Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten baarissa isketään nainen?

Vierailija
25.08.2022 |

Siis perus jutustelu on ihan sujuvaa ja mukavaa mutta miten isketään niin että tulee luokseen yöksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Status ja supliikki pitää olla kunnossa. Sitten pituus yli 180cm, tuuhea parta ja tuuheat hiukset tai kovan tyypin lookki kaljuna kuten kyttä-Shield oli tv:ssä.

Sitten tulisi sujuvasti osata mystiikkaa täynnä olevia pelimies-oppeja miten kaunis nainen negataan ja isketään rumempaa kaveria yms. Lentäjänlasit ja silinterihattu on myös hyvä olla asusteina käytössä. Sen jälkeen tuleee osata tärkeitä linereitä kuten "käytsä täällä usein", "minne osoitteeseen me tänään mennään" tai vaikkapa että "näytät siltä leffatähdeltä johon ihastuin nuorena". Mitään drinkkiä ei kannata naiselle tarjota koska me too, vaan vaatia naista tarjoamaan itselle juomaa.

Parhaimmat iskijät eivät iske mitenkään naisia, vaan naiset tulevat sellaisen yksilön tykö itsestään. Brad Pittin ja Clooneyn näköisten miesten ei tarvitse iskeä naisia vaan valita sopivin. Kauneus korvaa puuttuvan älyn yleensä, siksi bemarijätkät iskee blondeja ekana.

Ne tyypit jotka diggailee John Travoltaa voi soveltaa dance-moveseja ja vetää sovelletun break dancen.

Sen että päätyy kuitenkin kovan iskemistyön jälkeen illan päätteeksi yksin taksijonoon ei tarvitse olla maailman loppu: siellä on sitten sun naisvastineita myöskin pakko olla yksi hetken aikaa tarjolla joten siitä vaan jatkamaan :) Ei se ole surkeaa jos kaksi luuseria iskee toisensa :) Hyvässä hiprakassa menee niin vanhempi daami kuin miehensä työmatkaa kiroileva lady. Ota ja ylläty. Aamulla vaan ei kannata pitkää hengailla pleississä jossa on havaittavissa "jonkun muun miehen" vaatteita ja muuta kamaa.

Vierailija
22/31 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskillä juomia maksaessa kun kaivaa takataskusta sentin paksuisen nipun satasia ja sanoo baarimikolle, että antaa olla tasan, niin homma alkaa olemaan taputeltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskataan kaulaan ja käsi alaselkään tanssilattialla.

T: Olavi

Vierailija
24/31 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatason tyyli: etsi joku joka on selkeästi alempaa tasoa kuin sinä ja mene juttelemaan. Muista olla itsevarma, mutta ei liian, jotta sinua ei koeta liian tasokkaana.

keskitason tyyli: etsi katseella joku joka on jo alkuunsa kiinnostunut sinusta, lähesty ja koeta uskottavasti esittää sellaista mitä kohteesi haluaisi sinun olevan.

Mestaritason tyyli: tuppaa mihin huvittaa, heitä viihdyttävää ja uskottavaa johtajasettiä, ja ennen kaikkea käyttäydy siten että saat kohteesi housut kastumaan olemuksellasi.

Vierailija
25/31 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Teidän ylilautalaisten pitää tulla joka  paikkaan.?

Itse olen skapparin 49 vuotias poika ja olen diggaillut olla täällä ilman trolleja. 

Vierailija
26/31 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että suurin osa naisista ei lähde yhden illan tutun mukaan, elleivät ole hyvin vahvassa humalassa. Mutta voit saada ns. Jalan oven väliin, jos olet hyvä puhumaan/charmikas. Voit päästä antamaan yhteystietosi ja myöhemmin kohtaamaan naisen taas ja lopulta p a nemaan.

Vierailija
27/31 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy itse olla kiinnostunut juttelemaan ja mieluiten komea. Itselläni on niin, että halua juoda baarissa, naiset näyttää hyvältä, mutta minua ei kiinnosta jutella. En tiedä, mitä menisin sanomaan vieraalle ihmiselle baariolosuhteissa.

Vierailija
28/31 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voisi toimia: tärkeimpänä älä ole kännissä. Ole riittävän itsevarma. Katso silmiin ja ole kiinnostunut minusta (tai vaikuta olevasi kiinnostunut) persoonana eikä lihanpalana. Tarjoa juoma. Tämä tekee vaikutuksen! Pihit suomimiehet ei koskaan tarjoa. Ole kohtelias äläkä lääpi tai valehtele tehdäksesi vaikutuksen.

Vierailija
29/31 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle voisi toimia: tärkeimpänä älä ole kännissä. Ole riittävän itsevarma. Katso silmiin ja ole kiinnostunut minusta (tai vaikuta olevasi kiinnostunut) persoonana eikä lihanpalana. Tarjoa juoma. Tämä tekee vaikutuksen! Pihit suomimiehet ei koskaan tarjoa. Ole kohtelias äläkä lääpi tai valehtele tehdäksesi vaikutuksen.

Voisitko tuon jälkeen päätyä miehen kämpille?

Vierailija
30/31 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa että baarissa pitäisi olla selvinpäin. Juoman voin tarjota ja valehdella sujuvasti. Tietysti olen kiinostunut jos on mahdollisuus että lohkeaa. Muuten evvk.

Vierailija
31/31 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kokemattomuus tekniikkaa ja ujoutta apuna.

Sanon ujosti naiselle että en ole ikinä ollut naisen kanssa sillai.

Arvatkaapa herääkö mielenkiinto, usein juuri kyseinen nainen haluaa

ns.korkata minut. Ihmettelevät kyllä yleensä yön jälkeen, miten ekakertalainen

voi olla noin taitava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi