Mitä teen miehen suhteen?
Auttakaa, olen ihan umpikujassa.
Mitä oikein pitäisi tehdä, kun miehen puheet ja teot ei kohtaa?? Odotanko jos tästä joskus vielä jotain tulisi vai yritänkö vain unohtaa ja katsella muita? Kukaan muu ei samalla tavalla kiinnosta, joten vaikeaa se olisi vain antaa olla.
Mies siis antaa rivien välistä olettaa ettei ole kiinnostunut ja ettei halua mitään, ei ainakaan mitään vakavempaa. Mutta aina kun tavataan, niin onkin aivan ihastuneen ja rakastuneen oloinen. Tulee lähelle, haluaa minut lähelle, koskettaa ohimennen, juttelee asioistaan ja kuuntelee ja keskustelee kivasti. On se aloitteellisempi osapuoli, eikä vain seksin suhteen. Ei meillä seksiä välttämättä aina edes ole. Viimeksikin mies halusi pitää vain lähellä.
Jos hän ei yhtään tykkää, niin kuinka voi silti olla kanssani noin?
Toisinaan tuntuu, että aivan kuin hän olisi vain päättänyt olla rakastumatta kehenkään ja ei anna itselleen nyt periksi.
Vai eikö hän vain ihan oikeasti sitten kuitenkaan ole kiinnostunut, on vain kanssani säälistä tai paremman puutteessa? Aina sanotaan, että ei ne sanat vaan teot. Mutta jos se onkin toisinpäin?
Tätä on ollut jo pitkään. En jaksaisi enää tätä epäselvyyttä, mutta kun ei hänestä saa selvää.
Mitä te tekisitte?
Kommentit (38)
Tyypillinen nainen. Ylianalysoi suhteensa pilalle. Siirry naisiin!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on epävarma siitä, mitä sinä haluat, eikä siksi uskalla heittäytyä suhteeseen täysillä.
Mieti, mitä sinä ihan itse haluat. Haluatko juuri tuon miehen?
Kun saat selville, mitkä ovat sinun oman tunteesi ja tavoitteesi, kerrot sen kiertelemättä ja kaartelematta miehelle. Hän tekee sitten omat päätöksensä.
Kyllä hän tietää. Olen kertonut niin suoraan kuin vaan voi kertoa. Hän on kysynyt mitä haluan tältä suhteelta ja olen kertonut. Jostain syystä hän vain saa oloni aina sellaiseksi, että aina jään miettimään, että mitä hän nyt sitten oikeasti haluaakaan.
Koskaan ei ole suoraan sanonut, ettei tykkää tai halua, mutta saattaa sanoa, että joku toinen on minulle parempi.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hänellä on nainen muualla ja siksi on onnellisen oloinen? Koska kokemuksesta tiedän että niinkin saattaisi olla. Hyvä silti jos se johtuu sinusta eikä toisesta.
Ei hänellä ole, mutta me molemmat käytetään itsestämme sinkku-nimitystä, joten voisi/saisi olla. En toki sitä toivo.
Ap.
Minulle tuli monta eri vaihtoehtoa mieleen miehen menneisyydestä ja/ tai nykyisyydestä. Siis "mistä kiikastaa". Rehellinen "syvällinen" keskustelu keskenänne siitä, mitä oikeesti haluatte suhteeltanne ja sen jatkolta!
Kumpaakaan teistä en tunne, mutta kertomasi perusteella ajatus, että miehellä on jotain salattavaa. Sorry.
"saattaa sanoa, että joku toinen on minulle parempi"
Kuuntele miestä. Hän on tuolla tavalla paljastanut totuuden.
Oikeasti kiinnostuneen miehen kanssa asiat sujuvat helposti eikä ole tarvetta pohtia tällaisia, kun kiinnostus tulee ilmi monin eri tavoin. Yhteydenpito on säännöllistä, eikä siinä ole taukoja. Tapaatte muuallakin kuin makuuhuoneessa, ja sinut esitellään lähipiirille. Hän muistaa syntymäpäiväsi ja kertomiasi asioita. Jne.
Pelkästään tuosta ei halua mitään vakavampaa päätellen mies on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kiinnostuneen miehen kanssa asiat sujuvat helposti eikä ole tarvetta pohtia tällaisia, kun kiinnostus tulee ilmi monin eri tavoin. Yhteydenpito on säännöllistä, eikä siinä ole taukoja. Tapaatte muuallakin kuin makuuhuoneessa, ja sinut esitellään lähipiirille. Hän muistaa syntymäpäiväsi ja kertomiasi asioita. Jne.
Ei me tavata vain makuuhuoneessa. Jos näin olisi, niin olisin jo kauan sitten laittanut stopin koko suhteelle. Hän muistaa asiat ja lähipiirikin meistä tietää. Meillä on samoja ystäviä ja vietetty aikaa porukassa.
Joku sanoi, että miehellä olisi salattavaa. Miehellä on ns. värikäs menneisyys ja on todella avoimesti kaikesta minulle kertonut. Kuten myös nykyhetken haasteistaan. Siksikin tämä asia tuntuu niin ristiriitaiselta kun kertoo ja luottaa ym.
Kaiken lisäksi, mies toisinaan kovasti kyselee onko minulla muita ja seuraa ahkerasti somessa tekemisiäni.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me tavata vain makuuhuoneessa. Jos näin olisi, niin olisin jo kauan sitten laittanut stopin koko suhteelle. Hän muistaa asiat ja lähipiirikin meistä tietää. Meillä on samoja ystäviä ja vietetty aikaa porukassa.
Joku sanoi, että miehellä olisi salattavaa. Miehellä on ns. värikäs menneisyys ja on todella avoimesti kaikesta minulle kertonut. Kuten myös nykyhetken haasteistaan. Siksikin tämä asia tuntuu niin ristiriitaiselta kun kertoo ja luottaa ym.
Kaiken lisäksi, mies toisinaan kovasti kyselee onko minulla muita ja seuraa ahkerasti somessa tekemisiäni.
Ap.
Voiko värikäs menneisyys olla riski? Onko rehellinen kaikessa..? Ei avoimuus takaa mitään siitä, mitä toinen on tai voiko tulla vielä jotain esille. Jos se sitten selviää mikä tyyppi on kyseessä. Tunnetko hyvin vai ei tietoa, ja saako tietoa esiin muualta.
Ap:lle. Olet saanut hyviä vastauksia, mutta et ilmeisesti mieleistäsi, kun jankkaat vastaan. Jos mies on sanonut suoraan, että joku muu on sinulle sopivampi niin hän pitää sinua FWB- tyyppisenä ystävänä. Jos mies olisi tosissaan kanssasi niin sinulla ei olisi näitä mietteitä tai epävarmuuksia. Voin kokemuksesta sanoa, että kun mies on tosissaan ja varma "saaliistaan" niin hän tekee kyllä kaikkensa saadakseen kyseisen naisen itselleen.
Hyvin vastasi tuo 30. Ihan samaa mieltä!
Mies siis on kysynyt sinulta, onko sinulla muita? Kysypä sinäkin häneltä. Ainahan voi tietysti vastata niin tai näin. Jotain "kummaa" tuossa teidän yhdessäolossa on. Onko ollut samanlaista jo vuosia?
Oletko käynyt miehen kotona ja tiedät/tavannut hänen lähipiiriään???
"saattaa sanoa, että joku toinen on minulle parempi". Kuulostaa tutulta. Aikoinani seurustelin miehen kanssa, joka sanoi minulle näin. Kertoi myöhemmin että hänellä on lapsi jota ei ole koskaan virallisesti tunnustanut. Aloin sitten perääntyä sillä en halunnut miestä jolla jo lapsi, olin itse aika nuori silloin. Ero meille tuli.
Kuulostaa siltä, että mies ei osaa/uskalla/halua sitoutua. Jos sinä haluat sitoutua niin se ei onnistu tuon miehen kanssa. Tämä ei tarkoita, etteikö hän pitäisi sinusta. Varmaan pitääkin. Mutta riittääkö se sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota joku joka oikeasti haluaa sinut, juuri sinut.
Tätä olen yrittänyt itselleni hokea monesti, mutta aina hiipii mieleen, että entä jos hän oikeasti haluaakin minut. Turhauttavaa, etenkin kun itse tykkään hänestä todella paljon. En vain saa selkoa hänen oikeista tunteistaan.
Ap.
Olet saanut riiittävästi selkoa, tahdot vain ummistaa silmäsi. Mistä puskee näitä naisia, jotka kuvittelevat, että rakastunut mies jättää jotain epäselvää.
Läheisyyttä ja seksiä voi haluta ilman että haluaa mitään vakavaa. On sinun oma tulkintasi (toiveesi), että mies olisi kyseisissä tilanteissa rakastuneen oloinen.
Hyvä jumala. Kysy suoraan: Tykkäätkö minusta niin, että haluaisit seurustella kanssani?
Entä jos hänellä on nainen muualla ja siksi on onnellisen oloinen? Koska kokemuksesta tiedän että niinkin saattaisi olla. Hyvä silti jos se johtuu sinusta eikä toisesta.