Mies suuttui, kun en halunnut seksiä
... olin silloin tekemässä etätöitä kotona enkä juuri silloin pystynyt irtautumaan seksiin. Tunnin-parin päästä olisin pystynyt ja halunnutkin seksiä, mutta mies mökötti.
Kommentit (14)
Mies sietää naista yhtä tarkoitusta varten...
Katsos kun sen kieltäytymisen voi tehdä niin monella tavalla. Vähän liian moni nainen kieltäytyy tyyliin: "mitä sinä siihen tulet lääppimään! Etkä näe että minulla on juuri asia X kesken! Ainako sitä pitää olla seksiä vonkaamassa? Eikö sinulla ole koskaan mitään muuta mielessä?".
Ei ihme että mies mököttää. Sen sijaan voisit kertoa kuinka mahdottomasti sinunkin tekee mieli mutta teidän on nyt pakko hetki odottaa että työt on tehty ja sitten voitte nauttia toisistanne mielin määrin.
Teillä on molemmilla 🐽🐽-jättöaika.
Onko sinusta miehelle muuta iloa kuin seksi? Ja älä nyt ala läpyttämään jostain ihmissuhteista vaan niinkuin objektiivisesti ajatellen?
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun sen kieltäytymisen voi tehdä niin monella tavalla. Vähän liian moni nainen kieltäytyy tyyliin: "mitä sinä siihen tulet lääppimään! Etkä näe että minulla on juuri asia X kesken! Ainako sitä pitää olla seksiä vonkaamassa? Eikö sinulla ole koskaan mitään muuta mielessä?".
Ei ihme että mies mököttää. Sen sijaan voisit kertoa kuinka mahdottomasti sinunkin tekee mieli mutta teidän on nyt pakko hetki odottaa että työt on tehty ja sitten voitte nauttia toisistanne mielin määrin.
Mies on 5v. lapsi mille pitää selventää itsestäänselviä asioita? Äiti tekee nyt töitä mut voi tunnin päästä tehdä sulle voikkarin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on 5v. lapsi mille pitää selventää itsestäänselviä asioita? Äiti tekee nyt töitä mut voi tunnin päästä tehdä sulle voikkarin 😅
Äitillä pää särkee nyt. Voit saada voikkarin huomenna jos autat äitiä kotitöissä.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos mies vonkaa naisen työajalla ja häiritsee näin työntekoa, naisen tehtävä on esittää tekevänsä töitä vain vastahakoisesti ja luvattava miehelle seksiä myöhempää käyttöä varten?
Puistattavaa.
Kaikki miehet vaan eivät saa naista haluamaan. Ei vaikka ei olisi edes töitä tai muuta tärkeää kesken. Vielä vähemmän nainen haluaa seksiä vihaisen tai mököttävän miehen kanssa kuin tavallisen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet vaan eivät saa naista haluamaan. Ei vaikka ei olisi edes töitä tai muuta tärkeää kesken. Vielä vähemmän nainen haluaa seksiä vihaisen tai mököttävän miehen kanssa kuin tavallisen.
Niin, silloin on syytä vaihtaa nainen. Naiset eivät onneksi ole kaikki aivotonta massaa, osa tajuaa oman vastuun omista haluistaan. Osa taas ulkoistaa miehelle kaikki omasta onnellisuudestaan lähtien.
kiva provo