Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vältellyt ja karttanut suotta hyviä naisia, nyt tiedän miksi

Vierailija
25.08.2022 |

Tälläkin palstalla moni nainen miettii, missä on hyvät miehet ja miksi vain rentut kiinnostuvat heistä. Missä on kunnon miehet?

Kyllä meitä on.
Olen mies ja olen miettinyt, miksi sitä tuli nuorena valittua ja tutustuttua tiettyihin tyttöihin ja naisiin. Tietyistä taas pysyi mielellään kaukana.

Olen varmaan vältellyt ihan turhaan ihan kivojakin naisia ja potenut siitä huonoa omatuntoa myöhemmin. Nyt oon kolmevitosena ollut hetken aikaa sinkku ja deitissä ja huomasin että musta on taas tulossa todella välttelevä naisia kohtaan. Tajusin jotain:

Kun nuorena oltiin viihteellä, aina oli joku vittuilemassa, tönimässä ja äksyilemässä. Jos satuit baaritiskille samaan aikaan niin olit siinä muka iskemässä. Jos osuit ruuhkaisalla tanssilavalla vahingossa johonkin sait laukusta naamaan jne.

Törkeää käytöstä tuli aivan liikaa ja aivan liian pitkään eikä koskaan saanut olla rauhassa ja turvassa. Aina oli joku, joka ei uskonut hyvällä, että en ole häntä iskemässä vaikka samassa baarissa olenkin.

Lopulta jokainen nainen alkoi vaikuttaa mielenterveyspotilaalta ja pelottavalta, joten kaveriporukassa tuli tavaksi väistellä varmuuden vuoksi ja tuli lähestyttyä niitä jotka hymyili ja ei ollut pelottavia sekä hyökkääviä. Tai edes oli huutamatta ja hakkaamatta.

Toivottavasti nyt viisitoista vuotta myöhemmin nuoret naiset osaavat jo käyttäytyä fiksummin.

Muistin tämän nyt siksi, että nyt kun olen aikuisena deitissä, noin 95 % deitissä saamistani yhteydenotoista on pelkkää parisuhteen ehdottelua ja moni haluaa multa vain lapsia. Olen kertonut profiilissani etten halua parisuhdetta enkä lapsia. Työni liikkuu ja haluan pysyä sinkkuna. Tämä ei kuitenkaan riitä selitykseksi naisille.

Samat jotka aiemmin huusivat baarissa "mitä sä kyttäät", vinkuvat nyt perääni parisuhdetta.

Mua ei kuunnella, mun toiveita ei kuunioiteta, ei uskota että ei on ei.

Nyt loppui mun osalta nettideittailu tähän, musta on taas tulossa kiukkuinen kaikkia naisia kohtaan ja se ei todellakaan ole hyvä asia.

Kauheesti tsemppiä teille kaikki naiset, jotka pohditte miten löytää hyvä mies. Muistakaa, että jatkuva huonojen miesten löytäminen voi johtua siitä että missasitte kaikki hyvät kiukutelemalla.

Jos kaikki naiset muistaisvat käytöstavat, kaikilla meillä kävisi parempi flaksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko tiivistää tuon muutamaan riviin kun ei tuota jaksa lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan