Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huippumalli haussa 2022

Vierailija
26.08.2022 |

Aikooko joku seurata? Kilpailijat on julkistettu enkä osaa muuta sanoa, kuin että on tällä kertaa varsinainen friikkisirkus saatu kasaan.

Kommentit (1610)

Vierailija
761/1610 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko kuinka Einon kuvan lävähdettyä näytölle, Leevi alkoi virnuilemaan tosi paljon? Ajattelin, että häntä huvitti, koska Einon kuva oli niin surkea? Itsekin pidin sitä huonona. Sitten kun tuomarit kehuivat Einon kuvaa, Leevin hymy hyytyi. Se virnuilu oli vaan huomiota herättävää eikä sille ollut oikein mitään syytä, muuta kuin, että ehkä helpottunut olo oman aseman paranemisesta, jos toisen kuva on huono. Tämä siis oma tulkintani. 🤔

Leevi onkin loppuporukasta ainoa, joka virnuilee ja mielellään vähättelee muita.

Tällaisiin asioihin leikkaus voi vaikuttaa todella paljon.

Vierailija
762/1610 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on jännä, että vaikka kaikilta kysytään joka viikko, kenen uskoo tippuvan, niin vain Leevin vastaukset näytetään ohjelmassa. Miksi hänestä yritetään luoda ilkeää kuvaa, vaikka hän on vain vastannut kysymykseen.

Leevin mielipiteitä roosasta oltiin taas koottu useammalta viikolta tämän viikon jaksoihin. Miksi ihmeessä?

Mä luulen, että Leevi on sillä lailla rehellinen ja avoin tyyppi, että vastaa kun häneltä kysytään kenen uskoo tippuvan. Muista ei ehkä saa samalla lailla vastauksia irti?

Mulle ei tule Leevista ikävän ihmisen vaikutelmaa, vaan jotenkin epävarman ja tosiaan vähän liiankin rehellisen. 

Leevin "rehellisyydestä" tulee lähinnä mieleen joku 16v., joka varmasti tietää, miten maailma makaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1610 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko kuinka Einon kuvan lävähdettyä näytölle, Leevi alkoi virnuilemaan tosi paljon? Ajattelin, että häntä huvitti, koska Einon kuva oli niin surkea? Itsekin pidin sitä huonona. Sitten kun tuomarit kehuivat Einon kuvaa, Leevin hymy hyytyi. Se virnuilu oli vaan huomiota herättävää eikä sille ollut oikein mitään syytä, muuta kuin, että ehkä helpottunut olo oman aseman paranemisesta, jos toisen kuva on huono. Tämä siis oma tulkintani. 🤔

Leevi onkin loppuporukasta ainoa, joka virnuilee ja mielellään vähättelee muita.

Kas kummaa, kun eivät tuomarit hänen asennettaan moiti. Marie kyllä sai haukkuja.

Vierailija
764/1610 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen nettisaitti, jännä että ketään muuta kiinnostaa Suomen huippis ku suomalaisia 😄

https://realitybitesgames.jcink.net/index.php?showforum=619&prune_day=1…

Vierailija
765/1610 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on jännä, että vaikka kaikilta kysytään joka viikko, kenen uskoo tippuvan, niin vain Leevin vastaukset näytetään ohjelmassa. Miksi hänestä yritetään luoda ilkeää kuvaa, vaikka hän on vain vastannut kysymykseen.

Leevin mielipiteitä roosasta oltiin taas koottu useammalta viikolta tämän viikon jaksoihin. Miksi ihmeessä?

Mä luulen, että Leevi on sillä lailla rehellinen ja avoin tyyppi, että vastaa kun häneltä kysytään kenen uskoo tippuvan. Muista ei ehkä saa samalla lailla vastauksia irti?

Mulle ei tule Leevista ikävän ihmisen vaikutelmaa, vaan jotenkin epävarman ja tosiaan vähän liiankin rehellisen. 

Leevin "rehellisyydestä" tulee lähinnä mieleen joku 16v., joka varmasti tietää, miten maailma makaa.

Me näemme hänet siis vähän eri tavoin. Välttämättä kumpikaan ei ole oikeassa, emme tunne häntä. Tai en minä ainakaan.

Vierailija
766/1610 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi Riggs, tuo Saara ja Sirkka - heissä on muutakin samaa kuin S-kirjain.

Kaikki ovat huippumallimaisen "harmaita".

Eivät varsinaisesti kaunottaria, mutta hyvällä kasvojen luustolla varustettuja, sopivan muuntautumiskykyisiä, niin että heistä kaikista saa meikillä joko erikoisen rumiluksen tai huippuluokan kaunottaren. Tällaiset pärjäävät mallimaailmassa.

Kaikissa on myös jotain "outoa", joka tekee kasvoista mielenkiintoiset. Sirkalla on persoonakin vähän outo, joka kiinnostaa. Oikeastaan kaikki jäljellä olevat ovat hieman outoja (hyvällä lailla), paitsi Rosa.

Vierailija
767/1610 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen nettisaitti, jännä että ketään muuta kiinnostaa Suomen huippis ku suomalaisia 😄

https://realitybitesgames.jcink.net/index.php?showforum=619&prune_day=1…

Tuolla keskustellaan mm. Puolan ja Indonesian top model-kisoista.

Miksei siis myös Suomen?

Vierailija
768/1610 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkassa olisi muuten ainesta mutta kävely pudottaa hänet se on vieläkin järkyttävällä tasolla, eikä ilman hyvää catwalk kävelyä tule huippumallia. Aika loppuu kesken kävelyn oppimisessa.

Vierailija
769/1610 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla nettisivulla selvisi myös syy miksi Jarrah on vaikuttanut niin syvällisestä, fiksulta ja sivistyneeltä: hän on politiikan tutkimuksessa maisteri.

Vierailija
770/1610 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallit ei ole kauniita mutta niiden tuleekin olla persoonallisia.

Vierailija
771/1610 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sä näitä kuvia näet, jos et katso ohjelmaa?

https://realitybitesgames.jcink.net/index.php

Tuolta esimerkiksi löytyy. Myös muiden maiden ja aikaisempien kausien kuvia. -Eri

Minulle selvisi vasta tuolta keskustelusta, että Rosa on peräti 183-senttinen.

Huh. Tuohon vielä 10 cm korkokengät.

Tulee mieleen norsu posliinikaupassa.

Muuten ihan nätti tyttö kyllä.

Vierailija
772/1610 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallit ei ole kauniita mutta niiden tuleekin olla persoonallisia.

Kyllä mallien pitää kauniitakin olla.

Sen verran mallimaailmassa olen ollut.

Persoonallisuus plussaa koska jää mieleen.

Vierailija
773/1610 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut nyt sarjaa, mutta mitä olen kuvista ja videopätkistä nähnyt, niin täytyy sanoa että Sirkka on todella vakuuttava malli ulkonäöllisesti. Kiinnostavat, herkät kasvot ja kaunis luusto. Silmät myös hyvin kauniit: niissä on sellaista jännää lämpöä ja herkkyyttä.

Tämä näkemys siis vain kuvien pohjalta tehty. Yksittäisiä klippejä olen nähnyt, ja voi olla, että kävely just vaatisi kehittämistä ja voi olla vielä vähän lapsellinen varmasti nuoren ikänsäkin vuoksi.

Itseä osin ärsytti ja osin huvitti lestadiolaisena, kuinka hän oli sanonut jossain, että liikkeestä lähdettyä yllätti se, että suurin osa muista ihmisistä ei ole pahoja tms! Eipä tuollainen ajatustapa kyllä yleinen keskuudessamme ole. Ihme, että Sirkka ei ole toisaalta tuohon ikään mennessä nähnyt maailmaa niin paljon, että tietäisi kuinka joka paikassa ja porukassa ja yhteisössä on hyvin ja huonosti käyttäytyviä, niitä ilkeämpiä ja kiltempiä ihmisiä jne.

No, meni vähän ohi aiheen, mutta siis - en tiedä, että onko Sirkalla mahdollisuutta voittaa kisaa joidenkin puutteiden vuoksi, mutta ainakin valokuvamallina hän on mielestäni jo nyt todella hyvä. Voisin kuvitella vaikka minkälaisiin muotikuviin. En käsitä niitä, jotka pitävät häntä tylsän tai persoonattoman näköisenä (toki mielipiteitä on erilaisia! :) itseä välillä melkein hätkähdyttää, että miten kaunis ja kiinnostavan näköinen on joskus kuvissa

Täh! Kauniit silmät???? Pitäisikö sinun mennä silmälääkäriin.

Silmät ovat todella pienet Sirkalla.

Vierailija
774/1610 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, kun eivät tuomarit hänen asennettaan moiti. Marie kyllä sai haukkuja.

Leevin käytös ei olekkaan niin räikeää, kuin Marien.

Virnuilusta Saara on kyllä huomauttanut Leeviä jo useamman kerran.

Vierailija
775/1610 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut nyt sarjaa, mutta mitä olen kuvista ja videopätkistä nähnyt, niin täytyy sanoa että Sirkka on todella vakuuttava malli ulkonäöllisesti. Kiinnostavat, herkät kasvot ja kaunis luusto. Silmät myös hyvin kauniit: niissä on sellaista jännää lämpöä ja herkkyyttä.

Tämä näkemys siis vain kuvien pohjalta tehty. Yksittäisiä klippejä olen nähnyt, ja voi olla, että kävely just vaatisi kehittämistä ja voi olla vielä vähän lapsellinen varmasti nuoren ikänsäkin vuoksi.

Itseä osin ärsytti ja osin huvitti lestadiolaisena, kuinka hän oli sanonut jossain, että liikkeestä lähdettyä yllätti se, että suurin osa muista ihmisistä ei ole pahoja tms! Eipä tuollainen ajatustapa kyllä yleinen keskuudessamme ole. Ihme, että Sirkka ei ole toisaalta tuohon ikään mennessä nähnyt maailmaa niin paljon, että tietäisi kuinka joka paikassa ja porukassa ja yhteisössä on hyvin ja huonosti käyttäytyviä, niitä ilkeämpiä ja kiltempiä ihmisiä jne.

No, meni vähän ohi aiheen, mutta siis - en tiedä, että onko Sirkalla mahdollisuutta voittaa kisaa joidenkin puutteiden vuoksi, mutta ainakin valokuvamallina hän on mielestäni jo nyt todella hyvä. Voisin kuvitella vaikka minkälaisiin muotikuviin. En käsitä niitä, jotka pitävät häntä tylsän tai persoonattoman näköisenä (toki mielipiteitä on erilaisia! :) itseä välillä melkein hätkähdyttää, että miten kaunis ja kiinnostavan näköinen on joskus kuvissa

Täh! Kauniit silmät???? Pitäisikö sinun mennä silmälääkäriin.

Silmät ovat todella pienet Sirkalla.

Höh, eihän nyt silmien kauneus koosta riipu. Minustakin Sirkalla kauniit silmät!

Vierailija
776/1610 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

997 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin ylipainoinen nainen näyttää rumalta. Varsinkin tumma. Hänenä en todellakaan olisi mennyt naamaani tähän kisaan näyttämään.

Täysin samaa mieltä tästä tummasta....olin pudottaa silmät päästäni, kun eka jaksossa näin tämän "huippumalli" kokelaan...Vaaleampi versio oli jo kasvoiltaan kauniimpi....

Ja muutenkin on kyllä semmoinen kattaus tällä kertaa että oksat pois....hahah. Paras pistettiin pihalle jo heti, eli se nuori mies, jolla oli todella kansainväliset mitat täyttävät kasvot..Ja nämä pari pulleroista jatkoivt vähän pitemmälle...ou nou. Mutta tää on kyllä aika hyvää viihdettä kummiskin...:-)

Jos pullerot olisi alussa tiputettu, olisi noussut möly,että johtuu ylipainosta. Minusta kummallakaan ei ollut edellytyksiä pärjätä. Leevillä on mielestäni parhaat kasvot ja viimeinen kuva on hieno. Rosa on söpö ja suloinen, mutta ehkä liian tavanomainen. Luulen, että Leevi voittaa. 

Vierailija
777/1610 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi tämä Jarrah on vielä mukana?

Vierailija
778/1610 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen itsekin ihmetellyt. Kroppa toki hyvä, kävely ok, kehonhallinta hyvä, mutta kasvot kuvauksista toiseen surkeat! Suu jäykkä ja silmät kuin kuolleella kalalla.

Vierailija
779/1610 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen itsekin ihmetellyt. Kroppa toki hyvä, kävely ok, kehonhallinta hyvä, mutta kasvot kuvauksista toiseen surkeat! Suu jäykkä ja silmät kuin kuolleella kalalla.

Miehen kasvot.

Nääh, itselleni isoin ongelma on hänen ilmeettömät silmänsä.

Vierailija
780/1610 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, että täällä kaikkien junttien mielestä Linda ja Venla eivät sovi malleiksi nimenomaan siitä syystä, että ovat ylipainoisia!

Eli ihan sama millainen on muuten, kunhan ei ole ylipainoinen!

Kuitenkin heistä molemmista otettiin erittäin upeita kuvia ja molemmat kävelivät paremmin, kuin esim. moni siellä tälläkin hetkellä harppova laiheliini!!!

Moni vaate näytti heidän päällään paljon paremmalta, kuin muodottomilla luuviuluilla!

Mutta onhan sekin tietenkin toisille itsetunnon kohotusta, kun voi dissata toisia EDES painon takia, kun ei itsellä muutakaan ole! Se on vain todella surullista ja säälittävää!!!!!!

Ketju on lukittu.