Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oisko joku joka vois auttaa lääkkeisiin liittyvässä asiassa?

Vierailija
26.10.2006 |

Mulla on ollut pitkää sieni varpaan kynsissä, varsinki isovarpaiden kynsissä. Sen jälkeen alkoi mun jalka nilkasta alaspäin tulemaan täyteen punasia näppylöitä ja se alkoi kutisemaan. Se oli semmonen muutaman kuukauden enkä tehnyt asialle mitää koska aattelin että ehkä se lähtee paranemaan siitä itestään.

Nyt sain itteäni niskasta kiini ja kävin terveyskeskuksessa. Lääkäri määräsi kortisooni voidetta, sienilääkettä voiteena ja sienilääkettä tabletteina. Kysymys kuuluu ku mun pitää kahta eri voidetta pistää aamuin illoin että pistänkö mä ne peräkanaa vai odotanko jonkiaikaa ennen ku laitan toista? Aattelin vaan että mitä siitäki tulee että kaks voidetta on sekasin jalassa.

Sori tyhmä kysymys.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö muuten, että sienilääkkeet joko vahvistaa tai heikentää lähes kaikkien muiden lääkkeiden tehoa...

Vierailija
2/4 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meinaatko että siitä kortisooni voiteesta ei oo hyötyä koska käytän myös sienilääkettä? Kumman rasvan laitan eka?

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sienilääke sulla on? Luulisi kuitenkin lääkärin olevan sen verran valveutunut, ettei määrää kahta täysin yhteensopimatonta lääkettä keskenään.

En kyllä usko, että kortisoni millään tavalla sotkee asiaa, sillä monissa sienilääkkeissä (mm. daktarin) on kortisoni samassa eli laita miten päin vain. Kai ne voisi yhtä aikaakin laittaa...?

Vierailija
4/4 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo varma myydäänkö Suomessa niitä lääkkeitä, tuskin. Asun siis ulkomailla, mutta mulla kävi sama mielessä että luulis lääkärin tietävän jos se kortsisoni ei tehoo sienilääkkeen kanssa.

Kiitos avusta! t:ap