syksyyn joka taisi alkaa jo tÀnÀÀn.
Ei ole niitÀ kovasti hehkutettuja +30 asteen lÀmpötiloja tavoitettu ja hyvÀ niin. Josko nyt saisi viikonloppuna vihdoin nukutuksi tÀmÀn koko kesÀn ajan kertyneen univelan pois ja olisi sekÀ viileÀÀ ettÀ pilvistÀ.
En ole. HelteitÀ en niinkÀÀn kaipaa, mutta sellaista mukavaa 22 astetta ja poutaa olisi ollut kiva juttu.