HS: Poliitikko oli kahdessa kokouksessa samaan aikaan - Sitä nostiko hän molemmista kokouksista täydet palkkiot ei selviä Hesarin jutusta
Kimmo Kiljunen osallistui kaksoisroolin vuoksi kahteen kokoukseen samaan aikaan.
Vantaan kaupunkitilalautakunnan varapuheenjohtajalla, kansanedustaja Kimmo Kiljusella(sd) alkoi samalla kellonlyömällä kello 17 kaksi kokousta: kaupunkitilalautakunnan kokous ja Vantaa-Kerava hyvinvointialueen aluevaltuuston kokous.
Kiljunen kirjasi itsensä selostustilaisuuteen sisään, minkä lautakunnan jäsenet panivat merkille. Hän kuitenkin kertoo keskittyneensä täysimääräisesti kaupunkitilalautakunnan asioihin.
Kirjauduin aluevaltuuston selostustilaisuuteen sisään, koska halusin osoittaa läsnäoloni mahdollisuuden. Sen jälkeen en sitä kokousta seurannut, koska kukaan ei voi olla kahdessa kokouksessa yhtä aikaa, Kiljunen sanoo.
Kommentit (5)
Itse olin just parissa taloyhtiön hallituksen kokouksessa samaan aikaan. Teams-palaverit mahdollistaa kaikenlaista nykyään. Molemmista tienasin 120e, eikä nykyisenä etäaikana kestäneet edes tuntia kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin just parissa taloyhtiön hallituksen kokouksessa samaan aikaan. Teams-palaverit mahdollistaa kaikenlaista nykyään. Molemmista tienasin 120e, eikä nykyisenä etäaikana kestäneet edes tuntia kumpikaan.
Teillä kovat palkkiot on, meillä pj saa 40 e/kokous ja jäsenet 20 e/kokous.
Etäkokouksissa on helppo multitaskata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä kovat palkkiot on, meillä pj saa 40 e/kokous ja jäsenet 20 e/kokous.
meillä puhis vetää 200e tai 160e. Isot PK-seutulaiset yhtiöt. Puhiksena ois kyllä hankala multikokoustella, että parempi olla rivijäsenenä.
lähde
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009027174.html