Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin kiinni näpistyksestä, HIRVITTÄÄ

Pelleiliä
25.08.2022 |

Joo o, tossa pari viikkoo takaperin koitin pölliä parin kaverin kanssa huulikiiltoa kaupasta, no totta hemmetissä jäätiin kiinni, sellissä nyyhkytettiin asiasta about 1h, poliisit paikalle ja soitto vanhemmille (oon siis ala-ikäinen). Asiasta tietenki lastensuojelu ilmotus. En siis käsitä et miks aina lasu ilmotus. Ymmärrän jos kyseessä on joku 7v joka varastaa ruokaa, mutta se että teini varastaa meikkejä ei kerro koti oloista paljoa mitään. Ja voin sanoa että selli itkemis episodin jälkeen ei varmaan jäänyt vartioillekkaan epäselväksi että kaduttaako. 100% TURHA LASU ILMOTUS!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt. Olet vain ihminen ja kaikkihan tuota tekee.

Kyllä vähän valoa ja iloa kuuluu sullekin.

Vierailija
2/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin mustakin lasuilmoitus kun teininä jäin kiinni näpistyksestä, mutta ei siitä seurannut yhtään mitään, ei edes soittoa kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ruoki sua hirmuinen Rölli

Vierailija
4/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lasua oikeasti kiinnosta, mutta ilmoitus on tehtävä. He kuittaavat sen ilmoituksen ja asia jää siihen. Eli ei huolta sen puolesta. Sitten jos noita näpistelyjä alkaa kertyä enemmänkin, niin sitten voivat kiinnostua.

Vierailija
5/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikinä tehty lasua vaikka jokainen lapsista tuonkin kokeillut vaikka omaakin rahaa olis ollut. Kerrasta oppineet.

Vierailija
6/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tehdään aina lasu vaikka olisi suklaapatukka kyseessä

Vierailija
7/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että lasu tehtiin. Kirjoitat näpistyksestä, mutta varkaushan tuo oli. Toivottavasti joudut maksamaan kunnon korvaukset kauppiaalle.

Vierailija
8/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi rahtihame päälle, niin voit näpistää vaikka pölynimurin.

Vierailija
9/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielen tunnillakin olisi hyvä olla mukana.

vartioillekkaan

p.o. vartijoillekaan

Vierailija
10/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan, kun pääsin alaikäisenä töihin, ja kävin aina töitten jälkeen Anttilassa, varastamassa meikkejä.

Mutta sen ensimmäisen ja viimeisen kerran jälkeen, kun jäin kiinni, en enää tohtinut varastaa.

Se oli niin noloa, kun olin laittanut meikin mun eväsrasiaan ja vartijalle piti sitten se näyttää.

Se vei mut koppiin ja siinä yksinään istuessani aloin hihitellä itsekseni, kun nolotti ja vähän jänskätti, että mitäs nyt.

Se vartija oli nuorehko ja komea ja sitäkin vähän hymyilytti, että mitäs minä nauran.

Sitten hän päästi mut lähtee, eikä siitä tullut mitään poliisijuttua eikä lasua.

Onneks. Oisin saanut selkääni vanhemmilta. He kun käyttivät tuota fyysistä rangaistusta vielä tuolloin 90-luvulla meihin lapsiin.

Vierailija
11/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi laittaa nuorisovankilaan kuukaudeksi niin oppisikohan jotain?

Vierailija
12/12 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan, kun pääsin alaikäisenä töihin, ja kävin aina töitten jälkeen Anttilassa, varastamassa meikkejä.

Mutta sen ensimmäisen ja viimeisen kerran jälkeen, kun jäin kiinni, en enää tohtinut varastaa.

Se oli niin noloa, kun olin laittanut meikin mun eväsrasiaan ja vartijalle piti sitten se näyttää.

Se vei mut koppiin ja siinä yksinään istuessani aloin hihitellä itsekseni, kun nolotti ja vähän jänskätti, että mitäs nyt.

Se vartija oli nuorehko ja komea ja sitäkin vähän hymyilytti, että mitäs minä nauran.

Sitten hän päästi mut lähtee, eikä siitä tullut mitään poliisijuttua eikä lasua.

Onneks. Oisin saanut selkääni vanhemmilta. He kun käyttivät tuota fyysistä rangaistusta vielä tuolloin 90-luvulla meihin lapsiin.

Jatkan vielä, että tuohon varasteluun jää koukkuun, pitää aina uudestaan ja uudestaan kokeilla, onnistuuko viemään jotain jäämättä kiinni.

Olen iloinen, että lopulta jäin kiinni, koska se katkaisi tuon kierteen. En hyväksy varastamista.

Nykyään oma poikani on varastanut minulta rahaa, kun en anna hänelle, kun se menisi tupakkaan. Toisaalta Ymmärrän vaikka en hyväksy.

Ehkä nyt saan takaisin sen mitä olen itse nuorena tehnyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi