Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden miehet ei muistaneet teitä äitienpäivänä!

Vierailija
26.10.2006 |

Muistui vaan mieleen, kun äitienpäivän aikoihin oli täällä puhetta siitä, kun joidenkin miehet ei olleet noteeranneet äitienpäivää vaimolleen. Ja joo, älkää alottako ettei vaimo ole miehelle mikään äiti, on KOHTELIASTA muistaa myös lastensa äitiä ä-päivänä.

Joten, muistatteko te sitten isää isänpäivänä mitenkään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa mies jota pitää aina muistuttaa. Reippaasti vaan keksit mitä haluat lahjaksi ja ilmoitat. Tämä toimii meillä. Minä haluan että näinä päivinä ostetaan lahjat ja siitä olen huolta pitänyt.

Suosittelen.

Vierailija
2/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tämä lahjominen on yleensäkin näin päin: minä lahjoa, minua ei lahjota. Sisältää myös joulut ja synttärit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta sekä äitienpäivä että isänpäivä on ihan turhaa viettoa. miks pitää yhtenä päivänä vuodessa juhlia äitiä tai isää? miksei vois ihan ympäri vuotta tehdä sitä?

Vierailija
4/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muista, ainakaan lahjalla. Ollaan yli 10 vuotta oltu äiti ja iskä vaan en ole koskaan mitään paketti saanut yhtenäkään merkkipäivänä.

Lapset ovat jo niin isoja, että osaavat protestoida mutta muistavat kyllä ne synttärit ja äitienpäivät ja joulut kun olen lahjatta jäänyt, joten...

Vierailija
5/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavaa ilahduttaa miestäni. Nyt on mukavaa, kun lapset ovat jo niin isoja, että hoidossa kortin tekevät, joten aina tulee äitiä muistettua :)

Vierailija
6/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos sanot miehellesi, että saa lahjaksi vietää päivän lasten kanssa ja sinä lähdet yksin johonkin harrastamaan/rentoutumaan tms. ?

Vierailija
7/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ei muistanut millään tavalla. Enkä tarkoita sitä, että pitäisi mitään kalliita lahjoja ostaa, minulle riittäisi vaikka kimppu valkovuokkoja tai itse tehty kortti. Tärkeintä, että osoittaa arvostavansa minua ja sitä, että hoidan lapsemme lähes yksin.

Viime vuonna en minäkään sitten muistanut miestä isänpäivänä, mutta tänä vuonna aion muistaa.

Vierailija
8/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut otettu kun mies on ruvennut muistamaan äitienpäivinä. Sanoi että antaa lahjan lapsen puolesta, joka on vielä liian pieni itse ostamaan. Loppuu varmasti sitten kun lapsi osaa itse huomioida.

Vierailija
9/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä tämä lahjominen on yleensäkin näin päin: minä lahjoa, minua ei lahjota. Sisältää myös joulut ja synttärit.

Vierailija
10/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
11/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idolisoitu vanhemmuus on meidän uusperheessä hiukan huonossa kurssissa, kun lähietäisyydellä on pahasti lastaan laiminlyönyt äiti, jonka jälkiä paikkailemme. Tämmöistä äitiä ei tee mieli juhlia, ja kun itse en ole synnyttänyt niin minuakaan ei voi juhlia. Ja tasapuolisuuden vuoksi ei sitten miestänikään juhlita, vaikka hän kyllä on isä - joskin alunperin vasten tahtoaan.

Vierailija
12/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka olisin ollut kotona ei oltaisi muistettu siltikään

Vierailija
13/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista sainko lahjaa tai muistiko mies ylipäätään viime äitiepäivänä(eka äitienpäiväni)ku oma isäni kuoli samana päivänä,joten muistikuvat hiemat hataria

Vierailija
14/14 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" EN OLE ÄITINI MIES!!!!!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi