Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaan harrastaa :(

NiinTäynnä
25.08.2022 |

Saako muilla miehet harrastaa miten lystää? Lähteä silloin kun huvittaa ja tulla takaisin kun huvittaa?
Olen niin täynnä ja väsynyt tätä miehen harrastamista. Ensiksi kesällä käy yksin pari kertaa parin viikon harrastusreissujaan ulkomailla. Ja nyt sitten toisen harrastuksen tiimoilta kuukauden yhtäsoittoa pois maisemista.
Sitä ei pidättele mikään, ei ala keskustelemaan asioista kun on niin itsekäs harrastusten suhteen ja vaikka kuinka yritän pidätellä häntä ettei lähtisi, niin lähtee vaan!
Olen miettinyt, että onko muillakin samanlainen mies, joka vaa harrastaa ja harrastaa?
Väsyttää, kun joudun yksin huolehtimaan kodin, lapset, koirat jne.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko täysin unohtanut, että olet vaimo?

Vierailija
2/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinäkin"harrastamaan"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, harrastaa kyllä, mutta ei se mua millään tavalla haittaa, miks haittais?? tänäänkin lähti pelireissulle ja palaa huomenna, mä pärjään ihan hyvin lasten ja koiran kanssa

Vierailija
4/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko pettää?

Vierailija
5/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa, mutta harrastan itsekin. Jos teillä on lapsia, niin miehen pitäisi tehdä oma osansa lasten hoidosta jne. Aseta rajoja.

Vierailija
6/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla pois kotoota ja "harrastaa".

Vierailija
7/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, harrastaa kyllä, mutta ei se mua millään tavalla haittaa, miks haittais?? tänäänkin lähti pelireissulle ja palaa huomenna, mä pärjään ihan hyvin lasten ja koiran kanssa

Yön yli reissu on ihan eri kategoriassa kuin kuukausi 24/7 yksin vastuussa kaikesta.

Vierailija
8/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan tuollaiset pienet "pyrähdykset" harrastuksiensa vuoksi haittaisi, mutta kun tässä tilanteessa mies on poissa kotoa viikko- ja kuukausi tolkulla :(. T. Ap

Vierailija
9/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran lapsiakin on, olisi miehenkin syytä ottaa muu perhe huomioon menoissaan. Ja vaikkei olisi lapsiakaan parisuhteessa mukana, toki fiksua on KESKUSTELLA asioista.

Tuo aikaisempi vinkki, että ala sinäkin harrastamaan on hyvä. Kummallekin omia menoja tasapuolisesti ja oikeudenmukaisesti niin ei synny katkeruutta toivottavasti.

Vierailija
10/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on tuollaisia. Parisuhteessa jatketaan sitä entistä sinkkuelämää ja tullaan ja mennään täysin omien aikataulujen mukaan.

Sun täytyy tehdä selväksi, että tuo ei ole ok. Jos parisuhde ei ole muuta kuin seksiä saman tyypin kanssa, mitäpä sitä sellaisessa roikkumaan.

Vierailija
11/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasta tuolla tavalla, enkä minäkään. Mutta mä olen se, joka on enemmän harrastusten takia poissa

Vierailija
12/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harrastaa siis muulloinkin, arkipäivinä illalla esim.työpäivän jälkeen. Mutta ei mulla siltikään ole ongelmaa huolehtia lapsista ja koirasta :)  Välillä 5 päivänä viikossa, välillä harvemmin!

Ei kait sen multa tartte lupaa kysellä "saako" mennä.  En tajua aikuisia ihmisiä, jotka kaiken aikaa tarvii sen puolison vierelle tekemään yhdessä ruokaa ja pesemään yhdessä lasten hampaat ja ulkoiluttamaan ja ruokkimaan koiraa yhdessä

Vierailija
13/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira ei saa lähteä kun huvittaa, oman parhaansa tähden.

Vierailija
14/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harrastaa siis muulloinkin, arkipäivinä illalla esim.työpäivän jälkeen. Mutta ei mulla siltikään ole ongelmaa huolehtia lapsista ja koirasta :)  Välillä 5 päivänä viikossa, välillä harvemmin!

Ei kait sen multa tartte lupaa kysellä "saako" mennä.  En tajua aikuisia ihmisiä, jotka kaiken aikaa tarvii sen puolison vierelle tekemään yhdessä ruokaa ja pesemään yhdessä lasten hampaat ja ulkoiluttamaan ja ruokkimaan koiraa yhdessä

Mun mielestä nimenomaan sovitaan menot puolison kanssa. Jos teillä ei sovita, mitä tapahtuu silloin, kun olette molemmat yhtä aikaa menoss a, eikä ole tullut kyseltyä toiselta? Kuka silloin huolehtii lapset ja koirat?

Vierailija
15/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minusta liian paljon, jos lyhyen ajan sisään noin kaksi kuukautta poissa kodin pyörityksestä. Eivätkö lapset kaipaa isäänsä?

Entä kun puolisosi on kotona, hoitaako huushollin silloin vastaavasti pääosin, joilloin saat käydä omissa menoissasi? Onko tasapuolista?

Vierailija
16/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki siivooja ja lastenhoitaja. Lasku miehelle.

Vierailija
17/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli harrastuksensa jo paljon ennen minua kuten minullakin oli omani ja ollaan saatu sovittua ne meidän yhteiseen arkeenkin.

Vierailija
18/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin meillä puolisoani, jos tuollaiset matkat olisivat työtehtäviä. Ja lastenhoitoon olisi järjestetty tarvittaessa apua. Mutta tiheiden huvireissujen kanssa olisi kyllä vakavasti keskusteltava.

Vierailija
19/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tästä tilanteesta on keskusteltu? Sinä sanot että sun pitää osallistua kotiin ja mies vaan lähtee sanomatta mitään? Tuskinpa. Jos ei kerran keskustele niin sitten ero ja viikko viikko niin saat lepoa. Jos mies luopuu huoltajuudesta niin ei sekään mitään muuta tilanteessa, hoidat jo nyt kaiken yksin. En katselisi tuollaista sekuntiakaan.

Vierailija
20/56 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on parempi lapsille ja koirille jos mies ei ole kotona, paitsi jos on kiva isä. Joko jatkat tai eroat jos mies tuntuu "vastuuttomalta", ei läsnä, olet yksin parisuhteessa. Ellei sitten ole luottamus ja ymmärrys. Mitä mies tekee ulkomailla, bilettää vai tosiaan vaan harrastaa. Miksi sinä et pääse matkustelemaan tai omiin harrastuksiin, kotonakin tosin voi harrastella kaikkea kivaa jos materiaalit on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi