MITÄ "vanha" ja lihava nainen voisi alkaa harrastamaan? Mitä sinä harrastat?
Kiinnostaa golf, syvänmeren sukellus ja ratsastus, mutta olen liian köyhä ja lihava.
Sotahistoria /historia kiinnostaa myös.
N37
Kommentit (78)
Vatsatanssia Youtuben avulla. Metsässä kävelyä. Dioraamoja. Astraalimatkailua.
Historiakirjoja kirjastosta, uimista ja sukeltelua uimahallissa, ratsastuksen korvaa pyöräily ja kävely luonnossa golfin, varsinkin jos käy paikallisessa golf-ravintolassa syömässä kävelyn päätteeksi.
Lukemista, kirjoittamista, maalaamista ja sauvakävelyä. Haluaisin neuloa, mutta en vain osaa.
Harrastan lukemista (nykyään kyllä pääasiassa äänikirjoja), kuulun lukupiiriin, puutarhanhoitoa ja kausittain pyöräilyä/melomista/sauvakävelyä.
T. "vanha" ja lihava
Vanha et ole ainakaan!
T. N kohta 52v.
Valjakkoajoa, siinä voi hevosten kanssa harrastaa.
Minäkin olen "vanha" ja lihava ja historiakin kiinnostaa, eikä rahaakaan ole liiaksi. Minä harrastan vuorikiipeilyä, mutta en ole siinä kovin hyvä.
Miten olisi postcrossing,palapelit tai uuden kielen opettelu.Itse olen löytänyt nämä harrastukset nyt "vanhana".
Kävelyä, kuntopyöräilyä ja porraskävelyä. Näillä aloitettu ja 2v. -40kg poissa. Tietysti ruokavalion muutos. Rasva, suola, sokeri poissa yli vuoden. Pahin takana. Nyt pitää pysyä painossa, eikä retkahtaa. On käyny minulle ainakin. Voimia ap💪👈💕
Täältäkin ääni vesijumpalle. Ei voi kuin suositella!
Mene bridgekurssille. Saat fiksuja ystäviä samalla.
Vai että vanha....
aattelitko olla vanha hyvässä tapauksessa vielä 40-50vuotta elämästäsi? 😂 N31
Vierailija kirjoitti:
Autoissa lemmiskelevien parien videokuvausta.
Ei kyllä olisi kovinkaan kiinnostava harrastus, kun itse ainakaan en ole koskaan nähtynyt yhtäkään autossa lempivää pariskuntaa. N60
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen "vanha" ja lihava ja historiakin kiinnostaa, eikä rahaakaan ole liiaksi. Minä harrastan vuorikiipeilyä, mutta en ole siinä kovin hyvä.
Missä sä käyt kiipeilemässä? Eihän sitä voi Suomessa edes harrastaa, joten ei sitä kovin usein voi varmaan tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Kävelyä, kuntopyöräilyä ja porraskävelyä. Näillä aloitettu ja 2v. -40kg poissa. Tietysti ruokavalion muutos. Rasva, suola, sokeri poissa yli vuoden. Pahin takana. Nyt pitää pysyä painossa, eikä retkahtaa. On käyny minulle ainakin. Voimia ap💪👈💕
Täytyy lisätä kuntopyörä on yli 15v vanha mutta kestää painoa. Eli kotona pyöräilen ja aloitin kävelyn huohottaen pihan ympäri iltaisin ja rapussa aloin kävelemään kun paino oli tippunut. Kävi polvien päälle. Hei ap 37v. on mielestäni hyvä ikä, kyllä keksit jotain mieleistä. Itse nainen 50v. Voimia!
Harrastan kävelyä. Tavoite on 100 km viikossa. Kilot lähtee ja saa raikasta ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin ääni vesijumpalle. Ei voi kuin suositella!
Mulla ei toosa kestä tota. Kuivuu limakalvot hallivedestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratsastusta ei tosiaan voi harrastaa, jos on niin painava, että ei voi nousta hevosen selkään. Aika harvassa muussa harrastuksessa tulee lihavuus kovin äkkiä esteeksi, rahan puute toki nopeammin.
Olen kuullut, että ihmiset harrastavat nykyään sitä mistä tykkäävät. Kokeile?
Alkoholista :'D
Nyt olen saanut antabusreseptin ja vapaapäivät on piiiiiitkiä. Samoin illat.
Ap
Suosittelen joogaa. Pitkä ja hidas reissu omaan itseen, mutta jos on aikaa, niin kovin paljon paremmin sitä ei voisi kuluttaa. Sisältää myös historiallisen näkökulman, eikä ylipaino ole este harjoittelulle.
Äänikirjat ja kävely. Usko pois. Itse olen patalaiska ja painoakin lisää. En ole koskaan saanut liikunnasta mitään iloa. En minkäänlaista, vaikka nuorempana kävin säännöllisesti ryhmäliikunnassa. Aina se oli yhtä vastenmielistä.
Nyt saan itseni sillä kävelylle, että kuuntelen hyvää äänikirjaa tai podcastia samalla. Jaksaa kävellä sen 30min tylsistymättä, kun korvaan tulee mielenkiintoista juttua samalla. Tosin pidän sitä vain toisessa korvassa, jotta kuulen ympäröivän maailman samalla. Rahalla saisi parempiakin kuulokkeita, mutta tämä on riiittänyt toistaiseksi.