Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani saa someissa paljon huomiota. Olisitko mustasukkainen?

Vierailija
25.08.2022 |

Kaikki tietysti on mustasukkaisia vähän ja se on normaalia. Nättinä naisena tai komeana miehenä varsinkin instagramissa saa paljon huomiota vastakkaiselta sukupuolelta(tykkäyksiä, kommentteja ja yhteydenottoja)Itsestäni ainakin on vähän epämukavaa koska väkisin tulee fiilis että millon joku saa hurmattua tuolla. Eikö tuo ole vähän kuin tinder tavallaan olisi jatkuvasti asennettuna. Tämä tietysti antaa epävarman kuvan itsestäni mutta eikö teitä huolestuttaisi samassa tilanteessa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on epävarmuutta. En ole niin epävarma. Itse olen aktiivinen somessa ja saan paljon keskustelua aikaiseksi. Mies jakaa kuvan juhannuksena ja jouluna. Sitä edes kiinnosta mitä mun somessa tapahtuu.

Vierailija
22/26 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ärsyttää. Mitenkään komea mies ei ole, mutta kai se ammatti ja urheilullisuus sitten saa naisia tekemään itseään tykö. Ja yhden kanssa oli sopimassa tapaamistakin, jäi vain kiinni. Viatonta muka. No, se naisen viesti oli aika selvä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/26 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niin mieleen se eräs muka vaikuttaja Heljätuulia mikälie kun kerjää huomiota somessa vähissä vaatteissa, vaikka on naimisissa

Vierailija
25/26 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitsisi kumppania joka tyrkyttää itseään somessa. Ei siis tarvetta mustasukkaisuudelle.

Mistä sait päähäsi, että tässä on kyse tyrkytyksestä? Vai onko sinusta mikä vaan some-tili tyrkyttämistä?

Niinpä. Meillä on esim tilanne se, että mies käyttää sosiaalista mediaa ihan työnsäkin puolesta. Ja naiset ottavat kyllä yhteyttä, muissakin kuin työasioissa.

Kyttäätkö yhteydenottoja?

Vierailija
26/26 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitsisi kumppania joka tyrkyttää itseään somessa. Ei siis tarvetta mustasukkaisuudelle.

Tämä. En usko, että minulla olisi mitään yhteistä miehen kanssa, joka jakaa oman naamansa kuvaa somessa.

Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta ja mieheni ei ole ollut koskaan edes fb:ssa tai jossain instagramissa. Itselläni on fb, mutta en ole kirjoittanut sinne kertaakaan ja kuvassani on koiramme kuva.

Eli vastaus: en luultavasti edes alkaisi olemaan miehen kanssa, jolla on tarve laittaa jatkuvasti omia kuviaan someen. En ole yleensäkään mustasukkainen, se ei ole minun juttuni.

yritäppä etsiä alle 30 vuotiaista ei somea käyttäviä miehiä taikka naisia iäkäämmillä helpompaa itse olen 28 v ja enemmän tai vähemmän oman ikäiset on kaikki jossakin somessa eli alle 30 vuotiaissa eipä juuri löydy ei somettavia. Facea ei enään käytetä niin paljoa mutta instagramissa esim on lähes kaikki tuon ikäluokan naiset ja 80 prosenttia miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme