Miten Sieppi saa pidennyksillä ja silikoneilla saa tienattua noin
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ei ole omat. Ärsyttää kun ne on tilin tavaramerkki ja ne on feikit.
Eiköhän sen tavaramerkki ole se itse ja sen naama lähinnä. Jos olisi pelkät (feikki)hiukset, kuka tahansa voisi tienata noin. Valoja päälle, kateellinen typerys!
Ja kohta se tulee sanomaan, että naama on täynnä pistoksia ja on nenä leikattu moneen kertaan sekä mesolankoja ja fox eyelift, koska ihan kaikilla on sellaiset!!! Ja poski-implantit tietty! On sofialla ja meghanilla ja amberilla ja missiehdokkailla ja kaikillä vähänkin kauniilla naisilla. 😂 Ja siihen vielä kymmenet kuvalinkkaukset perään, katsokaa vaikka. Youtubessakin asiantuntija niin sanoi! Sieppi ja kaikki muut on myös narsisteja ja psykoja, kauheita pyrkyreitä! Sen näkee jo silmistä, kulmakarvoista ja jopa käsistäkin! Jos on paksut kulmat on ainakin narsisti! 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä seuraa ja miksi?
Kysy ketjun aloittajalta. 🥱
Pakkohan sen on tienata. Tuo muija on kahden asunnon loukussa, koska entinen ei mene kaupaksi. Aluksi asunnon myyntihinta oli järkyttävä, nyt sitä on huomattavasti laskettu. Eikä se vieläkään mene kaupaksi. Sitä kämppää välittää Bo-kiinteistövälitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sen tavaramerkki ole se itse ja sen naama lähinnä. Jos olisi pelkät (feikki)hiukset, kuka tahansa voisi tienata noin. Valoja päälle, kateellinen typerys!
Ja kohta se tulee sanomaan, että naama on täynnä pistoksia ja on nenä leikattu moneen kertaan sekä mesolankoja ja fox eyelift, koska ihan kaikilla on sellaiset!!! Ja poski-implantit tietty! On sofialla ja meghanilla ja amberilla ja missiehdokkailla ja kaikillä vähänkin kauniilla naisilla. 😂 Ja siihen vielä kymmenet kuvalinkkaukset perään, katsokaa vaikka. Youtubessakin asiantuntija niin sanoi! Sieppi ja kaikki muut on myös narsisteja ja psykoja, kauheita pyrkyreitä! Sen näkee jo silmistä, kulmakarvoista ja jopa käsistäkin! Jos on paksut kulmat on ainakin narsisti! 😂
Ohiksena, en ole tuo jolle raivosit, mutta minua ainakin kiinnostaisi tietää mitä kauneusoperaatioita julkkikset tekevät. Ihan koska olisi kiinnostavaa tietää, mikä voisi itsellekin sopia, eli että mitä mistäkin operaatiosta voisi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena, en ole tuo jolle raivosit, mutta minua ainakin kiinnostaisi tietää mitä kauneusoperaatioita julkkikset tekevät. Ihan koska olisi kiinnostavaa tietää, mikä voisi itsellekin sopia, eli että mitä mistäkin operaatiosta voisi odottaa.
Oletko vähän tyhmä? Ei samaa voi odottaa itselle mitä jollekin ihan eri näköiselle on tehty. Eikä sun naamaa paranna mikään, parempi ois keskittyä pääkoppasi sisällön parantamiseen.
Kukaan nainen ei tässäkään langassa seuraa Sieppiä, mutta joku niitäkin Siepin mainosrättejä netissä klikkailee ja ostaa :)
Tuskin miehet sentään?
Upean näköinen nainen hän on! Yksi Suomen kauneimmista. Näin miehen silmää kovasti viehättää, mutta toki nyt kiinnostus lopahti, kun hän on varattu.
Ja mikä Sarassa nimenomaan viehättää, niin se luonnon kauneus. Ei ole muovinen niin kuin kymmenet muut iltapäivälehtien sivuilla esiintyvät naiset. Ja jos joku väittää, että Saralla on silikonit, niin se on kyllä kateellisen naisen puhetta. Ainahan sillä on ollut muotoja!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei tässäkään langassa seuraa Sieppiä, mutta joku niitäkin Siepin mainosrättejä netissä klikkailee ja ostaa :)
Tuskin miehet sentään?
Aloittaja seuraa kovastikin sieppiä, kuten myös lukuisia muitakin julkkisnaisia.
Jaa. No minä ainakin seuraan häntä ig:ssä ja ihan vilpittömästi ihailen. Ilmiselvästi on tehnyt ison työn päästäkseen isoille tuloille. Matkustelee paljon ja ansaitsee paljon, onhan siinä kateuden aihetta monelle.
Täydellinen naisen vartalo!!!
T:Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yksi felicity sarjan muija leikkaisi hiuksensa lyhyeksi. Sen jälkeen sarja jouduttiin lopettamaan kun kukaan ei katsonut sitä enää.
Eli kyllä hiuksilla on väliä.
Onhan Saralla "kaksoset", jotka Roope Salminen aikoinaan maksoi.